Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als mannen luisterde....

T-ManiaC
22-03-2003, 20:09

Een man rijdt op een smalle kronkelende weg in de bergen. Een vrouw rijdt op diezelfde weg, maar in tegenovergestelde richting. Op het moment dat ze elkaar kruisen, doet de vrouw het raampje van haar auto naar beneden en schreeuwt : "Varken!!!" De man doet onmiddellijk ook zijn raam naar beneden en antwoordt: "h o e r!!". Elk vervolgt zijn eigen weg, en op het moment dat de man de volgende bocht neemt, botst hij pardoes tegen een vet varken aan dat midden op de weg staat. Moraal v/h verhaal: Als de mannen maar eens zouden LUISTEREN............!!!! :confused: mannen :wat?!: T. :hook:

HalfBlood
22-03-2003, 20:09
vrouwen moeten ook gehoorzamen.

samiragb
22-03-2003, 20:11
heb je soms slechte ervaringen met mannen

T-ManiaC
22-03-2003, 20:11
Origineel gepost door Half Blood vrouwen moeten ook gehoorzamen. Wij hebben al genoeg aan ons hoofd.... afwas, stofzuig, eten klaarmaken, strijken, wassen, baren... ga zo maar door :bril:

T-ManiaC
22-03-2003, 20:13

Origineel gepost door samiragb heb je soms slechte ervaringen met mannen Lees het verhaal zou ik zeggen :rolleyes:

T-ManiaC
22-03-2003, 20:15
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui ik wacht sinds gisteren op mn berred djel atej :D :ego: wacht dannnnnnn...... :D

qwatra
23-03-2003, 15:09
Origineel gepost door TouriaTetouania Een man rijdt op een smalle kronkelende weg in de bergen. Een vrouw rijdt op diezelfde weg, maar in tegenovergestelde richting. Op het moment dat ze elkaar kruisen, doet de vrouw het raampje van haar auto naar beneden en schreeuwt : "Varken!!!" De man doet onmiddellijk ook zijn raam naar beneden en antwoordt: "h o e r!!". Elk vervolgt zijn eigen weg, en op het moment dat de man de volgende bocht neemt, botst hij pardoes tegen een vet varken aan dat midden op de weg staat. Moraal v/h verhaal: Als de mannen maar eens zouden LUISTEREN............!!!! :confused: mannen :wat?!: T. :hook: in de eerste plaats :giechel: :giechel: :goedzo: , de mannen in mijn familie vertikken het om raad op te volgen van hun vrouwen, zussen, moeders, ze denken dat ze het beste weten, ook met papieren invullen, hebben ze ons niet nodig, pas als ze echt in de put zitten, moeten de vrouwtjes hen er komen uit halen!

T-ManiaC
23-03-2003, 19:35
Origineel gepost door qwatra in de eerste plaats :giechel: :giechel: :goedzo: , de mannen in mijn familie vertikken het om raad op te volgen van hun vrouwen, zussen, moeders, ze denken dat ze het beste weten, ook met papieren invullen, hebben ze ons niet nodig, pas als ze echt in de put zitten, moeten de vrouwtjes hen er komen uit halen! Of niet .... :cool: Als ze nou gewoon luisterde dan zou de wereld veel beter zijn ...... :kwaad: :hook:

nour_el_3oejoen
23-03-2003, 19:37
WHAHAHAHAHA WALLAHILA LUISTEREN GEWOON!!! :haha:...:melig2: