Bekijk originele versie : ik ga dood hier ...
tangia21
20-07-2005, 20:26
van verveling :moe: :traan1: :( Kinderen slapen...manlief heeft deze hele week ochtenddienst vanaf 6 uur en dus ligt hij ookal te slapen :( ...iedereen is op vakantie :moe:
jeetje, het lijkt wel Februari (saaie dagen) ipv Juli :maf: :moe:
zit ik hier mandarijntjes te vreten in mijn uppie :nerd:
Je lijkt mij wel, ik zit ook in mijn uppie (chocola te eten)..
Man werkt en iedereen is op vakantie :(
Verveling slaat echt toe, ik heb nog nooit eerder zo een saaie vakantie gehad..pfff...
Voel me de laatste tijd echt down, k weet niet of dat door de verveling komt....
Hoi tangia,
ja, inderdaad het is ook saai man.. en hier ook in marokko.nl..
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat jou kids al slapen? :D Mijn dochtertje is nog op en bruist nog van de energie :banana:
Mijn man ligt ook te slapen:moe:, het is zeker saai en dat slechte weer maakt het allemaal alleen maar erger:jammer:
tangia21
20-07-2005, 20:35
Je lijkt mij wel, ik zit ook in mijn uppie (chocola te eten)..
Man werkt en iedereen is op vakantie :(
Verveling slaat echt toe, ik heb nog nooit eerder zo een saaie vakantie gehad..pfff...
Voel me de laatste tijd echt down, k weet niet of dat door de verveling komt....
ja klopt, zo voel ik me ook.Gewoon de hele dag chago om niks :moe: Als je even wilt winkelen dan loopt er geen spook rond :maf: :moe: alleen maar die oudjes (NLanders) :moe:
op tv is ook geen ene moer te zien....behalve As The world turns..that's it :moe:
tangia21
20-07-2005, 20:37
Hoe heb je het voor elkaar gekregen dat jou kids al slapen? :D Mijn dochtertje is nog op en bruist nog van de energie :banana:
Mijn man ligt ook te slapen:moe:, het is zeker saai en dat slechte weer maakt het allemaal alleen maar erger:jammer:
mijn kinderen gaan altijd tuusen 19:30 en 20:00 slapen na het eten en douchen.Zo heb ik ze dat geleerd.Anders heb ik geen rust voor mezelf.Ze slapen ook altijd rond 12:00 uur smiddags tot een uur of 15:00 en geloof me, ze groeien daardoor veel beter. ;)
ja klopt, zo voel ik me ook.Gewoon de hele dag chago om niks :moe: Als je even wilt winkelen dan loopt er geen spook rond :maf: :moe: alleen maar die oudjes (NLanders) :moe:
op tv is ook geen ene moer te zien....behalve As The world turns..that's it :moe:
Heb je gekeken?
Wa weer spannend vandaag he :banana:
Paul is echt evil... :maf2:
tangia21
20-07-2005, 20:40
Heb je gekeken?
Wa weer spannend vandaag he :banana:
Paul is echt evil... :maf2:
die Paul is een doorgedraaide debiel :wow:
wie vind jij de mooiste??Ik vind Molly en die meisje (vriendin van die jongen die bij dusty werkt)
mijn kinderen gaan altijd tuusen 19:30 en 20:00 slapen na het eten en douchen.Zo heb ik ze dat geleerd.Anders heb ik geen rust voor mezelf.Ze slapen ook altijd rond 12:00 uur smiddags tot een uur of 15:00 en geloof me, ze groeien daardoor veel beter. ;)
Ja, heb je echt goed aangeleerd... mijn zoontje is nu nog wakker.. En hij wil niet slapen, eerst sliep hij ook altijd netjes in de middag en s,avonds vroeg maar nu doet hij dat niet meer. Hij is nu wat drukker en ouder denk ik...
ja saai he, alle marokkanen zijn weg..
ik volg as the world turns niet meer. Heb ik vroeger wel gedaan, nu kijk ik naar days of our lives en bold and the beautiful....
en gtst en ONM
tangia21
20-07-2005, 20:46
ik zit nu te dammen op internet tegen iemand uit Turkije :hihi:
die Paul is een doorgedraaide debiel :wow:
wie vind jij de mooiste??Ik vind Molly en die meisje (vriendin van die jongen die bij dusty werkt)
Ja Ik vind Molly ook de mooiste..ze heeft een van de 7 schoonheden ....blauwe ogen en zwart haar... Lucy ziet er inderdaad ook goed uit...maar Katie vind ik ook wat hebben, ze ziet er zonder make-up ook goed uit ;)
Ze weten nu dat Alison zwanger is he, ik denk dat het kind van Aaron is (anders zou het geen soup zijn :rolleyes: )
ik volg as the world turns niet meer. Heb ik vroeger wel gedaan, nu kijk ik naar days of our lives en bold and the beautiful....
en gtst en ONM
The bold vind ik zoo stom..als je een jaar niet kijkt weet je nog wat er aan de hand is...het gaat zo langzaam en zit geen goed verhaal in vind ik...
Atwt is echt elke keer weer spannend :banana:
Mijn dochtertje heeft eigelijk ook een vaste tijd dat ze naar bed gaat, maar nu sinds de vakantie hoeft ze niet naar school en slaapt ze uit tot 10.00 uur. Dat is best wel lekker :D maarja nadeel ze gaat dan wel wat later naar bed en zo heb ik niet de hele avond voor mezelf en het is best wel vermoeiend :maf2: Ik ga haar zo naar bed brengen dan kan ik ook weer rusten:banana:
ik zit nu te dammen op internet tegen iemand uit Turkije :hihi:
:banana: :banana: :banana: :banana: win ze he :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.