Bekijk originele versie : 4 hoogzwangeren..hoe gaat he?
hallo dames,
we hebben als ik het goed heb 4 hoogzwangeren in ons midden, saabje, maryam 1983, umm luay, dkny......ik ben benieuwd hoe het met zze gaat!!!
dus dames laat effe een boodschap achter, we leven met jullie mee! :kus:
grtjs Nysha
marjam1983
24-07-2005, 01:09
hallo dames,
we hebben als ik het goed heb 4 hoogzwangeren in ons midden, saabje, maryam 1983, umm luay, dkny......ik ben benieuwd hoe het met zze gaat!!!
dus dames laat effe een boodschap achter, we leven met jullie mee! :kus:
grtjs Nysha
Beetje laat sorry, maar ja gaat goed hamdoullah nog steeds geen teken van bevalling. Denk dat Umm Luay en Saabtje wel inmiddels bevallen zijn, hoor niks meer van ze.
marjam1983
24-07-2005, 13:49
Waar blijven die andere dames? Of zijn ze al bevallen inchaAllah :banana: .
Nu ik nog :traan1: .
marjam1983
24-07-2005, 14:06
Ik heb ze hier al een paar dagen niet gezien,zal best dat ze al bevallen zijn,inchaAllah ben jij snel aan de buurt :kus:
InchaAllah :kus: .
oooh hay!
ben idd benieuwd hoe het gaat, maryam jij ook nog veel succes hou je sterk meid!!!
grtjs nysha
Veel geluk en sterkte meid, marjam en heb nog even geduld... Geniet nog maar van jullie tweetjes alleen dadelijk zijn jullie met zijn drieen.
kus islamwoman
marjam1983
24-07-2005, 23:50
oooh hay!
ben idd benieuwd hoe het gaat, maryam jij ook nog veel succes hou je sterk meid!!!
grtjs nysha
InchaAllah :kus: .
marjam1983
24-07-2005, 23:55
Veel geluk en sterkte meid, marjam en heb nog even geduld... Geniet nog maar van jullie tweetjes alleen dadelijk zijn jullie met zijn drieen.
kus islamwoman
Choukran schat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.