Bekijk originele versie : wie heeft ahmed dadou gister gezien.
Wie heeft gister lagerhuis gezien met ahmed dadou. Deze man kan echt goed argumenteren. Zou volgens mij best een goede woordvoerder zijn voor de marokkaanse gemeenschap.
Willen jullie effe je mening hierover geven. Trouwens hij heeft gister gewonnen.
yasminatilburg
30-03-2003, 20:48
ja dat is waar heb het ook gezien vorige week.ik vind hem echt goed,hij wint wel vaker
groetjes yasmina
Somaya_Riffia
30-03-2003, 22:09
Origineel gepost door misantazaghin
Wie heeft gister lagerhuis gezien met ahmed dadou. Deze man kan echt goed argumenteren. Zou volgens mij best een goede woordvoerder zijn voor de marokkaanse gemeenschap.
Willen jullie effe je mening hierover geven. Trouwens hij heeft gister gewonnen.
Gister heb ik hem niet gezien..maar normaal volg ik het Lagerhuis wel.
Hij kan zich goed verwoorden en heeft goede standpunten(tot zover ik gezien heb :D )
Maar een woordvoerder voor de Marokkaanse gemeenschap?
Nee, ik denk dat niemand die taak op zich kan nemen...ieder heeft z'n eigen mening en gedachtes die kan je niet allemaal in 1 woordvoerder stoppen. Ok dat was het weer voor vandaag :D
:zwaai:
Somaya
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Gister heb ik hem niet gezien..maar normaal volg ik het Lagerhuis wel.
Hij kan zich goed verwoorden en heeft goede standpunten(tot zover ik gezien heb :D )
Maar een woordvoerder voor de Marokkaanse gemeenschap?
Nee, ik denk dat niemand die taak op zich kan nemen...ieder heeft z'n eigen mening en gedachtes die kan je niet allemaal in 1 woordvoerder stoppen. Ok dat was het weer voor vandaag :D
:zwaai:
Somaya
ja ik weet dat ieder zijn eigen mening heeft, maar iemand moet die taak tot zich nemen. hij lijkt mij de goede persoon voor. Gezien vanuit islamitisch punt staat hij goed, progressief en intelligent.
en gister was geen echte lagerhuis, maar jongerenfinale saai je weet wel met die gillende ***wijven en van die rijke jongetjes zoals floris, jan willem en noem maar op.
Hij doet het meestal wel goed, alleen komt hij af en toe een beetje onzeker over, maar ik neem het hem niet kwalijk....
Ik zou niet in zijn schoenen kunnen staan tussen de rechtse fortuynisten en de gillende huisvrouwen :D
Origineel gepost door gooja
Hij doet het meestal wel goed, alleen komt hij af en toe een beetje onzeker over, maar ik neem het hem niet kwalijk....
Ik zou niet in zijn schoenen kunnen staan tussen de rechtse fortuynisten en de gillende huisvrouwen :D
je hebt gelijk, er zitten echt gewoon domme mensen tussen. Ik vind het al knap dat hij er staat en de mening verkondigt die vele marokkanen met hem delen.
marocprinces
31-03-2003, 09:05
hij is goed of niet.Tenminste iemand die weet waar hij het over heeft.
Somaya_Riffia
31-03-2003, 10:53
ja ik weet dat ieder zijn eigen mening heeft, maar iemand moet die taak tot zich nemen. hij lijkt mij de goede persoon voor. Gezien vanuit islamitisch punt staat hij goed, progressief en intelligent.
en gister was geen echte lagerhuis, maar jongerenfinale saai je weet wel met die gillende ***wijven en van die rijke jongetjes zoals floris, jan willem en noem maar op.
Waarom MOET iemand die taak op zich nemen?
Origineel gepost door Somaya_Riffia
Waarom MOET iemand die taak op zich nemen?
als spreekbuis. Misschien voor culturele dagen. Dat is een algemene taak. Zo spreekt mili gurus voor veel turken en dat zou ik voor de marokkanen ook willen. Als iemand reageert zoals hirsi aali hoor ik alleen turkse verenigen reageren waar zijn de marokkaanse verenigingen snap je.
Somaya_Riffia
31-03-2003, 17:27
als spreekbuis. Misschien voor culturele dagen. Dat is een algemene taak. Zo spreekt mili gurus voor veel turken en dat zou ik voor de marokkanen ook willen. Als iemand reageert zoals hirsi aali hoor ik alleen turkse verenigen reageren waar zijn de marokkaanse verenigingen snap je.
Ik snap je...ik heb het alleen niet zo op een woordvoerder :o
fatoucha_k
31-03-2003, 20:43
waren alle marokkaanen net als hem.....hij is tenminste nog goed........maar er zijn marokkaanen waar je denkt van....ja jullie weten wat ik bedoel....
Moonshine
31-03-2003, 22:26
Ik heb hem mogen meemaken in het levende lijf......kwam op onze school om ons te helpen met de discussies die we moesten voeren tegen pvda cda groenlinks en sp....hij is echt slim....en begripvol.....maar hem zou ik echt als vertegenwoordiger willen hebben voor de marokkaanse gemeenschap
Abden_nour
31-03-2003, 22:28
Wie is in godsnaam Achmed doudou
Origineel gepost door Abden_nour
Wie is in godsnaam Achmed doudou
Hij is een marokkaanse deelnemer van het Lagerhuis (discussie programma ) dat elke zaterdagavond op de buis te zien is.....
Abden_nour
31-03-2003, 22:43
Die van het begin al meedeed toch???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.