Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : lentekriebels

love_life
23-03-2003, 16:04

:Iluvu: ik heb de lentekriebels, en volgens mij heeft cupido zijn pijlen goed gemikt op mij nu nog op hem en dan: :koppel:

maghrabia82
23-03-2003, 16:06
haha......je bent zeker in love....

love_life
23-03-2003, 16:14
ja en het ergste is, hij geen marokkaan, dat had ik dus nooit van mezelf gedacht

EMIEN
23-03-2003, 16:15
Hoest kriebels........ http://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif :(

tatouzient
23-03-2003, 16:21

Origineel gepost door love_life ja en het ergste is, hij geen marokkaan, dat had ik dus nooit van mezelf gedacht is toch np als hij een nt-maroc is? zo lang hij moslim is... bisous xxx

wafa_armani
23-03-2003, 16:24
Origineel gepost door EMIEN Hoest kriebels........ http://www.smilies.nl/sad/shakehead.gif :( :haha: meskien...jij ookal :D

lalasamia_35
23-03-2003, 16:37
ja mensen, love is in the air yek? hihihi, nou meid succes ermee, meestal is het inderdaad geen probleem als de jongen geen marokkaan is, maar als hij maar moslim is... is het dan een nederlander ofzo?

AbaHoeCh
23-03-2003, 17:18
ik heb de zomerkriebels :D

love_life
23-03-2003, 21:33
salaam, nee het is geen marokkaan en ook geen nederlander... maar ik vind het een erg leuke jongen. Ik zie hem best vaak in de week en ik verlang gewoon naar die dagen. Ik heb het gewoon enorm te pakken. Ik ben niet zo'n typje dat een stap zal ondernemen, maar ik ben iemand die aan de kant gaat staan en afwacht, zucht, hij is echt leuk.....HELLUP

HalfBlood
23-03-2003, 22:16
Origineel gepost door love_life salaam, nee het is geen marokkaan en ook geen nederlander... maar ik vind het een erg leuke jongen. Ik zie hem best vaak in de week en ik verlang gewoon naar die dagen. Ik heb het gewoon enorm te pakken. Ik ben niet zo'n typje dat een stap zal ondernemen, maar ik ben iemand die aan de kant gaat staan en afwacht, zucht, hij is echt leuk.....HELLUP :maf3: ga Qoran lezen en keer terug naar de sunnah van de profeet sws... en vraag vergiffenis la hawla wa la quwatta illah billahi

love_life
23-03-2003, 22:30
ga Qoran lezen en keer terug naar de sunnah van de profeet sws... en vraag vergiffenis la hawla wa la quwatta illah billahi wat zal er in de Koran staan wat ik al niet weet....?? Is het verboden om verliefd te zijn?? Keurt de Islam dit niet goed, of keur jij dat niet goed?? Ik vraag me echt af, want om zulke mensen kan ik echt boos worden, echt zo van op Marokko.nl surfen en mensen gebieden om de Koran te lezen, ga jij maar de Koran lezen, kan jij uberhaupt de Koran lezen?? want ik lees namelijk wel, en kan het ook lezen.

HalfBlood
23-03-2003, 22:35
Origineel gepost door love_life ga Qoran lezen en keer terug naar de sunnah van de profeet sws... en vraag vergiffenis la hawla wa la quwatta illah billahi wat zal er in de Koran staan wat ik al niet weet....?? Is het verboden om verliefd te zijn?? Keurt de Islam dit niet goed, of keur jij dat niet goed?? Ik vraag me echt af, want om zulke mensen kan ik echt boos worden, echt zo van op Marokko.nl surfen en mensen gebieden om de Koran te lezen, ga jij maar de Koran lezen, kan jij uberhaupt de Koran lezen?? want ik lees namelijk wel, en kan het ook lezen. neem afstand van die jongen omdat het tot zina kan leiden, trouwens is er niet voor niets. :D.

_h4T3d_sE7eN
23-03-2003, 22:36
ik moet mottenballen kopen :rolleyes:

Dida
23-03-2003, 22:41
Origineel gepost door love_life ga Qoran lezen en keer terug naar de sunnah van de profeet sws... en vraag vergiffenis la hawla wa la quwatta illah billahi wat zal er in de Koran staan wat ik al niet weet....?? Is het verboden om verliefd te zijn?? Keurt de Islam dit niet goed, of keur jij dat niet goed?? Ik vraag me echt af, want om zulke mensen kan ik echt boos worden, echt zo van op Marokko.nl surfen en mensen gebieden om de Koran te lezen, ga jij maar de Koran lezen, kan jij uberhaupt de Koran lezen?? want ik lees namelijk wel, en kan het ook lezen. Salaam alekouim zuster .. het is te begrijpen dat jij verliefd bent,het is volkomen normaal daar is niets mis meej.Maar ik raad je echt aan om geen stappen te ondernemen ..en ik hoop ook niet dat je er wat aan zult beginnen ..want relatie's voor het huwelijk eindigen meestal nergens naar toe ..en is het haram ... ik kan je natuurlijk niet de les voor lezen,maar ik hoop inscha'allah dat je de juiste keuze maakt en gewoon afwacht tot je trouwt zodat je dan gewoon stappen kunt ondernemen die HALAL zijn.:)

love_life
23-03-2003, 22:45

Salaam zuster rachida, dank je wel, want wat jij vertelde liet me eigenlijk inzien wat ik al weet. k heb namelijk nog nooit een vriend gehad omdat ik weet dat het gewoon haram is...en ik weet ook wel dat relaties voor het huwelijk tot niets kunnen eindigen Het is gewoon een gevoel wat ik al een lange tijd heb, en waar ik niks mee kan