Bekijk originele versie : VS leveren Marokkaanse terreurverdachte uit aan Spanje
VS leveren Marokkaanse terreurverdachte uit aan Spanje
Uitgegeven op 19 juli 2005 om 08:34 uur
(Novum/AP) - De Verenigde Staten hebben maandag een Marokkaanse terreurverdachte uitgeleverd aan Spanje. De man, Lahcen Ikassrien of Chej Hassan, zat vast in de speciale militaire gevangenis in Guantanamo Bay, maar werd in Spanje gezocht wegens mogelijke banden met Imad Eddin Barakat Yarkas, de vermoedelijke leider van een Al-Qaidacel in Spanje.
Onderzoeksrechter Baltasar Garzon had in december 2003 om uitlevering van Ikassrien gevraagd. Garzon verzocht ook om uitlevering van Jamiel Abdul Latif Al Banna, Omar, Deghayes en Hamed Abderrahman Ahmad. Laatstgenoemde werd vorig jaar juli uitgeleverd, maar later op borgtocht vrijgelaten.
http://nieuws.nl/bericht/5/59811
Hij zal daar dan in de gevangenis ook wel in elkaar geslagen worden, net als die leider.
Ja Spaanse gevangenen zullen hem met veel genoegen even laten integreren
mocro_souhaila
19-07-2005, 11:35
Het is een terreurverdachte, dus het is nog niet zeker of hij het wel heeft gedaan.
Tot dan vind ik dat ze hem niets mogen doen, maar ja wie ben ik om daarover te bepalen.
Als hij het wel heeft gedaan, mogen ze hem voor mijn part mishandelen. Die terroristen gaan mij echt te ver, las net al dat er een dreiging is vanuit Amerika om Mekka te bombarderen!
waar gaat dit heen man! Die mensen denken echt dat ze met terroristische aanslagen verder komen, maar het gaat alleen maar slechter. Ze willen ze3ma het beste voor de moslims, maar naar mijn idee gaat het alleen slechter...
hanna_24
19-07-2005, 11:38
Ookal heeft hij de hele stad gebombardeerd, hij moet een eerlijk proces krijgen, mishandeling en vernedering is uit ten boze !!!!! :jammer:
TheChokur
19-07-2005, 11:56
Ookal heeft hij de hele stad gebombardeerd, hij moet een eerlijk proces krijgen, mishandeling en vernedering is uit ten boze !!!!! :jammer:
Klopt. Maar daarna mag hij zovaak gepakt worden tussen ze billen! Dat er geen billen meer over zijn als ie vrijkomt!
hanna_24
19-07-2005, 12:22
Wat bedoel je Chokur? wat probeer jij hier te insinueren. Jij hebt het hier wel over jouw moslimbroeders! Al diegene die vastzitten in Guantanamo Bay zijn 1 voor 1 onschuldig. Als jij dit soort beestachtigheden toejuicht dan ben jij 1 van de kafirs.
En Allah swt weet het best
TheChokur
19-07-2005, 13:25
Wat bedoel je Chokur? wat probeer jij hier te insinueren. Jij hebt het hier wel over jouw moslimbroeders! Al diegene die vastzitten in Guantanamo Bay zijn 1 voor 1 onschuldig. Als jij dit soort beestachtigheden toejuicht dan ben jij 1 van de kafirs.
Dat ie maar lekker kan wegrotten in de cel en lekker in zijn kont verkracht kan worden zoals je altijd verhalen over hoord.
en bij deze: ik ben KAFIR, ONGELOVIG, ONTWETEND, UNTERMENSCH, MINDERWAARDIG.
Maakt dat wat uit?
Al diegene die vastzitten in Guantanamo Bay zijn 1 voor 1 onschuldig.
Ken je ze allemaal dan?
Mee eens, al is het heel moeilijk mensen rechten te geven die ze een ander niet gunnen.
Hazouz_54
20-07-2005, 03:01
Mee eens, al is het heel moeilijk mensen rechten te geven die ze een ander niet gunnen.
Ze leveren hem uit aan het verkeerde land, ze moeten hem aan Marokko uitleveren, die weet daar wel raad mee............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.