Bekijk originele versie : Militaire verliezen In Nassiriya
Kingofmaroc
23-03-2003, 18:02
De Amerikaanse troepen hebben bij Nassiriya "aanzienlijke verliezen" geleden. Een CNN-correspondent verklaarde tien doden te hebben gezien. Inmiddels heeft de Arabische televisiezender al-Jazeera beelden vertoond van een aantal omgekomen Amerikanen. Zij zouden bij Nassiriya zijn gedood.
Hahahahahaahaha eindelijk vieze kanke.r Amerikanen :D
nog meer nog meer, kom op Irakezen!!!!
:kwaad:
Kingofmaroc
23-03-2003, 18:07
ALLAH OEAKBAR!!!!!!!!
AgadirMale
23-03-2003, 18:09
hahaha ik hoop dat er nog meer geallieerde soldaten omkomen ;)
Zelfkritiek
23-03-2003, 18:17
Er zullen vast nog wel meer geallieerde doden vallen. Niet zo vreemd bij een oorlog, toch? Dat zijn martelaren van de US...
AgadirMale
23-03-2003, 18:19
Origineel gepost door Zelfkritiek
Er zullen vast nog wel meer geallieerde doden vallen. Niet zo vreemd bij een oorlog, toch? Dat zijn martelaren van de US...
even goed is het lekker om te horen dat er amerikanen omkomen
NewMessage
23-03-2003, 18:20
Origineel gepost door Kingofmaroc
De Amerikaanse troepen hebben bij Nassiriya "aanzienlijke verliezen" geleden. Een CNN-correspondent verklaarde tien doden te hebben gezien. Inmiddels heeft de Arabische televisiezender al-Jazeera beelden vertoond van een aantal omgekomen Amerikanen. Zij zouden bij Nassiriya zijn gedood.
Hahahahahaahaha eindelijk vieze kanke.r Amerikanen :D
nog meer nog meer, kom op Irakezen!!!!
:kwaad:
Ik hoor het al weer, jij bent een vredelievend persoon die de Islam op een goede manier beleeft. :confused:
Najat_the_Don
23-03-2003, 18:25
kom maar kom maar kom maar (cup a soup) :D
Kingofmaroc
23-03-2003, 18:26
Origineel gepost door NewMessage
Ik hoor het al weer, jij bent een vredelievend persoon die de Islam op een goede manier beleeft. :confused:
:confused: ja zal wel
King, moeten de westerse mensen nu ook in juichen uitbarsten of "God is groot" roepen als er honderden Irakese soldaten gedood worden, Doe toch normaal man. Je lijkt precies op die nare Marokkaantjes die altijd alles versjteren, zelfs een anti-oorlogsdemonstratie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.