Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongeren zetten zichzelf buitenspel door antisemistisch geleuter.

Ole_Guapa
22-03-2003, 22:57

Op deze site zie je een heleboel dom geleuter over het joodse gevaar. Veel Marokkanen vinden dat de wereld een beetje te ingewikkeld in elkaar zit en maken het voor zichzelf wat gemakkelijker. Voor de goede orde: Ik ben absoluut tegen de apartheidspolitiek van Sharon en de zijnen. Maar je zet jezelf compleet voor schut door met allerlei Nazi-praatjes aan te komen. Niemand kan je dan nog serieus nemen. Ik erger me echt aan die domme lui, die zitten te klagen dat "Iedereen tegen de Marokkanen is" en "iedereen tegen de moslims" Maar die ondertussen de walgelijkste dingen zeggen over joden. Ze worden niet gehinderd door enige kennis of historisch besef. En tegen al diegenen die worden belaagd door "zionbeesten": Zoek hulp.

grendel
22-03-2003, 23:13
Origineel gepost door Ole_Guapa Op deze site zie je een heleboel dom geleuter over het joodse gevaar. Veel Marokkanen vinden dat de wereld een beetje te ingewikkeld in elkaar zit en maken het voor zichzelf wat gemakkelijker. Voor de goede orde: Ik ben absoluut tegen de apartheidspolitiek van Sharon en de zijnen. Maar je zet jezelf compleet voor schut door met allerlei Nazi-praatjes aan te komen. Niemand kan je dan nog serieus nemen. Ik erger me echt aan die domme lui, die zitten te klagen dat "Iedereen tegen de Marokkanen is" en "iedereen tegen de moslims" Maar die ondertussen de walgelijkste dingen zeggen over joden. Ze worden niet gehinderd door enige kennis of historisch besef. En tegen al diegenen die worden belaagd door "zionbeesten": Zoek hulp. Indoctrinatie. M.a.w. als je bijna je hele leven wordt opgevoed met het idee dat Joden slecht zijn, dan krijg je dit soort gedrag. Echter, verstandige mensen gaan zelf op onderzoek................. hoop ik :D

_Azizje_
23-03-2003, 00:29
Origineel gepost door Ole_Guapa Op deze site zie je een heleboel dom geleuter over het joodse gevaar. Veel Marokkanen vinden dat de wereld een beetje te ingewikkeld in elkaar zit en maken het voor zichzelf wat gemakkelijker. Voor de goede orde: Ik ben absoluut tegen de apartheidspolitiek van Sharon en de zijnen. Maar je zet jezelf compleet voor schut door met allerlei Nazi-praatjes aan te komen. Niemand kan je dan nog serieus nemen. Ik erger me echt aan die domme lui, die zitten te klagen dat "Iedereen tegen de Marokkanen is" en "iedereen tegen de moslims" Maar die ondertussen de walgelijkste dingen zeggen over joden. Ze worden niet gehinderd door enige kennis of historisch besef. En tegen al diegenen die worden belaagd door "zionbeesten": Zoek hulp. Wat jij nu bewust of onbewust doet(weet ik niet) is precies hetzelfde als de nederlandse media. Je focust je ff op een groepje hangjongeren van 'marokkaanse' origine en laat dit overheersen over het uiteindelijke gebeuren namelijk de anti-oorlog demonstratie. Dat er leuzen zijn geroepen die niet door de beugel kunnen is nu eenmaal een feit maar, dit mag niet een generaliserend beeld worden. Er werd ook een hai la la gemaakt van een kleine relletje na de demonstratie en burgemeester Cohen heeft duidelijk gemaakt dat het geheel mooi volgens plan is verlopen. Ole_Guapa misschien een tip voor het geval je werkloos bent ;)

Ole_Guapa
23-03-2003, 00:44
Origineel gepost door _Azizje_ Wat jij nu bewust of onbewust doet(weet ik niet) is precies hetzelfde als de nederlandse media. Je focust je ff op een groepje hangjongeren van 'marokkaanse' origine en laat dit overheersen over het uiteindelijke gebeuren namelijk de anti-oorlog demonstratie. Dat er leuzen zijn geroepen die niet door de beugel kunnen is nu eenmaal een feit maar, dit mag niet een generaliserend beeld worden. Er werd ook een hai la la gemaakt van een kleine relletje na de demonstratie en burgemeester Cohen heeft duidelijk gemaakt dat het geheel mooi volgens plan is verlopen. Ole_Guapa misschien een tip voor het geval je werkloos bent ;) Het gaat me niet alleen om de leuzen tijdens de demonstraties. Ook op dit forum worden veel antisemitische uitspraken gedaan. Welke tip heb je voor me? (ook al ben ik niet werkloos, integendeel)

_Azizje_
23-03-2003, 00:46

Nevermind je hebt al een baan :)

hanibal
23-03-2003, 02:56
Israael moet verdwijne hoe dan ook, zal me een worst wezen wanneer ik buitenspel sta en bij wie. Israel moet vernietigd worden. Ik ben zelf een semiet, dus het zou raar zijn als ik anti-semitische leuzen roep. Israel has to go.

Nunja
23-03-2003, 12:42
Origineel gepost door hanibal Israael moet verdwijne hoe dan ook, zal me een worst wezen wanneer ik buitenspel sta en bij wie. Israel moet vernietigd worden. Ik ben zelf een semiet, dus het zou raar zijn als ik anti-semitische leuzen roep. Israel has to go. Wat ik uit jouw eerdere berichten heb begrepen is dat je een Amazigh bent, dus zeker geen semiet. Ik snap de logica sowieso niet: ik ben zelf een semiet dus... heb ik het recht om... Dezelfde logica wordt tegen berbers gebruikt: ik ben zelf een berber dus... heb ik het recht om... Het probleem ligt in het feit dat veel jonge Marokkanen niet zelfstandig en kritisch kunnen denken. Bovendien staan ze niet open voor kritiek van buitenaf. Degene die kritiek levert wordt verketterd.