Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hup Amerika Hup!

shahzade
22-03-2003, 23:39

Bevrijd het Iraakse volk van die vieze teringlijer Saddam Hussein!

Solid
22-03-2003, 23:43
Origineel gepost door shahzade Bevrijd het Iraakse volk van die vieze teringlijer Saddam Hussein! Saddam is gewoon een aanleiding, het gaat om OLIE, je moet Al jazeera kijken?!?

shahzade
22-03-2003, 23:45
Ach daar geloof ik geen bal van! Het is goed om alles wat met terrorisme heeft te maken uit te roeien. Geloof me, ik kan het weten, heb zelf familie die het heeft meegemaakt!

hayatoe
22-03-2003, 23:47
Origineel gepost door Solid Saddam is gewoon een aanleiding, het gaat om OLIE, je moet Al jazeera kijken?!? jahh wallahila preciesss!!!! ze3ma bush wil ze bevrijden tazzzz nou het enige wat ik zie zijn doden die daar vallen!!!! :confused:

emshoum19
23-03-2003, 00:03

Origineel gepost door shahzade Ach daar geloof ik geen bal van! Het is goed om alles wat met terrorisme heeft te maken uit te roeien. Geloof me, ik kan het weten, heb zelf familie die het heeft meegemaakt! sallam, Inderdaad als Bush echt zo empathies was dan had hij het Iraakse volk al eerder moeten bevrijden 12 jaar geleden tijdens de golfoorlog had men al moeten inzien dat Saddam een volksuitbuiter is, maar dat kon Amerika weinig schelen echt niet. Het gaat Amerika vooral om de olie en de macht die ze daar kunnen uitoefenen en ik denk dat ze de Arabische wereld willen laten zien dat ook Amerika in Irak heel wat kan uitmaken en als Amerika zo graag van de dicatoren af wil waarom persee bij Saddam en niet bij Colombia wat dichter bij huis. Als Bush denkt dat Saddam al de VN resoluties naast zich neerlegt en daarom Irak mag binnenvallen dan mogen wij Amerika ook aanvallen omdat Bush ook heel wat VN resoluties naast zich neerlegt wat betreft de doodstraf in Amerika. Toen Bush nog geen president was zette hij 1000nden handtekening om mensen van t leven te beroven is dat dan wel ok. Nou ga dan niet ouwehoeren en zeggen dat t Iraakse volk beter af zou zijn mensen kom op t gaat hier wel om onschuldige burgers die t slachtoffer worden tussen 2 vieze personen elk gevallen slachtoffer is er 1 te veel.!!!!!!!!!!!!!!!!! wa sallam

shahzade
23-03-2003, 00:09
Nou ondanks dat ik half arabisch ben ben ik blij dat ik er niet woon en dat ik hier heb mogen opgroeien! Staan jullie maar lekker achter de mensen (terroristen) die de islam een slechte naam bezorgen. Ik heb dus echt geen een graantje respect voor Saddam, Bin Laden of wat dan ook. Als je dat wel hebt ben je in ieders geval geen moslim. Terroristen zijn een gevaar voor deze wereld en moeten gewoon vermoord worden! De hel in dus. Waar ze thuis horen. En het kan niet anders dan met oorlog, dat komt door de mensheid die tegenwoordig zo is. Ik begin steeds meer te twijfelen. Volgens mij kun je beter helemaal geen godsdienst hebben, komt alleen maar oorlog van!!!

DESPERADA
23-03-2003, 00:58
Origineel gepost door shahzade Als je dat wel hebt ben je in ieders geval geen moslim. Waar ze thuis horen. Wie ben jij om daarover te oordelen of ze nou wel of niet moslim zijn? JudgementDay moet nog komen...... Khair InschAllah Origineel gepost door shahzade Terroristen zijn een gevaar voor deze wereld en moeten gewoon vermoord worden! De hel in dus. Te beginnen met terrorist nummer 1: Bush! Hoe wil je geweld met geweld bestrijden, terror met terror bestrijden..?! Vrede krijgen door oorlog?! Bush doet het niet om het Irakze volk te redden! Allemaal eigen belang..... Anders had hij ook al Sharon bestreden als het hem om ''vrede'' ging...... Er zijn vele andere dictator's ook van hun ''troon'' afgeknikkerd, en dat ging ook fijnloos, er hoefde geen militaire eenheid aan te pas komen, Zonder bommen! Origineel gepost door shahzade Ik begin steeds meer te twijfelen. Volgens mij kun je beter helemaal geen godsdienst hebben, komt alleen maar oorlog van!!! Verdiep je wat meer in je geloof, Kweet niet of je moslim bent..?! Weet dat de Islam perfect is, het zijn de moslim's die niet perfect zijn.. (InschAllah wel naar streven) Dus tiss niet zo dat door een geloof komt er oorlog, dat komt door de mensen.... Juist de islam heeft fatsoen, wederzijdse respect, vrede gebracht op aarde.... In de tijd van onwetendheid gingen mensen met mekaar om als dieren, Zonder enig fatsoen/respect in hun gedrag.... De blanken voelden zich superieur tegenover zwarten, Slavenhandel, vrouwen werden als verkoopwaar gezien zonder rechten...... Is het niet de Islam die GEEN onderscheid maakt in ras, klasse, nationaliteit...?! Is het niet de Islam die de vrouwen haar rechten gaf?! Haar eer?! Een geloof brengt veel goeds met zich mee, en Niet alleen ellende integendeel! De ellende die we nu tegenkomen hebben we aan ons zelf te danken...... “En er treft jullie geen ramp, of het is vanwege wat jullie handen hebben verricht, maar Hij vergeeft veel.” (Soera 42 vers 30 ) Eerste islamitische staat, Medina. Met de profeet saws als leider, daar woonden Moslims, Joden, Christenen... Zonder belemering/onderdrukking, Het was een vredige samenleving... En ieder had de vrijheid zijn geloof te praktiseren, Er was wederzijdse respect. Er is geen dwang in de godsdienst! Men zou juist meer naar zijn geloof moeten leven, dat zou een vredige wereld worden..... Khair InschAllah.....

hanibal
23-03-2003, 02:42
Origineel gepost door shahzade Nou ondanks dat ik half arabisch ben ben ik blij dat ik er niet woon en dat ik hier heb mogen opgroeien! Staan jullie maar lekker achter de mensen (terroristen) die de islam een slechte naam bezorgen. Ik heb dus echt geen een graantje respect voor Saddam, Bin Laden of wat dan ook. Als je dat wel hebt ben je in ieders geval geen moslim. Terroristen zijn een gevaar voor deze wereld en moeten gewoon vermoord worden! De hel in dus. Waar ze thuis horen. En het kan niet anders dan met oorlog, dat komt door de mensheid die tegenwoordig zo is. Ik begin steeds meer te twijfelen. Volgens mij kun je beter helemaal geen godsdienst hebben, komt alleen maar oorlog van!!! Nee, jij geeft de islam een goede naam. Het zal me een worst wezen wie wat denkt van de Islam. Sinds afgelopen donderdag toen de eerste bommen op Bagdad vielen sta ik vierkant achter Bin-Laden en ook achter Saddam Houssein. Ik heb in het verleden een verkeerde inschatting gemaakt over hoe gevaarlijk Amerika is. Ook boeit het me niet meer vanaf donderdag wie wat zegt over Marokaanse jongeren.(Ga zo door jongens). Ik word niet verblind door de lieve woorden van meneer Bush, en ik laat me ook niet leiden door zijn mooie woordkeuze en zijn beschaving, en zijn huidskleur. Ik aanschouw wat er gebeurd, en dat is genoeg. Een feit is dat Islamitische bodem is binnengevallen door kafierien. Gebouwen op Islamitische bodem zijn vernield. De kolonisatie in de vorige eeuw is niet zo gegaan zoals zij dat willen, dus nu word dat afgemaakt. Ik hoop dat de derde wereld oorlog uitbreekt zodat ook onze smerige onrechtmatige regering, samen met dictator Mohammed 6 vernietigd zullen worden. Niemand moet mij nu nog vragen of zeggen dat ik moet integreren, niemand moet mij zeggen dat ik deze mening niet mag hebben, en niemand moet mij vertellen dat dit onzin is. Ik ben het zat. Ik ben hier al 25 jaar, en kennelijk vind mijn minister president het nodig om mijn mening minderwaardig te vinden aan die van meneer Bush die aan de andere kant van de oceaan leeft. Zij hebben een regering in marokko en de rest van de Islamitische wereld geplaatst die ervoor zorgden dat hun volk geen fatsoenlijk leven konden opbouwen ten behoefe van het westen, zodat onze ouders moesten vluchten. En nu vallen ze het hart van de Islamitische wereld aan. Zodra Irak word ingenomen zijn wij verloren, laat dit goed doordringen en onthoud dit voor later, dan kun je zeggen dat ik gelijk had. Vergeet niet dat de Islaam de grootste bedreiging is voor hun democratie, en dat weten zij donders goed.Het enige probleem is dat ik hier ook weer mensen zie die zo weinig moslim zijn dat zij zeggen dat er democratie moet komen in Irak, of dat zij denken dat democratie Halaal is etc etc etc. Je ouders zijn hier gekomen om terug te halen wat de westerlingen vroeger hebben gejat(simpele dieven), en niet om te veranderen in westerlingen. De profeet had gelijk dat hij vreesde voor zijn qawm, ook had hij gelijk dat de hel voor het grootste deel gevuld zal worden met vrouwen. Allah ou Akbar.

hanibal
23-03-2003, 02:54
Voor de weldenkende mensen soijt het mij voor de radicale teksten, maar het schijnt dat je sommige ezels alleen kan bereiken met radicale taal. Weet je waarom Bin-laden is ontstaan??? Omdat er figuren zijn zoals mohammed 6, hosni Moubarek etc etc. Er zijn moslims die wel wilden bidden maar geen djihaad willen voeren. En daarom ging 1 groep bidden en de andere strijden. Welliswaar op de verkeerde manier, maar ja wat moet je zonder leger doen om je onmacht en vernedering kenbaar te maken, en laten zien dat je het niet pikt. Mogen er vele Amerikaanse en Britse soldaten sterven, ik hoop dat hij Amerika zijn vx gas en antrax sporen teruggeeft vlakbij Bagdad.

House
23-03-2003, 10:01
Origineel gepost door shahzade Ach daar geloof ik geen bal van! Het is goed om alles wat met terrorisme heeft te maken uit te roeien. Geloof me, ik kan het weten, heb zelf familie die het heeft meegemaakt! Ik wou dat jij daar was i.p.v van je familie. Dan pas kan jij voelen wat JOUW Amerika aanricht.

shahzade
23-03-2003, 11:24
Natuurlijk is Bush ook geen lieverdje maar hij moord tenminste zijn eigen volk niet uit! En dat doet Saddam dus wel. Meer dan 1 miljoen Kurdische landgenoten heeft hij omgebracht/vergiftigd en daarnaast nog eens honderden mensen in Iran en Kuwayt. Als je op tv ziet dat bijv. Irakese mensen worden geintervieuwd zie je gewoon dat ze bang zijn, bang zijn om hun eigen mening te zeggen. Natuurlijk willen ze van saddam af, maar roepen gewoon dat hij hun beste leider is. Omdat er naast hun (zie je natuurlijk niet in beeld) een militair staat die het zaakje controleerd!!! Ze draaien er anders de bak voor in. Natuurlijk is de Islam een vredelievende godsdienst net als alle andere religies. Daar twijfel ik ook niet aan. Toch zijn er heeeeel veel mensen die hun "eigen" islam hebben, ze geven er een fundamentalistisch tintje aan, krijgen zelfs mensen achter zich die er volledig mee instemmen. Zo krijg je tenslotte weer radicale groeperingen die alleen maar zorgen voor ellende en geweld. Gisteren zag ik op tv een meneer uit het Iraakse politiek. Zegt die: "Moge Allah Saddam beschermen"!!!! Geef nou zelf eerlijk toe, dat is toch een lachurtje??? Denk je nou echt dat Allah zo'n mafkees gaat beschermen? Daaaag, droom verder. Iemand die meer dan 1 miljoen moslims heeft vermoord, die zijn volk gigantisch onderdruk zet... oorlog is klote...het draaid inderdaad vaak om macht, moge het snel voorbij zijn zodat het Iraakse volk hun leven weer kan oppakken, zonder Saddam natuurlijk! xxx