Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kolonisten steken Palestijns kind dood

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Hazouz_54
20-07-2005, 22:57

wo 20 jul 2005, 22:10 Kolonisten steken Palestijns kind dood RAMALLAH/NABLUS - Joodse kolonisten in de bezette gebieden hebben woensdag bij Nablus een 12-jarig Palestijns kind doodgestoken. Het kind werd door de belagers elf keer gestoken met messen, niet ver van zijn huis in het dorpje Qaryout. Dit berichtten ooggetuigen en medische hulpverleners. De Israëlische politie onderzoekt de moord volgens een zegsman. http://www.telegraaf.nl/buitenland/23048351/_Kolonisten_steken_Palestijns_kind_dood_.html Wat moet je hier nou van zeggen, die Joden willen gewoon GEEN vrede !!!!!!!!!!! Vuile ratten, gatver de gatver............Kolonisten zijn nog gekker dan Hamas............

Bakkertjuh
20-07-2005, 23:00
Dit topic zal wel weer honderden reacties krijgen. De topics over 1000-den doden in dafus bloeden na een paar reacties dood:jammer:

catflappo
20-07-2005, 23:03
Laffe daad.:(

Hazouz_54
20-07-2005, 23:04
Dit topic zal wel weer honderden reacties krijgen. De topics over 1000-den doden in dafus bloeden na een paar reacties dood:jammer: Dit is toch erg of niet soms..........12 jaar !!!!!!!!!!!!!!! Maar jij hebt geen gevoel voor Palestijnse kinderen, omdat jij moslims ziet als untermenschen. Door mensen zoals jij bestaan er uberhaupt zelfmoordaanslagen. ALs je me niet gelooft, bel dan maar met Ken Livingston...........

Blade20
20-07-2005, 23:05

Mwa, of je iemand nu opblaast, neerschiet, neersteekt, keelt, verdrinkt, onthoofd of mijn persoonlijk favouriet; ophangt aan zijn eigen darmen, het blijft toch maar 1 dode. So what's the fuss? De Palastijnen hebben met een raket een Joodse vrouw vermoord, daar zag ik nou ook niet bepaald een groot topic met veel afkeuring over komen hier...

Topica
20-07-2005, 23:05
Moge Allah hem verwelkomen als Moejahied, amien.

Hazouz_54
20-07-2005, 23:06
Mwa, of je iemand nu opblaast, neerschiet, neersteekt, keelt, verdrinkt, onthoofd of mijn persoonlijk favouriet; ophangt aan zijn eigen darmen, het blijft toch maar 1 dode. So what's the fuss? De Palastijnen hebben met een raket een Joodse vrouw vermoord, daar zag ik nou ook niet bepaald een groot topic met veel afkeuring over komen hier... Palestijnen worden ONDERDRUKT EN BEZET, MAAR DAT WILLEN JULLIE HONDEN NIET ZIEN, JAMMER EN DAAROM BESTAAN ER AANSLAGEN DOOR DE MUJAHIDEEN>>>>>>>>>>>>>>>

Deniro
20-07-2005, 23:07
Dit topic zal wel weer honderden reacties krijgen. De topics over 1000-den doden in dafus bloeden na een paar reacties dood:jammer: Hoewel ik de kern van je boodschap begrijp en min of meer onderstreep....... moet ik vaststellen dat deze gedrag wederzijds is. ;) Kom je wel eens op "nederlandse" forums (niet dat dit gene nederlands forum is, maar je snapt wel wat ik bedoel)? Welke topics leveren de meeste reacties op? Waar komt en vooral op af? Retorische vraag trouwens.

Blade20
20-07-2005, 23:10
Palestijnen worden ONDERDRUKT EN BEZET, MAAR DAT WILLEN JULLIE HONDEN NIET ZIEN, JAMMER EN DAAROM BESTAAN ER AANSLAGEN DOOR DE MUJAHIDEEN>>>>>>>>>>>>>>> Ik wordt beledigd door jouw, je ziet mij toch ook niet grijpen naar mijn AK-47 om jouw neer te schieten of wel? Mwa, ik maal niet om de doden zoals de zwakke mensheid doet. Ik geef niet om de doden, zelfs niet als het mijn familie was, zij zijn niet mij en daarmee is de kous af. Jouw medeleven komt enkel voort uit haat. Je bevlekt die jongen zijn ziel enkel met je snede opmerkingen. vergeleken daarmee ben zelfs ik nog een beter mens, ik laat tenminste mijn ware gezicht zien aan de doden.

Deniro
20-07-2005, 23:11
wo 20 jul 2005, 22:10 Kolonisten steken Palestijns kind dood RAMALLAH/NABLUS - Joodse kolonisten in de bezette gebieden hebben woensdag bij Nablus een 12-jarig Palestijns kind doodgestoken. Het kind werd door de belagers elf keer gestoken met messen, niet ver van zijn huis in het dorpje Qaryout. Dit berichtten ooggetuigen en medische hulpverleners. De Israëlische politie onderzoekt de moord volgens een zegsman. http://www.telegraaf.nl/buitenland/23048351/_Kolonisten_steken_Palestijns_kind_dood_.html Wat moet je hier nou van zeggen, die Joden willen gewoon GEEN vrede !!!!!!!!!!! Vuile ratten, gatver de gatver............Kolonisten zijn nog gekker dan Hamas............ Dit is zeker niet de eerste kere dat zoiets gebeurt, maar meestal lukt het om er een goede verhaal omheen te breien. "Het was een ongeluk, foutje bedankt," doet het erg goed in de internationale media. En de status quo is, dat hun woord altijd meer waard is dan een Palestijns woord. Er wordt zoveel gericht geschoten en gemoord daaro joh. Dat wil je niet weten. Vooral de kolonisten, die lui zijn niet hlemaal oke. :kwaad: :jammer: :kwaad:

Peej
20-07-2005, 23:13
wo 20 jul 2005, 22:10 Kolonisten steken Palestijns kind dood RAMALLAH/NABLUS - Joodse kolonisten in de bezette gebieden hebben woensdag bij Nablus een 12-jarig Palestijns kind doodgestoken. Het kind werd door de belagers elf keer gestoken met messen, niet ver van zijn huis in het dorpje Qaryout. Dit berichtten ooggetuigen en medische hulpverleners. De Israëlische politie onderzoekt de moord volgens een zegsman. http://www.telegraaf.nl/buitenland/23048351/_Kolonisten_steken_Palestijns_kind_dood_.html Wat moet je hier nou van zeggen, die Joden willen gewoon GEEN vrede !!!!!!!!!!! Vuile ratten, gatver de gatver............Kolonisten zijn nog gekker dan Hamas............ Nee hoor, het zijn allemaal gestoorde geloofs-extremisten. De joods-orthodoxe ultrarechtse kolonisten en de moslim-orthodoxe extreem rechtse Palestijnen van Hamas verschillen in NIETS van elkaar. Het zijn beiden partijen die alleen maar kunnen denken in vormen van geweld. Als deze partijen van het speelveld zouden verdwijnen zou het binnen de kortse tijd vrede zijn in Palestina.

Hazouz_54
20-07-2005, 23:14
Ik wordt beledigd door jouw, je ziet mij toch ook niet grijpen naar mijn AK-47 om jouw neer te schieten of wel? Mwa, ik maal niet om de doden zoals de zwakke mensheid doet. Ik geef niet om de doden, zelfs niet als het mijn familie was, zij zijn niet mij en daarmee is de kous af. Jouw medeleven komt enkel voort uit haat. Je bevlekt die jongen zijn ziel enkel met je snede opmerkingen. vergeleken daarmee ben zelfs ik nog een beter mens, ik laat tenminste mijn ware gezicht zien aan de doden. Echt waar, door mensen zoals jij bestaan er andere mensen die zich zelf willen opblazen...........

Peej
20-07-2005, 23:17
Dit is toch erg of niet soms..........12 jaar !!!!!!!!!!!!!!! Maar jij hebt geen gevoel voor Palestijnse kinderen, omdat jij moslims ziet als untermenschen. Door mensen zoals jij bestaan er uberhaupt zelfmoordaanslagen. ALs je me niet gelooft, bel dan maar met Ken Livingston........... In bussen, treinen, vliegtuigen, metro's en moskeeën die door moslimextremisten worden opgeblazen zitten ook vrouwen en kinderen. Vorige week werd in Bagdad nog een hele straat in één klap van alle kinderen beroofd. Een Israëlische kindermoordenaar is niet beter of slechter dan een Palestijnse, Jordaanse, Irakese, Nederlandse of Marokkaanse kindermoordenaar. Iedere kindermoordenaar is een smerige hufter van het ergste soort. Dus je selectieve verontwaardiging naar deze Israëlisch is niets anders dan propagandistische stemmingmakerij. Kijk dan ook meteen even hoeveel moslimkinderen er dagelijks in Darfur vermoord worden door de Islamitische Janjaweed milities.

Blade20
20-07-2005, 23:19
Echt waar, door mensen zoals jij bestaan er andere mensen die zich zelf willen opblazen........... Ik weet dat mijn waarheid hard is daarom blazen de zwakkeren zich op. Maar mijn wereld komt eraan en de zelfmoordenaars zijn mijn hulpmiddelen waarmee ik mijn wereld construeer. We zijn alleen door God gezonden wordt er gezegt; Welnu laat mij dan een geheim vertellen, ik ben door God gehuurt en niet bepaald ten positieve van de mensheid. De zwakkere moeten plaatsmaken voor de sterkere, en mijn opdracht is dat te voltooien. Je ziet mij niet, maar ik trek weldegelijk overal aan de touwen. De mens is zwak van geest, zij zijn makkelijk van afstand te manipuleren als mijn instrumenten.

Hazouz_54
20-07-2005, 23:21

In bussen, treinen, vliegtuigen, metro's en moskeeën die door moslimextremisten worden opgeblazen zitten ook vrouwen en kinderen. Vorige week werd in Bagdad nog een hele straat in één klap van alle kinderen beroofd. Een Israëlische kindermoordenaar is niet beter of slechter dan een Palestijnse, Jordaanse, Irakese, Nederlandse of Marokkaanse kindermoordenaar. Iedere kindermoordenaar is een smerige hufter van het ergste soort. Dus je selectieve verontwaardiging naar deze Israëlisch is niets anders dan propagandistische stemmingmakerij. Kijk dan ook meteen even hoeveel moslimkinderen er dagelijks in Darfur vermoord worden door de Islamitische Janjaweed milities. Ik heb nooit beweerd, dat ik al die andere slachtpartijen NIET erg vind. Jij komt met hele dubieuze conclusies--> zeg maar zwartmakerij.........Je moet bij die andere zwerver zijn, hij leek de illusie te wekken dit allemaal niet zo erg te vinden en dat maakt mij boos, ik mag daar toch boos om worden ?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7