Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amerikanen opgepakt.......

dima_zina85
23-03-2003, 17:35

Er zijn nu als ik het goed heb drie Amerikanen opgepakt, de burgers samen met de iraakse militairen hebben ze gevangen genomen.....ik vind zelf dat ze ze niet moeten vermoorden, maar juist moeten laten zien dat zij niet zo harteloos zijn als die Amerikanen.....ze kunnen ze natuurlijk wel gevangen houden.....nou mijn vraag aan jullie is.....wat vind jij dat ze met die gevangenen moeten doen?

AbaHoeCh
23-03-2003, 17:38
Origineel gepost door dima_zina85 Er zijn nu als ik het goed heb drie Amerikanen opgepakt, de burgers samen met de iraakse militairen hebben ze gevangen genomen.....ik vind zelf dat ze ze niet moeten vermoorden, maar juist moeten laten zien dat zij niet zo harteloos zijn als die Amerikanen.....ze kunnen ze natuurlijk wel gevangen houden.....nou mijn vraag aan jullie is.....wat vind jij dat ze met die gevangenen moeten doen? laten lijden :boos:

didi_1
23-03-2003, 17:41
Alle 3 op een stick en zo boven die brande olie haarden. :kwaad:

flexiegirl
23-03-2003, 17:42
'Salaam, mezian goed voor ze :kwaad: nou Ze moeten ze bakken en opeten Ik help ze graag een handje mee ma3a salaamaaa :D flexiegirl

Najat_the_Don
23-03-2003, 17:46

:lol: shi barbecue houwe

dima_zina85
23-03-2003, 17:48
ja dat kan natuurijk ook, als ik kijk naar de reden waarom ze naar Irak zijn gegaan......maar toch vind ik het zielig, en ik vind dat ze ze niet moeten vermoorden

00karima00
23-03-2003, 17:49
Origineel gepost door dima_zina85 ja dat kan natuurijk ook, als ik kijk naar de reden waarom ze naar Irak zijn gegaan......maar toch vind ik het zielig, en ik vind dat ze ze niet moeten vermoorden Ik ben het met je eens ik vind dat ze ook niet vermoord moeten worden...

Wal
23-03-2003, 18:24
Ik vind ook dat ze in leven moeten worden gelaten, om te laten zien dat de irakezen niet kwaad gezind zijn ..

Nounousa
23-03-2003, 18:24
ALLAHOE AKBARRRRRRRRRRRRR lekker voor ze, ik zag de angst in hun ogen...

minous21
23-03-2003, 18:25
Gewoon gevangen nemen!!! Krijgsgevangen......

nour_el_3oejoen
23-03-2003, 19:12
IK VIND NIET DAT ZE GEDOOD MOETEN WORDEN., I KNOW ZE HEBBEN VERSCHRIKKELIJKE DINGEN GEDAAN MAAR IK VIND ZE ZIELIG..'K WEET EEN ZWAAR ZWAKKE ARGUMENT...HET DOET ME PIJN OM MENSEN TE ZIEN LIJDEN....EIGENLIJK WAS HET OOK WEL GRAPPIG HOE ZE DAAR ZATEN DE ZOGENAAMD "ONSCHENDBARE AMERIKANEN". IK VIND DAT BUSH MOET LIJDEN,,HET IS NATUURLIJK NIET PRETTIG ALS VADERZIJNDE JE ZOON DAAR ZIEN ZITTEN OF NOG ERGER DOOD NEER GEKNALD....JA HET MOET DE AMERIKANEN OOK OVERKOMEN....IRAKEZEN HEBBEN VEEL MEER SLACHTOFFERS... SORRY VOOR MN WARRIGE VERHAAL.....

rahmona
23-03-2003, 19:18
ik heb de beelden gezien, ik vind dat ze ze niet moeten vermoorden....ze mogen ze gevangen houden maar laat zien dat ze een hart hebben......je kon duidelijk aan ze zien dat ze doodbang zijn....

dima_zina85
23-03-2003, 20:25
ja daar ben ik het mee eens......laat ze maar lekker gevangen houden