Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : huisvrouwtjes even hier komen

Pagina's : [1] 2

nadorya
23-07-2005, 23:49

salaam jullie hebben gekozen om huisvrouw te zijn. maar als jullie geld nodig hebben hoe doen jullie dat krijg je een vast bedrag per maand van je man .of krijg je ze pinpas en je mag er oplos pinnen . ik ben alvast info aan het verzamelen voor later als ik huisvrouwtje word inschallah .me man zegt tegen mij jij zal nooit mijn pinpas krijgen hahah omdat hij weet ik pin alles tot de laatste cent . :hihi: . en mogen jullie doen wat je wil met het geld of is het meer voor de boodschappen .

oem_mujahid2
23-07-2005, 23:52
:) Als ik iets wil dan vraag ik het gewon aan mijn man...ik vraag bijna nooit geld aan hem...soms geeft hij me ook gewoon wat om iets mee te doen...hij vertrouwt zijn pinpas ook aan me toe...hij weet dat ik geen cent opmaak zonder zijn toestemming

f_mouslima2
24-07-2005, 00:22
ik heb n eigen rekening die hij rijkelijk vult zodra die leeg begint te lopen.. :hihi: t liefst sta ik rood eigenlijk.. ik pin echt te veel en als je geen geld hebt, dan koop je ook niet zo snel iets he :D met t geld doe ik de boodschappen, an alle andere dingen eigenlijk.. spulletjes en kleding voor de kleine.. voor me zelf of voor hem.. tis maar wat je tegenkomt op n dagje winkelen. Ik vertel m wel altijd waar ik t aan heb uitgegeven.. maar dat is niet omdat hij daarom vraagt, maar meer omdat ik m nou eenmaal alles vertel.. :o ;)

nadorya
24-07-2005, 00:38
ik heb n eigen rekening die hij rijkelijk vult zodra die leeg begint te lopen.. :hihi: t liefst sta ik rood eigenlijk.. ik pin echt te veel en als je geen geld hebt, dan koop je ook niet zo snel iets he :D met t geld doe ik de boodschappen, an alle andere dingen eigenlijk.. spulletjes en kleding voor de kleine.. voor me zelf of voor hem.. tis maar wat je tegenkomt op n dagje winkelen. Ik vertel m wel altijd waar ik t aan heb uitgegeven.. maar dat is niet omdat hij daarom vraagt, maar meer omdat ik m nou eenmaal alles vertel.. :o ;) :goedzo: goed geregeld

Ouissam
24-07-2005, 10:31

salaam jullie hebben gekozen om huisvrouw te zijn. maar als jullie geld nodig hebben hoe doen jullie dat krijg je een vast bedrag per maand van je man .of krijg je ze pinpas en je mag er oplos pinnen . ik ben alvast info aan het verzamelen voor later als ik huisvrouwtje word inschallah .me man zegt tegen mij jij zal nooit mijn pinpas krijgen hahah omdat hij weet ik pin alles tot de laatste cent . :hihi: . en mogen jullie doen wat je wil met het geld of is het meer voor de boodschappen . Ik ben huisvrouw, en ik heb gewoon een pasje van mijn man. Als ik iets wil kopen dan koop ik het gewoon :D

tangia21
24-07-2005, 10:54
ik krijg van hem per maand 500 euro.Voordat de volgende maand komt, heb ik alles op :hihi: .Ik wil graag werken/verder studeren maar dat kan nu niet ivm 2 kleine kindjes

Nadia_Antwerpen
24-07-2005, 11:39
salaam wa aleikum ben ook huisvrouw maar wij hebben allebei bankkaart van één en dezelfde rekening. hij werkt fulltime dus ik ben meestal degene die de boodschappen doet en als je iets leuks wil kopen voor jezelf of voor je kids dan doe je dat ook. ik vind dit eigenlijk de beste regeling en bij ons in de familie gaat het bij iedereen zo. ik regel ook alle bankzaken zoals de rekeningen enzo betalen. heb het ooit eens aan hem overgelaten en dat liep totaal fout. zolang ik alles in de hand heb gaat alles prima :) mha salama

sihamkleuter
24-07-2005, 11:45
Wij werken allebei. Vanaf het begin was mijn geld zijn geld en zijn geld mijn geld (leest lekker he :maf2: ) Maar in de praktijk komt het erop neer dat ik met zijn en mijn pasje in mijn portomonnee loop. Maar dat mag dan ook wel want: ik doe de boodschappen, ik koop kleding voor ons kind en voor hem.ik doe de administratie. :moe: wat doet hij eigenlijk :rolleyes: (maar goed dat is meer voor een andere topic) :D

laila00
24-07-2005, 11:49
meestal heb ik het pasje en als ik wat nodig heb koop ik het gewoon tenzij het gaat om een groot bedrag dan wel ff overleggen. hij heeft het pasje toch alleen maar nodig voor tanken en als huisvrouw ren je vaak ff naar de supermarkt dus is het wel handig gheld of pasje in huis te hebben..

achermijnpc
24-07-2005, 12:59
ik krijg van hem per maand 500 euro.Voordat de volgende maand komt, heb ik alles op :hihi: .Ik wil graag werken/verder studeren maar dat kan nu niet ivm 2 kleine kindjes so dat is leuk, moet je daarmee ook boodschappen doen, of is het meer voor jezelf als zakgeld ik vraag veel he :hihi:

f_mouslima2
24-07-2005, 13:03
Wij werken allebei. Vanaf het begin was mijn geld zijn geld en zijn geld mijn geld (leest lekker he :maf2: ) Maar in de praktijk komt het erop neer dat ik met zijn en mijn pasje in mijn portomonnee loop. Maar dat mag dan ook wel want: ik doe de boodschappen, ik koop kleding voor ons kind en voor hem.ik doe de administratie. :moe: wat doet hij eigenlijk :rolleyes: (maar goed dat is meer voor een andere topic) :D gefrustreerde kip zonder kop :hihi: ! Beshwaya 3liek.. denk aan je hartslag :lekkerpuh maar wat hij doet? hij brengt zijn deel van t geld in t laatje.. die jij dan weer doodleuk uiitgeeft..goed geregeld :goedzo: !

sihamkleuter
24-07-2005, 14:18
gefrustreerde kip zonder kop :hihi: ! Beshwaya 3liek.. denk aan je hartslag :lekkerpuh maar wat hij doet? hij brengt zijn deel van t geld in t laatje.. die jij dan weer doodleuk uiitgeeft..goed geregeld :goedzo: ! :ego: waarvoor kom je voor die mannen op :ego:

nouria_24
24-07-2005, 14:25
Wij werken allebei en het geld gaat gewoon naar één rekening, zolang de boodschappen betaald worden, er gespaard wordt en de rekeningen betaald worden kan ik gewoon lekker mijn eigen dingen doen met de rest van het geld... ;)

f_mouslima2
24-07-2005, 14:38
:ego: waarvoor kom je voor die mannen op :ego: ze zijn in de minderheid hier op t forum..

Saloua1978
25-07-2005, 15:37

Ik zou nooit verantwoording willen afleggen aan mijn man over wat ik met mijn geld doe. Ik geef heel veel uit aan mezelf en dat doe ik met mijn salaris. Als ik het van zijn geld moet doen houden we haast niks meer over. Plus hij zou schrikken van mijn uitgaves. Dus ik zal er zelf wel voor moeten werken.

Pagina's : [1] 2