Bekijk originele versie : Waarom!!!!!
Waarom grijpt er inshemelsnaam niemand in??? WAAROM?
Ik durf niet meer naar het nieuws te kijken. Nederlandse en andere Europese zenders zijn pro Amerikaans dus objectief zijn ze niet en ze schotelen ons een totaal verkeerd beeld voor. Maar als ik kijk naar Al Jazeera, zie ik de onschuldige mensen die het leven hebben moeten laten, omdat Bush zonodig zijn een mens van het woord is!!!!
Waar blijven al dei zogenaamde Arabische leiders??? Waarom doen zij niks? WAAROM!!!! WAAROM, WAAROM, WAAROM??? Dat is de vraag die mij al dagen bezig houdt. Mar helaas ik denk dat ik dara nooit antwoord op krijg. Hete nige wat ik me kan bedenken, is omdat het een stelletje laffaards zijn die maar al te graag de hielen van Bush willen blijven schoon likken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Ik een heleboel Irakezen die blij zijn, zij haten Saddam Hoessein. Hij heeft mensen vermoord, gemarteld, vergast, verkracht en noem maar op.
Een Irakeese vriend is zijn familie kwijt, ze zijn opgepakt, alleen hij kon vluchten. Nu is er een kans dat ze bevrijd worden, als ze nog leven. Daarom is hij voor de oorlog. Irak kan niet slechter gaan volgens hem, kan alleen beter.
Het is maar hoe je t bekijkt. Ik ben pacifist, maar als je leeft onder een dictatuur kan ik me voorstellen dat je voor de oorlog bent.
flowertje101
22-03-2003, 23:53
Alleen God weet de echte waarheid.
Maak jullie zelf niet te druk. Wij staan toch machteloos.
Niemand kan Bush tegenhouden en niemand kan Saddam tegenhouden of andere landen in de wereld. Alleen God.. daarom komen er nog verschrikkelijke natuurrampen. Dit zijn volgens mij tekenen van het einde van de wereld. Ik hoop het eigenlijk nog niet maar ja ..
Allah oe Akbar
flowertje101
22-03-2003, 23:55
Afz: Zus van flowertje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.