Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eetgewoontes tijdens zwangerschap

Pagina's : [1] 2

samira_tarifsht
21-07-2005, 13:59

Welke rare eetgewoontes of rare tikken hadden jullie tijdens de zwangerschap of waren er juist dingen die je absoluut niet luste.

houda99
21-07-2005, 15:01
Vlees en kip, kon ik echt liet luchten. Ik werd ook al misselijk als ik iemand dat zag eten. Koffie wat ik normaal heel lekker vind vond ik opeens als warme water smaken, ik proefde echt geen smaak in bah. Verder toen ik zwanger was van mijn eerste (jongen) at ik de hele dag door. Acht boterhammen, banaan, appel, peer, dat was voor de lunchtijd. Om één uur kocht ik dan weer twee boterhammen met rauwkost, soep en een toetje. En als ik op weg was naar huis dan rammelde me me maag zo erg dat ik ook nog onderweg een snack kocht om mijn honger te stillen. En dan nog maar niet te spreken over wat ik savonds at en ik werd ook wakker midden in de nacht en ging dan de koelkast plunderen. Bij de tweede (meisje) had ik amper honger, ik vergat zelfs om te eten omdat ik helemaal geen honger had.

nouria_24
22-07-2005, 15:08
Ik heb nu nog nergens last van, wat ik de eerste paar weken wel had (en toen wist ik nog niet eens dat ik zwanger was...) toen wilde ik overal mosterd op doen... :confused: maar das nu wel over

een_marokkaanse
22-07-2005, 15:21
Ik heb het met mais en marokkaanse worst

achermijnpc
22-07-2005, 15:32

birouat, ik moest vorige week van die briouats hebben, zo lekker met honing, ik dacht er de hele tijd aan, en mijn man heeft mijn schoonmoeder gebeld en zij heeft een grote bord voor me gemaakt die al op is, ik schaam me zo erggggg, een hele grote bord alles is op, ik heb alles opgegeten :o

achermijnpc
22-07-2005, 16:09
:hihi: wel lief van je schoonmoeder is zeker lief :o

samira_tarifsht
22-07-2005, 16:38
hihihihihi, wat grappig allemaal. Ik heb gelukkig nog niet echt ergens last van. Alleen koffie hoeft ik echt niks van te hebben, als ik een slok neem ben ik de rest van de dag misselijk.

mam758
22-07-2005, 19:25
ik had met me zoontje nergens last van kon alles eten en nu heb ik ook (nog) nergens last van en de kilos zullen er wel aanvliegen ik snoep heeeeeeeeeeeeeel veel

bellydancefan
22-07-2005, 21:24
Ow, wat een leuke topic! Ik ben zelf helemaal aan het griezelen van vlees, terwijl ik normaal echt gék ben op vlees. Verder word ik helemaal groen van alles wat sterk ruikt (dat is dus heel veel op dit moment :hihi: ) Ik heb niet echt tics, augurken lust ik altijd :hihi: Ik hoop dat het mee gaat vallen en ik niet teveel aankom, was namelijk net 18 kg afgevallen :eek:

houda99
22-07-2005, 21:52
Wat ik ook vaak had is wanneer ik iemand iets zag eten. Dus vooral dan mijn collega's dan dacht ik er de hele tijd aan tot dat ik het ook had gegeten. Ik heb altijd kaas op mijn brood. Iets anders moet ik er echt niet op hebben. Maar dan zag ik weer een collega met een boterham met pindakaas en dan weer met hagelslag of jam. En dan moet ik het ook hebben. Ik belde dan elke keer naar me man dat hij pindakaas moest kopen en de andere keer moest hij hagelslag of jam kopen. Het eerste wat ik dan at is die boterham met beleg wat ik die dag had gezien. Wolah ik leek net een kind, ik zat echt te smullen. Na de bavalling gooide ik alles weg want het bleef maar in de koelkast en ik moest er echt niets van hebben. Ieggggggggggg vooral PINDAKAAS dat heb ik echt nooit lekker gevonden.

lilchakir
22-07-2005, 21:56
ik ga dit keer zeker oplettend wat ik eet mijn vorige zwangerschappen leek ik net op een olifant ik at alles wat ik zag. De weegschaal bleef maar stijgen!!ik paste nergens meer in, op den duur trok ik alleen van die oma pyama's aan. Nou dit keer ga ik me echt netjes gedragen en proberen om maar maximum 10 kilo aan te komen. Wat ik erg lekker vond tijdens één van mijn zwangerschappen was zure pruimen,zure nectarines. Het was december mijn lieve schoonvader heeft overal gezocht en uiteindelijk toch voor me gevonden. Koffie moest ik ook niet meer hebben. Bij mijn andere zwangerschap wat het ijs,maar dan wel van de vriezer die sneeuw ijs die je kan schrapen van de zijkanten :maf: . Ik weet dit is een hele aparte,maar ik moest het gewoon eten anders werd ik gek. Op den duur had ik geen ijs meer in mijn vriezer en ging ik op zoek naar mijn schoonmoeder en zus hun vrieskist. :maf2: :lol: elemiema wat had ik daar dus ook een hekel aan. ik moest op het laast mijn man zijn slippers aan .omdat ik van die opgezetten voeten had zeg maar gerust alles was op gezet :maf2: maar effe op de vraag terug komen ik kreeg echt kotsneigingen als ik koffie rook terwijl iki een koffie junk ben. maar verder had ik niet echt etens problemen want wat ik at of dronk dat ging der ook gelijk uit :jammer: ojaah patatje sate, vond ik wel erg lekker. en natuurlijk anders man eten, zolang ik het maar niet had gemaakt. soubha-allah ik kon letterlijk ruiken wat mijn buurvrouw aan het koken was en dat met ramen dicht .

bellydancefan
22-07-2005, 21:56
Wat ik ook vaak had is wanneer ik iemand iets zag eten. Dus vooral dan mijn collega's dan dacht ik er de hele tijd aan tot dat ik het ook had gegeten. Ik heb altijd kaas op mijn brood. Iets anders moet ik er echt niet op hebben. Maar dan zag ik weer een collega met een boterham met pindakaas en dan weer met hagelslag of jam. En dan moet ik het ook hebben. Ik belde dan elke keer naar me man dat hij pindakaas moest kopen en de andere keer moest hij hagelslag of jam kopen. Het eerste wat ik dan at is die boterham met beleg wat ik die dag had gezien. Wolah ik leek net een kind, ik zat echt te smullen. Na de bavalling gooide ik alles weg want het bleef maar in de koelkast en ik moest er echt niets van hebben. Ieggggggggggg vooral PINDAKAAS dat heb ik echt nooit lekker gevonden. :hihi: :hihi:

lilchakir
22-07-2005, 22:01
:hihi: vriesijs dat was grappig. Ik ken iemand die krijt at...ze steelde het van haar dochter en ging het eten :hihi: De dokter vond het niet erg want daar zit genoeg calcium in zei ze :maf2: wollah ik ken ook iemand die at de hele muur kaal. er zaten mega gaten op haar zolde rmuren. en zegd ze heel vrolijk met een smile. dat zij het had gedaan tijdens haar zwangerschappen. ik dus zo :wow: vraag haar hoe kan je dat nou eten. ze zegd meid op dat moment leek het een vrucht van uit de hemel. zo lekker dat het haar opdat moment smaakte. had ze nog nooit geproefd .soubha-allah wat hormonen wel niet allemaal kan doen.

houda99
22-07-2005, 22:55
Ik hoop echt dat ik dit nooit moet meemaken!! ik denk dat mijn man me in een inrichting zal stoppen :hihi: Hhahahah ik zie mij al happen in de muren :hihi: :hihi: :hihi: ik zie het al helemaal voor me

lilchakir
22-07-2005, 23:06

wejoww wat moest ik hierom lachen, ik had precies hetzelfde ik kon niet meer in mijn slippers. :hihi: :hihi: nou kunnen we er wel omlachen maar toen ejooow. elhamdoulilah duurt een zwangerschap maar 9 maanden want anders nee wil er niet eens aan denken :hihi:

Pagina's : [1] 2