Bekijk originele versie : Bush alias Satan!
fatiha_abdel
22-03-2003, 21:48
Salaam ou3alekoum,
De oorlog in Irak is officieel al drie aan de gang, maar in feite is deze nooit opgehouden sinds 1991.
Bush sr en Bush jn; allebei zijn zij de twee grootste satans op aarde. Beter gezegd; zij zijn hazjoez oe mazjoez, maar in gedaante vorm, net zo als Hitler, Farao en Sweharon dat ook zijn.
En Allah soebhanna heeft ons in de heilige koran voor deze personen gewaarschuwd.
Wanneer er zulke mensen (kan je ze wel mensen noemen eigenlijk?) op aarde verschijnen, is het einde zeer nabij.
Dus vreest, mijn medemoslims voor deze soort satans; hazjoez oe mazjoez. En tracht hen niet te geloven, noch te volgen, want waar zij je zullen brengen, zal zeker de hemel niet zijn!
Wasalaam fatiha.
OH MEID :rolleyes: GA AUB DE KORAN NOG EEN KEER LEZEN WAT JE ZEGT BASEER JE UIT NONSENS! OP ZOEZ OE MA ZOEZ ZIJN 2 VOLKEREN (KANIBALEN) EN DIE VERSCHIJNEN PAS NA DE VERSCHIJNING VAN ISAA (JEZUS) EN DIE IS NOG NIET VERSCHENEN DUS THINK AGAIN VOORDAT JE VERKEERDE INFO VERSPREID!!!!!!!!!!!!! wa salamoe3alaikoem
fatiha_abdel
22-03-2003, 21:55
Uhhh....volgens mij heeft eentje het niet helemaal begrepen....of mijn tekst niet goed genoeg gelezen......
TwinkleEye_19
22-03-2003, 21:55
Origineel gepost door Chaimaa
OH MEID :rolleyes: GA AUB DE KORAN NOG EEN KEER LEZEN WAT JE ZEGT BASEER JE UIT NONSENS! OP ZOEZ OE MA ZOEZ ZIJN 2 VOLKEREN (KANIBALEN) EN DIE VERSCHIJNEN PAS NA DE VERSCHIJNING VAN ISAA (JEZUS) EN DIE IS NOG NIET VERSCHENEN DUS THINK AGAIN VOORDAT JE VERKEERDE INFO VERSPREID!!!!!!!!!!!!! wa salamoe3alaikoem
:goedzo:
Je hebt me de moeite van het tikken bespaard :D
Origineel gepost door fatiha_abdel
Uhhh....volgens mij heeft eentje het niet helemaal begrepen....of mijn tekst niet goed genoeg gelezen......
dat heb ik wel.. en je zei in gedaantevorm..ok dat begreep ik nog MAAR MAAR MAAR je zei ook lieve fatiha:
Wanneer er zulke mensen (kan je ze wel mensen noemen eigenlijk?) op aarde verschijnen, is het einde zeer nabij
en dat is fout!
Origineel gepost door TwinkleEye_19
:goedzo:
Je hebt me de moeite van het tikken bespaard :D
;)
fatiha_abdel
22-03-2003, 21:58
dat heb ik wel.. en je zei in gedaantevorm..ok dat begreep ik nog MAAR MAAR MAAR je zei ook lieve fatiha:
Wanneer er zulke mensen (kan je ze wel mensen noemen eigenlijk?) op aarde verschijnen, is het einde zeer nabij
en dat is fout!
En nog begrijpt ze het niet helemaal......
Zin_Rabat
22-03-2003, 21:59
Ow Meid :jammer: Waarom met hoofdletters typen oegtna fatiha_abdel
Heeft Haar Kennis die ze heeft naar buiten gebracht en als er dingen in staan die niet 100% waar zijn mahlies dan kunnen we het haar ook op een normalen manier duidelijk maken dit is ook een van de tekenen van Zoehala er op kicken wanneer mensen fouten maken en het gevoel dat je het beter weet maar oooit maakte jij ook die fouten
Zolang we mensen zijn Maken We Fouten En Laten We Vooral Niet De Mede Mens Naarbeneden halen
:)
En nog begrijpt ze het niet helemaal......
oh zou jij het me dan willen ''laten begrijpen'' ipv hints te geven..ik doe nog de moeite om je op je fouten te wijzen..wil jij me dan ook op de mijne wijzen!?
HalfBlood
22-03-2003, 22:03
jij bent ook geen lieverdje fatiha elg.. :lekkerpuh
Origineel gepost door Zin_Rabat
Ow Meid :jammer: Waarom met hoofdletters typen oegtna fatiha_abdel
Heeft Haar Kennis die ze heeft naar buiten gebracht en als er dingen in staan die niet 100% waar zijn mahlies dan kunnen we het haar ook op een normalen manier duidelijk maken dit is ook een van de tekenen van Zoehala er op kicken wanneer mensen fouten maken en het gevoel dat je het beter weet maar oooit maakte jij ook die fouten
Zolang we mensen zijn Maken We Fouten En Laten We Vooral Niet De Mede Mens Naarbeneden halen
:)
omdat ik daar zin in had :D de inhoud is veel belangerijker dan de grootte van de tekst nietwaar? vind jij mijn wijze niet normaal dan? iedereen heeft zijn eigen manier van uiten..ik vind het wel normaal..erop kicken is geen zoehala je moet niets voor niets discusseren...als ik mijn fouten maak dan geef ik dat toe en beargumenteer ik ze dan ook..fouten maken is menselijk..ik haal haar ook niet naar beneden..maarn ogmaals het was goed bedoeld..ik hoop dat fatiha mijn vraag beantwoord en allah weet het beste!
fatiha_abdel
22-03-2003, 22:07
Origineel gepost door Half Blood
jij bent ook geen lieverdje fatiha elg.. :lekkerpuh
Hmm...lang niet gezien.....en waarom die boze poppetje egoeje?
HalfBlood
22-03-2003, 22:08
Hmm...lang niet gezien.....en waarom die boze poppetje egoeje?
mij blokke en delete yek :kwaad:.. gaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaa
fatiha_abdel
22-03-2003, 22:11
oh zou jij het me dan willen ''laten begrijpen'' ipv hints te geven..ik doe nog de moeite om je op je fouten te wijzen..wil jij me dan ook op de mijne wijzen!?
Lees hadith boekjes, woon Dien lessen bij etc etc. Meer wijze raad heb ik niet te geven....
fatiha_abdel
22-03-2003, 22:14
Origineel gepost door Half Blood
mij blokke en delete yek :kwaad:.. gaaaaa gaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben een nieuw leven begonnen waar jij geen plaats in hebt, helaas.
Voor je gemoedstoestand; jij bent niet de enige.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.