Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help

sweetychick
22-03-2003, 22:04

hallooo allemaal ik wil jullie iets vragen ik weet niet hoe deze site werkt maar ik zoek iets over een jongen appie die een mededeling stuurde voor een aantal meiden waar mee hij naar bed is geweest en hij bljkt aids te hebben ik zoek wat hij precies heeft geschreven alvast bedankt

Nounousa
22-03-2003, 22:06
goed zoeken dan

Ghatar_tangawia
22-03-2003, 22:07
AIDS.... :eek:

TwinkleEye_19
22-03-2003, 22:10
Origineel gepost door sweetychick hallooo allemaal ik wil jullie iets vragen ik weet niet hoe deze site werkt maar ik zoek iets over een jongen appie die een mededeling stuurde voor een aantal meiden waar mee hij naar bed is geweest en hij bljkt aids te hebben ik zoek wat hij precies heeft geschreven alvast bedankt Probeer via de functie 'zoeken' hem te vinden en als ze zijn nickname weet, kan je op leden zoeken... En volgens mij worden dat soort mededelingen vaak op de rubriek 'Dating' bekendgemaakt :D

nour_el_3oejoen
22-03-2003, 22:19

ALLAH JESTER!!!!

qwatra
23-03-2003, 15:22
salaam, ik vind het bizar maar zal je toch helpen,..boven aan staat een balk waar ook een link is dat "leden" is genaamd, daar moet je op drukken, en dan moet je op zoek gaan naar het lid dat je zoekt, daarbij kun je ook al zijn berichten bekijken, en misschien staat daar wat je zoekt,... maha salama

qwatra
23-03-2003, 15:24
eeuh appie bestaat wel maar heeft geen berichten, zoek je gewoon aandacht, of ben je zielig?