Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 Jaar lang Gratis werken...Zou jij het kunne?

Pagina's : [1] 2

SweetRose
23-03-2003, 21:00

Elke donderdag en vrijdag gratis gaan werke...(behalve vakantie hé :maf2: ) Zou jij het kunne?

ClaudioLopez
23-03-2003, 21:02
Origineel gepost door zin 'n midar Elke donderdag en vrijdag gratis gaan werke...(behalve vakantie hé :maf2: ) Zou jij het kunne? Gratis werken>??? betaal je er dan normaal voor ofzo?? :belgie: :belgie: :belgie: :D

SweetRose
23-03-2003, 21:08
doenja :( ik ben al één jaar opstage..al van september..kheb nog te gaan tot juni... echt slavernij tfoe..en weet je wat ik MISSCHIEN KRIJG??? een rekenmachientje en een portefeuille..:huil: en volgend jaar net hetzelfde :jammer: tfoeeeeeeeee

sinaya20
23-03-2003, 21:08
Is het dan je laatste jaar zin' midar?

SweetRose
23-03-2003, 21:12

neen..na dit jaar nog een jaar... kverheug me erop..:melig: maar die stage mogen voor mijn part wa korter..TFOE ELKE DONDERDAG EN VRIJDAG STAGE..ksta op rond kwart na zes... Geef mij maar een volle week school... ZE denken dat ik een robot ben..ze vinden dat ik goed werk en vlot..dus sturen ze me over al..het is een groot bedrijf..en ik loop het elke keer helemaal uit...tfoe.. Gierige belgen :boos: In plaats van wa medelijden te hebben..en me er iets voor te geven ofzo...nope nix...:jammer:

Da_flow
23-03-2003, 21:14
Twee jaar das nog niets .. Ik moet nog 788 dagen gratis werken .. RECLASSERING zit achter me aan :kwaad:

Ouidath
23-03-2003, 21:18
jij krijgt tenminste nog een rekenmachientje daar heb je later nog wat aan ik kreeg alleen een stomme bos bloemen voor de moeite, misschien komt dat omdat ik op de mavo maar een week stage moest lopen bij een advocaten bureau. het was wel leuk daar niet van, maar ik had liever naar school gewild daar zit je tenminste met je vrienden.

S.samira
23-03-2003, 21:19
Origineel gepost door zin 'n midar doenja :( ik ben al één jaar opstage..al van september..kheb nog te gaan tot juni... echt slavernij tfoe..en weet je wat ik MISSCHIEN KRIJG??? een rekenmachientje en een portefeuille..:huil: en volgend jaar net hetzelfde :jammer: tfoeeeeeeeee jij krijgt dat tenminste ik krijg gra van de directeur,mischien iets van me begeleider, en ik krijg ook niet ik heb bijna dit jaar afgerond, en dan komt er nog 1, en daarna nog 1, dus 3 jaartjes echt erg he

SweetRose
23-03-2003, 21:21
hehe doenja..was het maar zoo simpel meisje ;) en daflow...reclawatte? :watte?: meskin..en ik dacht dat ik het erg had :ego:

Da_flow
23-03-2003, 21:23
Origineel gepost door doenja_18 :hihi: Yek ... Sommige mensen hebben niet eens door dat ik onschuldig ben. Ik zij nog tegen Meneer de Edelachtbare Rechter .. ik was het niet, het was Doenja .. maar hij zij nee.

Da_flow
23-03-2003, 21:24
Origineel gepost door zin 'n midar hehe doenja..was het maar zoo simpel meisje ;) en daflow...reclawatte? :watte?: meskin..en ik dacht dat ik het erg had :ego: Tegenwoordig zit ik in de Areclam business .. je weet wel Beetje behangen, beetje bejaardenhuizen etc ;)

Ouidath
23-03-2003, 21:25
ja dat is onbetaald werken als je een misdrijf ofzo hebt gepleegd ik zie dat altijd bij films en natuurlijk een tijd geleden bij laura van gtst :D

SweetRose
23-03-2003, 21:27
maar als je dat rekenmachientje en portefeuilltje ziet loop je weg..het is amper tien cm groot :rolleyes: en S.samira..ok drie jaar is nu ook wel wa veel hé :jammer: Tfoe ik vind dat ze alle stagiairs iets moeten geven...betalen ofzo..of bonnetjes voor een bepaalde winkel...weet ik veel... :melig:

Da_flow
23-03-2003, 21:32
Origineel gepost door Ouidath ja dat is onbetaald werken als je een misdrijf ofzo hebt gepleegd ik zie dat altijd bij films en natuurlijk een tijd geleden bij laura van gtst :D Nee hoor sommige onschuldige mensen worden ook veroordeeld ;)

Ouidath
23-03-2003, 21:43

ja daar heb je gelijk in da flow maar die kans is minimaal

Pagina's : [1] 2