Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : shimmering bronze

Pagina's : [1] 2

LZN
18-07-2005, 22:35

hallo iedereen effe een vraagje: wie van jullie heeft wel een shimmering bronze en wat doet het precies? zet er ook effe bij van welk merk en de prijs aub. ik zoek namelijk iets dat je een mooi egaal bruin teintje geeft en zo'n mooie glans. doet deze shimmering bronze dat? hoef je dan ook geen foundation te gebruiken?.

Boo
19-07-2005, 00:16
hallo iedereen effe een vraagje: wie van jullie heeft wel een shimmering bronze en wat doet het precies? zet er ook effe bij van welk merk en de prijs aub. ik zoek namelijk iets dat je een mooi egaal bruin teintje geeft en zo'n mooie glans. doet deze shimmering bronze dat? hoef je dan ook geen foundation te gebruiken? Ben daar ook benieuwd naar. Laat maar weten ik lees mee...;)

honeybunnie
19-07-2005, 00:22
dda moet je bij de bodyshop zijn ze verkopen bronzingpoeder in de vorm van pareltjes met mooie glans op dus die poeder is bewrkt in bolletjes kost 15 euro maar je hebt eeb sterren effect het is een doorzichtige doos met zwarte dop je hebt eentje die normaal glans heeft en eentje parel bronzing glans

Mila007
19-07-2005, 09:28
Artikkelnummer 2209 Een mix van keine parels in brons, goud roze en geel kleuren. Brons geeft een zonnige teint, roze een vitale teint en geel vermindert roodheid in het gezicht. Deze nuance vullen elkaar aan en zorgen voor een zeer fraaie make-up met een natuurlijke zongebruinde uitstraling. Is tevens gebruikt als gezichtpoeder, highlighter, blusher of als oogschaduw. Kijk op www.mila.oriflame.nl nummer 2209

La_Tangeroise
19-07-2005, 11:22

die van l'oréal is té goed, het is zo een driehoekje een bruine en de prijs is zo'n 8 à 10 euro het is echt heel goed

Boo
19-07-2005, 22:24
ik ga zeker een kijkje nemen in de body shop dus als ik het goed begrjip doe je dit over je dagcreme ?

anisa
20-07-2005, 23:37
ik heb bij de drogist gekeken en gezocht naar die van lóreal, maar niet gevonden. ik heb wel van het merk rimmel london gevonden. er staat op "natural bronzer". krijg je van die een mooi bruin kleurtje? en moet je eerst een foundation gebruiken of hoe zit dat? Ikzelf gebruik ook die van rimmel london...en breng eerst mijn foundation aan en dan gebruik ik die bronzingpoeder op mijn wangetjes neusje, voorhoofd en kin...en heb een mooie resultaat :)

miss_burberry
21-07-2005, 11:21
Ik heb al jaren die van Guerlain.. En die is heel goed :goedzo:

maroclady111
21-07-2005, 13:56
wie heeft weleens de bronzing powder(ofzoiets) van de hema gebruikt? en wat zijn jullie ervaringen ermee? :D

Mocro_Chanel
21-07-2005, 17:29
ik gebruik die van boujoure, ik gebruik eerst me dagcreme en doe een beetje op me wangen en neusje en voorhoofd heel egaal soms zie ik van die meiden hebben ze hele voorhoofd volzitten en dan die wangen heel bleek..... :hihi: maar gebruik geen found... of poeder..alleen die van boujoure en kan ej overal kopen ook in beverwijk heel goedkoop 3 euro ofzo ;)

maroclady111
21-07-2005, 18:00
ik gebruik die van boujoure, ik gebruik eerst me dagcreme en doe een beetje op me wangen en neusje en voorhoofd heel egaal soms zie ik van die meiden hebben ze hele voorhoofd volzitten en dan die wangen heel bleek..... :hihi: maar gebruik geen found... of poeder..alleen die van boujoure en kan ej overal kopen ook in beverwijk heel goedkoop 3 euro ofzo ;) sorry..maar mag ik misschien vragen of jij dat bent op je avatar? :D

Mocro_Chanel
21-07-2005, 18:31
...........hoezo... ;)

maroclady111
21-07-2005, 20:04
...........hoezo... ;) oohh...je gezicht komt me heel bekend voor ;) , heb t weleens bij iemand gezien op msn

Boo
03-12-2005, 21:02
Waarom zet degene zijn naam er niet bij die mij een rood puntje heeft gegeven. Echt laf!

Lady_Arif
03-12-2005, 21:22

ik gebruik terre indienne ,kan je overal kopen ,is heel mooi..beetje lichte poeder aanbrengen en dan neus,kin en wangen bewerken en je glimt de hele dag als een prinses. kost 9euro in alle supermarkten

Pagina's : [1] 2