Bekijk originele versie : whoops....verliefd.....wat moet ik doen
ik ben verliefd echt verliefd het is geen vluchtig lust of crush....
neeh echt deze man gaat niet uit me kop...en we gaan heel normaal met elkaar om echt als gekke mattie`s bro & siss...we lopen wel hand in hand en knuffelen gewoon...spanning is der...maar echt dichtbij is het nooit gekomen...ik wil echt een serieuse relatie met hem beginnen..heb er echt lang over nagedacht...maar ja hij verlegen ik verlegen...
maar ik wil geen blauwtje lopen..wil geen dis..wil hem niet kwijt als vriend...maar echt normaal kan ik niet meer doen.. :verliefd: tsja liefde...dus wat zou jij doen??? tips adviesssssssss ewaaaaaaa
appelsap
23-03-2003, 01:35
:cool: pubers :cool:..op scooters :cool:
Sherine is minimaal twee keer per week verliefd. Krijg je ervan als je rondhangt in disco's.
sinaya20
23-03-2003, 15:01
Haha najib toch, je kan het echt niet laten hé :D
Zeg hem wat je voelt voor hem, en maak hem ook duidelijk dat no mater what je hem niet kwijt wilt als vriend. Als hij zo een goede vriend is als je zegt, zal hij je zeker niet laten staan .
groetjes
angelwoman
23-03-2003, 18:05
Ja en als je het met hem over praat,dan weet je tenminste waar je voor staat i.pv de gedachte of hiuj wel wat in je ziet of niet.
Bent_Fes
23-03-2003, 21:05
Origineel gepost door Najib26
Sherine is minimaal twee keer per week verliefd. Krijg je ervan als je rondhangt in disco's.
:D :D
whuahauha...najib toch...
nee man ben verlegen om het te zeggen
appelsap
23-03-2003, 23:17
Origineel gepost door sherine
whuahauha...najib toch...
nee man ben verlegen om het te zeggen
ZEHMA ;)
appelsap
23-03-2003, 23:45
Origineel gepost door sherine
psst sukkeltje
:rolleyes: guppie :rolleyes:
oh ok...ja je mening is welkom........
dichtbij me een kus geven of met me dansen..me knuffelen me vasthouden ofzo...snap je dat ?
hij ziet me gewoon als een zusje i geuss bescherming etc....
Atlas_Gebergte
24-03-2003, 16:18
Sherine meid heb je nog nooit van gehoord dat vriendjes nemen HARAM is??????? waar gaat dit allemaal heen mensen????????
wa sallaam alikoum
Moeslimma87
24-03-2003, 21:06
woellah illa, dat vraag ik me ook af???
la hawla wa laa koewata illa billah :( :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.