Bekijk originele versie : HElpppppp A.U.B.
dorpsmeid
18-07-2005, 12:13
mensen ik heb super veel last van vlekken en puisten om me rug.. het maakt me rug echt lelijk :traan1: . wie weet wat k hier de beste aan kan doen ???
alvast bedankt.
Quercifia_lady
18-07-2005, 12:20
hey meid...
Ik heb het zelfde probleem alleen valt het best wel mee bij mij..!!
Ik denk dat je het beste je rug goed schoon moet maken...dus als je gaat douchen moet je je rug met die ene marokkaanse washandjes schoonmaken...(laat iemand het voor je doen moeder,zus/je...;) )
Maar niet elke dag gewoon om de dag en je zult zien dat het al wat minder wordt...en dat je huid..veel zachter is enz enz...
k0es I
Quercifia_lady
18-07-2005, 12:27
oh ja vergeten er bij te zeggen....!!!?
Door te zonnen wordt het ook minder....!!
tenminste als je naar Marokko gaat...?
maar het belangrijste is toch dat het huid schoon is...;)
Magrebia
18-07-2005, 14:18
Had er vroeger ook veel last van, maar ben 1 keer in de week beginnen scrubben en geloof me, nu is het veeeeel beter
dorpsmeid
18-07-2005, 15:52
ik douch me om de dag. en dan doe k uitgebreid me rug. maar het helpt bij mij echt niet.
maar magrebia bedoel je dat je je rug scrubt met een scrubgel ofso?? en zoja wat voor srubgel is dit. laat snel van je horen a.u.b.
alvast bedankt voor jullie reacties
groetjes
room-ijsje
18-07-2005, 16:06
heey meiden ik heb stage gelopen bij een schooheidssalon en ik denk dat ik jullie wel kan helpen. elk huid is natuurlijk anders..wat een beetje standaard is is wat megribia al zei scrubben.
ik raad jullie dan ook aan om een scrub te gebruiken met jojoba pitten erin.
jojoba pitte bevatten een olie die die huid zacht maakt en vuiltjes uit de huid verwijderd.
voordat je de scrub aanbreng moet je eerst de huid goed verwarmt hebben zodat je porieen open gaan staan en dan de scrub zachtjes in masseren. terwijl jij aan het masseren bent knappen de jojoba pitten open en komt de olie vrij en dringen de porieen in.
het is natuurlijk makkelijker als iemand anders alles voor je insmeert.
doe dit als je bijna klaar bent met douchen,(let op zorg er voor dat je geen andere zeep voor je rug gebruikt.)
als je klaar bent dan moet je jezelf lekker insmeren met een creme die werkt op je vocht gehalte. ik hoop dat jullie een beetje resulaat kunnen boeken en er tevreden mee zijn.
liefs room-ijsje succes
room-ijsje
18-07-2005, 16:08
ik zou het leuk vinden om te horen als het gewerkt heeft en zo niet zo ik dat ook graag willen weten miss dat ik je dan persoonlijk kan helpen.
liefs room-ijsje
Magrebia
19-07-2005, 11:18
De scrubgel die ik gebruik zit in zo'n grote turkooizen pot, van L'oreal geloof ik, ik kan er eventjes niet opkomen (zit ook op mn werk nu ) en die werkt echt heel goed, je hebt er achteraf ook zo'n zacht velletje van.. :nijn:
Hij is te koop bij de drogist (kruidvat,...) of gewoon in de supermarkt en ook niet duur. Maar als je wil kijk ik voor jou de juiste naam na en laat ik het je morgen weten
Groetjes,
Magrebia
dorpsmeid
19-07-2005, 11:49
bedankt meiden, ben blij met jullie advies. ik zal het zeker uitproberen,
magrebia ik zou graag de naam van willen weten.
alvast bedankt en dikke kusjes.
Magrebia
20-07-2005, 09:44
Het heet Exfotonic van het merk L´Oreal , en zit in zo´n turkooizen pot. Het gaat ook wel lang mee , en kost rond de 13 euro als me niet vergis
Nog veel succes! :goedzo:
dorpsmeid
21-07-2005, 14:44
bedankt ik zal het zeker uitproberen.
MocroPrinses
22-07-2005, 16:21
mensen ik heb super veel last van vlekken en puisten om me rug.. het maakt me rug echt lelijk :traan1: . wie weet wat k hier de beste aan kan doen ???
alvast bedankt.
Heeey Meid
Ja ja die dingen zijn egt heel irritant bij mij begonnen ze ook en toen zat ik er aan er werden ze nog erger maja ik blijf er nu van af en nu word et steeds minder :goedzo: Dus misschien helpt et ook bij jou en blijf goed reinigen :maf2: doeii doeii
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.