Bekijk originele versie : Mijn Foto....
DIT IS M'N NIEUWE AVATER.... THANX ADAMX... :goedzo:.
leuk maar ik vond die van VIN leuker
Nounousa
23-03-2003, 17:58
ik vind hem scary
ja dat ben ik, je hoeft me niet te vertellen dat ik mooi ben, want dat is een feit. Geintje mensen ik weet dat ik een rotkop heb.
SweetRose
23-03-2003, 18:01
sexy ouiam :bril:
:D:D
Lady_Fortuna
23-03-2003, 18:02
Origineel gepost door Ouidath
ja dat ben ik, je hoeft me niet te vertellen dat ik mooi ben, want dat is een feit. Geintje mensen ik weet dat ik een rotkop heb.
Je moet niet zo'n lage dunk van jezelf hebben. Je hebt juist een leuke koppie!!!
:blauwkus:
SweetRose
23-03-2003, 18:03
hehe zeg zeg ni zo negatief hé...Je mag gezien worden..das pas een Feit..wees eens wat zekerder over je eigen...Dan pas zal je je goed voelen in je vel..en zal je ook heeeel wat positiever leven...:melig:
heb ik da net gezegd? :stoned:
:maf2:
heheh
oooh mensen dank jullie wel hoor marocco dat is ook een leuke foto alleen hij mag wel wat duidelijker zijn.
oooh mensen dank jullie wel hoor marocco dat is ook een leuke foto alleen hij mag wel wat duidelijker zijn.
marocca bedoel je... :D
Ik heb hem heel bewust niet zo duidelijk gemaakt :hihi:
:engel:
SweetRose
23-03-2003, 18:08
marocca doe die zonnebril af....de zon schijnt nog ni..wacht tot in maroc...:melig:
Origineel gepost door zin 'n midar
marocca doe die zonnebril af....de zon schijnt nog ni..wacht tot in maroc...:melig:
Ik zet mijn zonnebril enkel hier op... :rolleyes:
zehma.... :(
MAROCCCCCCCCCCCCCCCCCC :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
SweetRose
23-03-2003, 18:13
hamwatte? :watte?:
me does not talk arabic...:(
he zin midar je krijgt ff een complimentje van mijn zusje ze vind je namelijk een hele mooie meid. enne marocco oeps ik bedoel marocca:D
Origineel gepost door ouiam_tet1
ik zie je helemaal niet goed... heb je geen andere??? :D
Die ga ik hier niet plaatsen hoor :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.