Bekijk originele versie : De Band tussen mij en me moeder
is de afgelopen jaar ongelofelijk verslechtert..er gaat geen dag meer voorbij zonder ruzie,geschreeuw,gezeik.gecomandeer.. en bladibla ik word er enorm depressief van (alsof ik dat al niet was) t lijkt wel alsof er een vloek op me rust...dit is vooral gekomen omdat mijn moeder zich enorm heeft aangepast aan de zieke omgeving / cultuur waarin sommige buurtbewoners hier leven..ik ben zelfs van plan geweest om van huis weg te lopen maar ben toch tot de conclusie gekomen dat ik nergens terecht kan..ik heb het met mijn beste maatjes erover gehad en die geloven mij zozeer niet omdat ze mijn moeder als de oude :engel: kennen..ik weet echt niet wat ik moet doen ik hou het hier geen dag meer uit..er gebeuren de raarste dingen met mij hier..details wil ik niet vertellen..ik bid altijd naar allah om hulp te vragen maar daar is tot nu aan toe niks gekomen...ik wil niet terug naar dezelfde gedachte van zelfmoord..jullie zullen het maar een zielig stuk tekst vinden maar voor mij heeft het een grote betekenis..ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld
Dreamlover
23-03-2003, 17:47
:( niet weglopen, daar maak je het alleen maar erger mee!
Najat_the_Don
23-03-2003, 17:48
meskiena.. :(
ik leef met je mee, maar nee met zelfmoord los je nix op..
je moet sabr hebben, das het enige wat ik je kan zeggen.
Allah (swt) is met degene die sabr hebben
Najat_the_Don
23-03-2003, 17:49
wacht tot de dag iemand jou hand komt vragen, dan heb je tenminste rust en kun je je eigen leven leiden inshallah..
amien ya rabi l3alameen..vroeger waren ik en me ma niet te scheiden het was echt tha bomb..maar sindsdien is het gegroeid naar een nachtmerrie..komt het omdat ik ouder word..ik weet het niet..
Origineel gepost door Chaimaa
is de afgelopen jaar ongelofelijk verslechtert..er gaat geen dag meer voorbij zonder ruzie,geschreeuw,gezeik.gecomandeer.. en bladibla ik word er enorm depressief van (alsof ik dat al niet was) t lijkt wel alsof er een vloek op me rust...dit is vooral gekomen omdat mijn moeder zich enorm heeft aangepast aan de zieke omgeving / cultuur waarin sommige buurtbewoners hier leven..ik ben zelfs van plan geweest om van huis weg te lopen maar ben toch tot de conclusie gekomen dat ik nergens terecht kan..ik heb het met mijn beste maatjes erover gehad en die geloven mij zozeer niet omdat ze mijn moeder als de oude :engel: kennen..ik weet echt niet wat ik moet doen ik hou het hier geen dag meer uit..er gebeuren de raarste dingen met mij hier..details wil ik niet vertellen..ik bid altijd naar allah om hulp te vragen maar daar is tot nu aan toe niks gekomen...ik wil niet terug naar dezelfde gedachte van zelfmoord..jullie zullen het maar een zielig stuk tekst vinden maar voor mij heeft het een grote betekenis..ik heb me nog nooit zo slecht gevoeld
dit is dus ook een stukje uit mijn dagboek..je bent niet alleen meid..ik praat helemaal niet mijn moeder...:verdriet:
Origineel gepost door Liloesh
dit is dus ook een stukje uit mijn dagboek..je bent niet alleen meid..ik praat helemaal niet mijn moeder...:verdriet:
diepe *zucht* t was gewoon voorbestemd he..als mijn moeder mij uitscheld probeer ik het te negeren maar soms gaat ze echt te ver en kan ik me niet inhouden..t is beter als je niet met der praat enzo..maar soms wrijft ze er dingen in...if you know what i mean..k ben ook enig meisje thuis en dan word er ook zoveel van je verwacht
ik d8 trouwens altijd dat moeders het beste voor hun dochters overhadden..is zij enkel psychisch geworden? ik voel geen enkele liefde meer en mag geeneens mijn mening tegenwoordig uiten..alleen mijn broers zijn de zogenaamde :engel:
Najat_the_Don
23-03-2003, 17:59
ow wat erg.. :(
hebben jullie ooit geprobeerd met haar te praten, vraag wat er aan de hand is, en wat ze van je verwacht..
samen komen jullie dr wel inshallah..
Lady_Fortuna
23-03-2003, 18:00
SBAR!!!!
Ik ken een meisje die is weggelopen en loopt er nu als h**r bij. Iedereen weet dat ze alles doet voor geld. En ze heeft een ongelofelijke spijt omdat ze is weggelopen.
Wat je thuis hebt is beter dan elders. Het lijkt nu erg, maar vergeleken bij anderen (denk maar aan de mensen in Irak) stelt het niets voor.
Weglopen moet je nooit als optie zien. Probeer er met je moeder over te praten.
Verder kan ik niet oordelen omdat ik niet weet waar het precies omgaat, maar ik raad je echt aan om met haar te gaan praten.
* Beter een bent a ness zijn dan een bent a zanka!!!*
Groetjes
Lady F.
Origineel gepost door Najat_the_Don
ow wat erg.. :(
hebben jullie ooit geprobeerd met haar te praten, vraag wat er aan de hand is, en wat ze van je verwacht..
samen komen jullie dr wel inshallah..
wallah ik heb me best gedaan om het vol te houden maar het is niet uit te houden ik vraag me af waarom ze zo veranderd is..als ik dat vraag zegt ze dat ik daar genoegen mee moet nemen..inchaillah zal ik altijd allah om hulp blijven vragen
iKrAmInOe
23-03-2003, 18:02
wat erg voor je hopelijk komt het wel goed inshallah
Najat_the_Don
23-03-2003, 18:04
wallah ik heb me best gedaan om het vol te houden maar het is niet uit te houden ik vraag me af waarom ze zo veranderd is..als ik dat vraag zegt ze dat ik daar genoegen mee moet nemen..inchaillah zal ik altijd allah om hulp blijven vragen
en inshallah zal Allah (swt) jou die hulp en kracht geven..
NoreJihan
23-03-2003, 18:09
Dit is de tijd
Die tijd heb ik ook gepasseeeerd meid
En ow weee als je wegloopt je weeet
Als je er mee zit ik woon paar straten verder
Kom gewoon langs :D
:zwaai:
Origineel gepost door Lady Fortuna
SBAR!!!!
Ik ken een meisje die is weggelopen en loopt er nu als h**r bij. Iedereen weet dat ze alles doet voor geld. En ze heeft een ongelofelijke spijt omdat ze is weggelopen.
Wat je thuis hebt is beter dan elders. Het lijkt nu erg, maar vergeleken bij anderen (denk maar aan de mensen in Irak) stelt het niets voor.
Weglopen moet je nooit als optie zien. Probeer er met je moeder over te praten.
Verder kan ik niet oordelen omdat ik niet weet waar het precies omgaat, maar ik raad je echt aan om met haar te gaan praten.
* Beter een bent a ness zijn dan een bent a zanka!!!*
Groetjes
Lady F.
zeker zuster sbar is de sleutel tot de deur..maar soms lijkt dat niet altijd de enige oplossing? als ik mijn levensverhaal al mensen vertel geloven ze niet dat ik nog zoveel sbar heb voor mijn leven..hamdoullah komt dit omdat ik vertrouwen heb in allah swt en ik weer precies wat je bedoeld een goede vriendin van me is ook weggelopen en die woont weer thuis ik zou niemand wensen wat haar is overkomen..maar zulke dingen gebeuren gewoon in tijden van wanhoop..moge allah ons beschermen tegen het kwaad
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.