Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik voel me vreselijk en kan het wel uitschreeuwen

lilchakir
18-07-2005, 19:17

ik heb het iddee dat ik aan het instorten ben en dat de gat waar ik in zit geen bodem heeft anders was ik der toch een keer uit gekomen :confused:

OemAbdoellah
18-07-2005, 19:19
Hoe komt dat..

zainab1
18-07-2005, 19:21
ik heb het iddee dat ik aan het instorten ben en dat de gat waar ik in zit geen bodem heeft anders was ik der toch een keer uit gekomen :confused: Voel me ook beetje in een dipje :(

jeama
18-07-2005, 19:24
ik heb het iddee dat ik aan het instorten ben en dat de gat waar ik in zit geen bodem heeft anders was ik der toch een keer uit gekomen :confused: wat naar voor je meid, laat je niet gek maken. ga wat leuks doen

lilchakir
18-07-2005, 19:30

soms denk ik echt dat ik te veel voor deze dounia ben en zou ik haast willen hopen dat ik de volgende dag niet eens meer haal en niks lijkt wat het hoort te zijn misschien moet ik maar eens niet zo klagen maar geloof me als ik zeg dat ik het eigenlijk wel helemaal gehad heb ik wordt gekweld door elweswas en bij het mingst geringste heb ik het idee dat ik wel helemaal onder kanker zit ik behoor pillen te slikken die ik niet meer neem ik behoor naar afspraken te gaan van het ziekenhuis die ik niet nakom ik heb bewust de afspraken die ik had met artsen of psychiater laten verlopen allemaal omdat het me geen ene mallemoer meer kan schelen

houda99
18-07-2005, 19:34
ik heb het iddee dat ik aan het instorten ben en dat de gat waar ik in zit geen bodem heeft anders was ik der toch een keer uit gekomen :confused: Meskina, ik heb net zo'n periode achter de rug. Het leek wel alsof mijn lichaam gevangen zat. Ik kon nergens van genieten en had heel de tijd een heel raar gevoel. Wat ik dan doe ik bij elke salat roedoe doen en na de verplichte gebeden ook vrijwillige gebeden bidden. En heel veel koran recitatie luisteren. Keer op keer is dit mijn medicijn geweest en heeft het me door alle moeilijke periodes heen geholpen. Ik voelde me dichter bij Allah s.w.t. dan normaal en voelde ook zijn aanwezigheid als ik nederig mijn smeekbedes verricht. Daarna voel ik me vrij en opgelucht. Zo zie je maar weer dat vrijheid maar een beperkt begrip is. Je kan dan nog van alles bezitten en heel de wereld rondreizen en dan nog kan je je gevangen voelen. Vrijheid zit voor mijn dan ook in mijn hart. En als ik mijn hart reinig door doe3a en vrijwillige gebeden dan ben ik volgelvrij en ontzettend gelukkig tussen de vier muren van mijn huis Alhamdillilah. InschaAllah hoop ik dat je je snel beter voelt.

mam758
18-07-2005, 19:43
soms denk ik echt dat ik te veel voor deze dounia ben en zou ik haast willen hopen dat ik de volgende dag niet eens meer haal en niks lijkt wat het hoort te zijn misschien moet ik maar eens niet zo klagen maar geloof me als ik zeg dat ik het eigenlijk wel helemaal gehad heb ik wordt gekweld door elweswas en bij het mingst geringste heb ik het idee dat ik wel helemaal onder kanker zit ik behoor pillen te slikken die ik niet meer neem ik behoor naar afspraken te gaan van het ziekenhuis die ik niet nakom ik heb bewust de afspraken die ik had met artsen of psychiater laten verlopen allemaal omdat het me geen ene mallemoer meer kan schelen he lieverd zo moet je niet denken waarom ben je zo gaan denken is er n aanleiding geweest? geef de moed niet op lieverd er zijn zoveel mensen die veel van je houden :kus: hun kan t wel schelen wat er met je gebeurt geef de moed niet op probeer sterk te zijn ook al is t nog zo moeilijk ben sterk voor de mensen die van je houden ik weet niet wat ik meer moet zeggen :traan1: als je wilt praten ik ben er voor je je mag me altijd pmen als je wilt :kus:

een_marokkaanse
18-07-2005, 22:00
Hey meid, Geef de moed niet op, Ik heb bijna een jaar in een depressie geleefd. Ik voelde me zo elendig. Ik was lichamelijk en geestelijk helemaal op. Ik ben dan ook heel erg ziek geweest, de artsen zeiden dat het allemaal psychische was. Ik ben ook naar een psychiater geweest, maar die vond mij boven gemiddeld slim, dus daar lag het niet aan. het bleek dat ik de ziekte van Pfeiffer had. Door vaak koran te lezen, en vaak doea's te lezen ben ik er el-hamdoelilah uit gekomen.

oemtarik
18-07-2005, 22:02
heel veel sterkte en allha ikoun fi 3aounek, veel doe3a zal je helpen en ik zou zeggen praat hier met iemand over en houd het niet alleen voor je zoek hulp en laat je helpen, ik ben ook bereid om met je te pmen als je wi, sta voor je klaar nou meid het beste, heb zelf ook het nodige meegemaakt

lilchakir
18-07-2005, 23:01
dames wil jullie heel hartelijk danken djazaak oem allah oeghair heb heel veel aan jullie gehad ik hoop inscha-allah dat dit een moment opnamen is want het is best zwaar om zo,n gevoel te hebben het leek of mijn ziel over werd genomen door sjaaitan allah ienehloeh ik heb me even terug getrokken allah gesmeekt gebeden en douhas gedaan en het heeft geholpen ook jullie wijze aanmoedigingen hebben me daar bij geholpen mogen allah jullie allen de djannah schenken inscha-allah gegroet lilchakir