Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doen alsof seks taboe is, maar ondertussen....

Pagina's : [1] 2 3 4

freemale
23-03-2003, 15:35

Seks voor het huwelijk is toch niet zo erg als je van elkaar houdt? Waarom wordt daar altijd zo moeilijk over gedaan? Ook meiden: 'neeee ik blijf zeker maagd tot het huwelijk!!' Dan ontmoeten ze iemand die mooie praatjes heeft... hmmm... IK heb geen keiharde cijfers maar er zijn er echt veel hoor!!! Vooral de laatste tijd speelt geloof niet meer zo'n grote rol als het gaat om maagdelijkheid. Dat geldt natuurlijk niet voor iedereen...

Najib26
23-03-2003, 15:38
Ooit gehoord van de islam?

tatouzient
23-03-2003, 15:38
seks voor het huwelijk is ni erg als je van elkaar houdt?? was da nu voor gezever... bisous xxx

chicamaroquia
23-03-2003, 15:41
volgens mij bedoeld ze dat die mensen schijnheilig zijn en niet dat zij van mening is dat sex voor het huwelijk niet erg is zolang je van elkaar houdt.

freemale
23-03-2003, 15:44

Origineel gepost door Najib26 Ooit gehoord van de islam? Heb je wel goed gelezen? ZIE BOVEN

freemale
23-03-2003, 15:45
Origineel gepost door tatouzient seks voor het huwelijk is ni erg als je van elkaar houdt?? was da nu voor gezever... bisous xxx Hoezo gezever? Weet je hoeveel jongeren voor het huwelijk gaan seksen?? Noem je dat ook gezever?

freemale
23-03-2003, 15:47
Origineel gepost door chica*******a volgens mij bedoeld ze dat die mensen schijnheilig zijn en niet dat zij van mening is dat sex voor het huwelijk niet erg is zolang je van elkaar houdt. Dank je.. mensen weten blijkbaar niet wat een STELLING en een DISCUSSIE is... ;)

qwatra
23-03-2003, 15:47
Origineel gepost door Najib26 Ooit gehoord van de islam? vroeg ik me ook al af:boos:

FaDiKa
23-03-2003, 15:48
Sorry hoor, ik begrijp het niet, heb je het nu over die meiden die dat zeggen, of vind je dat zelf????????????????? :confused:

tatouzient
23-03-2003, 15:49
Origineel gepost door freemale Hoezo gezever? Weet je hoeveel jongeren voor het huwelijk gaan seksen?? Noem je dat ook gezever? kheb het ni over degene die aan seks voor het huwelijk doen, maar over hoe je het schrijft of hoe je bij mij overkomt, das wel gezever: nl da seks voor het huwelijk ni erg is als mn van elkaar houdt... het kan best zijn da je het anders bedoelt, maar ik interpreteer het wel op mn manier en bij komt komt het over alsof het ni erg is... bisous xxx

chicamaroquia
23-03-2003, 15:49
Origineel gepost door freemale Dank je.. mensen weten blijkbaar niet wat een STELLING en een DISCUSSIE is... ;) Het is een beetje ongelukkig geformuleerd, maar als men z'n hersens een beetje zou gebruiken is wel te begrijpen wat je bedoeld! ;)

Najib26
23-03-2003, 15:50
Origineel gepost door chica*******a volgens mij bedoeld ze dat die mensen schijnheilig zijn en niet dat zij van mening is dat sex voor het huwelijk niet erg is zolang je van elkaar houdt. Volgens haar. Nou ik geloof in Allah. Alle sex voor het huwelijk is verboden. Als zij ervoor kiest om geen moslim te zijn, dan is dat aan haar.

maghrabia82
23-03-2003, 15:50
Origineel gepost door freemale Hoezo gezever? Weet je hoeveel jongeren voor het huwelijk gaan seksen?? Noem je dat ook gezever? ewa ja dat moeten zij weten, als jij maar weet hoe de islam in elkaar zit......

ArabLady
23-03-2003, 15:51
sex is belangrijk in een huwelijk lekker lullig als blijkt dat je man er nix van bakt hahhahahaha zware domper op je huwelijk

chicamaroquia
23-03-2003, 15:52

Origineel gepost door Najib26 Volgens haar. Nou ik geloof in Allah. Alle sex voor het huwelijk is verboden. Als zij ervoor kiest om geen moslim te zijn, dan is dat aan haar. Je snapt het volgens mij niet. Er zijn mensen die roepen dat ze maagd blijven tot het huwelijk, maar ineens komt de 'ware' langs en dan vinden ze ineens dat sex voor het huwelijk niet erg is zolang je van elkaar houdt. Dit is NIET de mening van Freemale, het is iets wat zij ook betreurd. (dat kun je uit haar tekst opmaken) En dat wilde ze met ons delen. Snap je het nu. Het is NIET haar mening!

Pagina's : [1] 2 3 4