Bekijk originele versie : snelste resultaat..afvalen bij buik en dijen..??
mistery_lady
20-07-2005, 19:22
heey mensen..
heeft iemand een tip op snelste aftevallen bij me buik en aan de zij kant..??
iemand..??
ik heb het zelf gepbrobeerd door niks te eten maar dat hield ik echt niet vol.. :maf:
dus iemand ik wil graag dat die hele buik binne 4 weke weg is.
alvast bedankt!
xxx
was het maar waar dat je plaatselijk kon afvallen.als je gaat lijnen verlies je eerts nieuw vet.het laatste wat er aangekomen is en dan oud vet wat er al jaren aan zit .
succes
Lady_Montana
20-07-2005, 20:39
heey mensen..
iemand..??
ik heb het zelf gepbrobeerd door niks te eten maar dat hield ik echt niet vol.. :maf:
alvast bedankt!
xxx
dat heb ik precies ook..:maf:
Yousra_1
21-07-2005, 11:37
Iedere vrouw heeft wel probleemzones..Bij de een zijn het de dijen en de billen en bij de ander ligt de probleemzone meer in de buiktreek..
Ik ben ook slank, terwijl mijn buikje mij uitermate irriteert. Dit betekent helaas dat je nog meer moet afvallen om je buikje enigszins hanteerbaar te maken. Superstrak zal het welliswaar niet worden, maar als je afvalt en vet verbrand zal uiteindelijk ook je buik slanker worden..
Lady_Montana
21-07-2005, 12:23
Iedere vrouw heeft wel probleemzones..Bij de een zijn het de dijen en de billen en bij de ander ligt de probleemzone meer in de buiktreek..
Ik ben ook slank, terwijl mijn buikje mij uitermate irriteert. Dit betekent helaas dat je nog meer moet afvallen om je buikje enigszins hanteerbaar te maken. Superstrak zal het welliswaar niet worden, maar als je afvalt en vet verbrand zal uiteindelijk ook je buik slanker worden..
ja hoe dan :maf:
bad_mocro_girl
21-07-2005, 12:37
dames de enige oplossing is om meer te gaan bewegen en gezond te eten. er zijn heelveel site waarop tips staan hoe je kan afvallen en uithongeren is geen oplossing!!
Gewoon minder eten, geen prik drinken alleen water, veel fruit en bewegen.
Muslima_Jamalia
21-07-2005, 13:36
Gewoon minder eten, geen prik drinken alleen water, veel fruit en bewegen.
En als je geen water drinkt dan cristalclear is water met een smaakje zit geen calorieen en vetten in ;)
Quercifia_lady
21-07-2005, 13:37
heey mensen..
iemand..??
alvast bedankt!
xxx
0eff ik ben dus niet de enige... :hihi:
islamicgirl3
21-07-2005, 16:00
Buikdansen! Probeer maar...;)
sanae_mae
21-07-2005, 16:42
cardio is heel erg belangerijk dat zijn sporten waarbij je vet verbrandt en erg gaat zweten, zoals hardlopen, fietsen en dat soort sporten dan kun je pas afvallen en zeker niet van minder eten! eerst vet verbranden en dan krachttrainingen zoals buikspier oefeningen om het strak te maken!
mistery_lady
22-07-2005, 15:04
halooo allemaal
bedankt voor al jullie reacties en tips!
ik denk dat ik wel wat aan heb. en zal alles proberen
xxx
oumkaltoum
22-07-2005, 15:38
cardio is heel erg belangerijk dat zijn sporten waarbij je vet verbrandt en erg gaat zweten, zoals hardlopen, fietsen en dat soort sporten dan kun je pas afvallen en zeker niet van minder eten! eerst vet verbranden en dan krachttrainingen zoals buikspier oefeningen om het strak te maken!
Mag ik even tussendoor. Veel mensen denken dat dit de beste manier is om af te vallen maar is niet effectief. Het beste is om eerst met krachttraining te beginnen.Door de hogere stofwisseling die je bij krachttraining krijgt, verbrand je meer vet. Dit versnel je nog door na de krachttraining een half uur cardio in te lassen. Doe dit nooit vóór de krachttraining, want dan heb je geen energie meer voor die training. Meer dan een half uur cardio per keer is niet nodig, omdat je met de krachttraining je koolhydraten (glycogeen) al verbrand hebt, en direct overgaat op vetverbranding. Voor meer informatie kun gaan naar www.slank-en-sterk.nl.
Succes.
Gr,
Oumkaltoum
sanae_mae
22-07-2005, 15:45
Mag ik even tussendoor. Veel mensen denken dat dit de beste manier is om af te vallen maar is niet effectief. Het beste is om eerst met krachttraining te beginnen.Door de hogere stofwisseling die je bij krachttraining krijgt, verbrand je meer vet. Dit versnel je nog door na de krachttraining een half uur cardio in te lassen. Doe dit nooit vóór de krachttraining, want dan heb je geen energie meer voor die training. Meer dan een half uur cardio per keer is niet nodig, omdat je met de krachttraining je koolhydraten (glycogeen) al verbrand hebt, en direct overgaat op vetverbranding. Voor meer informatie kun gaan naar www.slank-en-sterk.nl.
Succes.
Gr,
Oumkaltoum
ik heb 1 dag een personal trainer gehad zodat hij me alles kon uitleggen en dit is wat hij me heeft aangeraden. per dag dat ik ga trainenmoet ik in ieder geval cardio doen. nen dan pas kracht training om mijn spieren te trainen met alleen kracht training kom je er echt niet en blijft het onder je vetlaag zitten.
oumkaltoum
22-07-2005, 15:50
ik heb 1 dag een personal trainer gehad zodat hij me alles kon uitleggen en dit is wat hij me heeft aangeraden. per dag dat ik ga trainenmoet ik in ieder geval cardio doen. nen dan pas kracht training om mijn spieren te trainen met alleen kracht training kom je er echt niet en blijft het onder je vetlaag zitten.
Blijkbaar ben je nog niet naar die site geweest voor meer informatie. Je moet naast krachttraining ook cardio doen, maar wel erna, omdat je met krachttraining de eerste vetten verbrand en met cardio de oude. Ik zo zeggen kijk eerst naar de site.
Gr,
Oumkaltoum
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.