Bekijk originele versie : hoe kan je je haren dik laten worden
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
dunyatjuh
23-07-2005, 19:49
ik heb echt dun haar dat het op sommige plekken net lijkt dat ik kaal ben. ik heb henna geprobeerd maar walou dus wat kan ik dan het beste gebruiken
Er bestaan geen middeltjes tegen, gooi je geld niet weg.
Denk dan liever eens na over extensions.
Wij geven 50% korting op het inzetten van extensions tot 1 september.
http://www.superstyle.info/haar_extensions.html
Jamila18
23-07-2005, 20:09
ik heb echt dun haar dat het op sommige plekken net lijkt dat ik kaal ben. ik heb henna geprobeerd maar walou dus wat kan ik dan het beste gebruiken
ik heb gehoord dat knoflook en olijfolie als je dat mengt en dan in je haar smeren goed is voor je haar, een vriendin had ook haaruitval en dun haar en toen gebruikte ze het ook, en ze had wel minder haaruitval en het werd wat voller...maar je kan je haar ook dikker laten lijken door volume mousse in je haar te kneden en dan fohnen...maar bij ieder is het resultaat anders ligt er ook aan hoe je haar is geknipt en hoe dun het is....
asmae_tetouani
23-07-2005, 20:10
vitame b complex .. heeft echt bij mij geholpen, moet je ff vragen bij apotheek of kruidvat
Miss_berkane87
23-07-2005, 21:43
nee meid.. geen fohnen of iets dergelijks
Wat egt helpt is knoflook en olijfolie that´s it... het zal egt helpen.
Jamila18
23-07-2005, 22:25
nee meid.. geen fohnen of iets dergelijks
Wat egt helpt is knoflook en olijfolie that´s it... het zal egt helpen.
ja oke te vaak fohnen is ook niet goed maar een xtje kan geen kwaad...
Hoe duur is het dan ongeveer, want ik zou het graag in mijn haar willen zetten.
Hoe duur is het dan ongeveer, want ik zou het graag in mijn haar willen zetten.
Hangt er vanaf wat je wil.....een aantal highlights ?een totale verlenging ?Alleen volume ?
Voor 25 highlights, wat genoeg is voor een verdeling over het hele haar komt tot 1 september op Eur 50.
Een totale verlenging of volume op ongeveer eur 175.( dat zijn 100 extensions), prijs ook geldig tot 1 september.
Extensions die wij gebruiken zijn 100% echt haar, garantie 6 maanden en te hergebruiken.
een vriendin van mij had ook kale plekken. Haar echtgenoot heeft knoflook genomen en gewreven over de kale plekken. Dit heeft hij 2X gedaan voor haar, ondertussen 5 jaar getrouwd en nog steeds geen kaal plekje te bespeuren.
Conclusie:knoflook is DE oplossing voor jou probleem, het stimuleert de groei van het haar.
De olijfolie brengt soepelheid en glans in je haar
Dus knoflook wrijven over je kale plekken (over over heel je hoofdhuid + eventueel olijfolie) en dan olijfolie over je haren smeren. Dit doe je voor slapen gaan, tijdens de nacht kan look en olie goed inwerken. wikkel je haren in een oude doek ofzo en volgende ochtend goed uitwassen. Ruikt ni zo lekker natuurlijk maar het helpt echt!
Succes ;)
BentDagilia
24-07-2005, 01:30
extensions lijkt me niks joh... is niet eens van jezelf dus gewoon nep.. maar ieder ze eigen keus.
Olijfolie en knoflook verwarmen en in je haar smeren schijnt goed te zijn meid!Is ook nog eens goedkoop..ipv 175 euro hahah
succes!
BD
Het is verboden om de wenkbrauwen te epileren of neppe haarstukjes te gebruiken. Over het epileren van wenkbrauwen zegt de profeet in een hadith die overgeleverd door Abdoullah (moge Allah's tevredenheid met hem zijn) :"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moesliem 3966).
:jammer: Net of die extensions geen geld verspilling is. Ipv een goed advies geven aan deze zuster binnen de richtlijnen van de islam word er alleen maar gedacht aan geld verdienen.
Stagfir Allah.
Salaam Aleikum wa Rahmatu Allah wa Barakatuh.
tangia21
24-07-2005, 11:03
ze3ma gooi je geld niet weg, maar ondertussen wel reclame maken met ze3ma 50% korting :maf: :moe:
ga ga met je kortingen
DOE GEEN EXTENSIONS!!!!
Je zegt zelf al dat je heel dun haar hebt en dit is echt niet goed voor je haar!
Het breekt je haar echt af.
Ik wou het eerst ook doen maar:
1 Het is verboden volgens de islam
2 Ik heb veel mensen gesproken en ze raden het echt af!
Ik ken iemand en haar haar is helemaal afgebroken ze heeft nog een dun bosje haar over.
sakina22
24-07-2005, 15:11
extensions lijkt me niks joh... is niet eens van jezelf dus gewoon nep.. maar ieder ze eigen keus.
Olijfolie en knoflook verwarmen en in je haar smeren schijnt goed te zijn meid!Is ook nog eens goedkoop..ipv 175 euro hahah
succes!
BD
olijfolie..gewoon verwarmen niet koken??
knoflook:n fijnamlen en dan verwarmen en dan samen toevoegen??
Sweetmocro1
27-07-2005, 20:43
Dames leg mij pleas ff uit hoe jullie dat doen olijfolie en knoflook..
knoflook fijnmalen en dan bij de olijfolie..
Maar moet je dat koken of alleen ff verwarmen..
En hoe vaak moet je dat dan gebruiken??
Hoe, wat, waneer, hoevaak.... ?? :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.