Bekijk originele versie : wie ken er een leuke (bruilofts)zaal in Tetouan
Weet jij er toevallig een, het liefst met een foto en natuurlijk conactadres, dan kun je deze hier noteren. Ik zou je dankbaar zijn :D
metiwia21
16-09-2005, 19:35
hee meid
ik ken er heel veel in tetouan zoals hamama die is heel mooi en heel groot. de prijs daarvan is € 1500 per keer dat je het huurt je kan gewoon een ochtend naar binnen lopen en vragen en rond kijken. wat ook heel mooi is kasr zohour bij de stad de is echt mooi en lekker groot voor als je veel mensen hebt. die kost okk zoiets van € 1500. maar je weet je kan altijd onderhandelen met die mensen daar. de adressen heb ik niet sorry
ik hoop dat je hier wat aan hebt. veel succes
metiwia
tempted_2_touch
17-09-2005, 11:36
Er is zo'n nieuwe gebouwd met een hele grote tuin richting Cabo Negro heel mooi en je hebt ook el Bered die ook richting Cabo negro is voor de rest als je echt in het centrum wilt kan je beste kasr zohour nemen die is heel ruim succes ermee :)
en de prijzen ken ik niet sorry
marocloubna
17-09-2005, 15:39
El Bered, El Hammama, Hotel Shams, Kasr Zouhour, Kasr Saada, dat vind ik persoonlijk hele mooie zalen, er zijn er wel meer, maar nu kan ik alleen op deze komen..........
Veel succes..........
ladynight
18-09-2005, 15:05
ik ben zelf in de ksar zohour getrouwd, nou echt een toppertje wollah echt een aanrader,die wat dat meisje net zei over die nieuwe zaal die ze hebben gebouwd die is van buiten erg mooi maar van binnen is echt een tegenvaller, maar jah dat is mijn mening, KSAR ZOHOUR IS THE BEST, hamama is ook erg mooi maar een beetje afgelegen,dat is wel erg jammer.
Succes meid en ik weet zeker dat je uiteindelijk de juiste keuze gaat maken inshallah.
GOOD luck
Weet jij er toevallig een, het liefst met een foto en natuurlijk conactadres, dan kun je deze hier noteren. Ik zou je dankbaar zijn :D
KSAR ZOHOUR is mooi!!
just_me_remi
18-09-2005, 19:01
vraagje he, is hammama ook groot? en is er plaats voor mannen en vrouwen??
kennen jullie de zaal bedire die is naast ksar zohour. Wat vinden jullie van bedire???
just_me_remi
18-09-2005, 19:02
Ohh jahh, ksar zohour zit al propvol voor de maanden juli en augustus. Heb het zelf ook geprobeerd om hem te krygen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.