Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe slaap je met je haar?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Morrocan_Rose
17-07-2005, 16:23

Hey ladies, Ik vroeg me af hoe jullie je haren doen 's nachts. Los, staartje, knotje, vlecht? En wat is het gezondst voor je haar? Ik sliep vroeger met een vlecht...op een gegeven moment zat ie in de weg en kon ik niet lekker slapen. Sinds ik met los haar slaap merk ik wel dat mn haar droger is en minder snel groeit :rolleyes: Tips? :D xx M®

islam-4_Everboy
17-07-2005, 16:53
dat betekent dat je haren dood is als het droog is en Ze zeggen dat als je je haren los doet en je gaat slapen dan is het juist heel gezond

Morrocan_Rose
17-07-2005, 17:26
dat betekent dat je haren dood is als het droog is en Ze zeggen dat als je je haren los doet en je gaat slapen dan is het juist heel gezond Dood???? :wow: Mijn haar is van nature aan de droge kant...maar dood is het zeker niet. Het is nu alleen wat drogER als ik opsta. Hmmm...misschien eerst inmasseren met amandelolie en dan slapen? ;) xx M®

Le-Sud
17-07-2005, 17:35
ik slaap ookaltijd met los haar.. Vroeger wikkelde me moeder een panty om mn haar heen (alleen mn staart he) groeide best snel enzo maa nu ik zie nie echt of t groeit of nie mnhaar krult erg veel in maar als ik t uitrek zie k ongv hoelang t is.. maar ik heb geen tips:kweetnie:

etjaaf
17-07-2005, 17:41

Ik slaap ook met me haar los, dat ligt veel lekkerder. Ik heb van mezelf ook droog haar en het is heel erg dun geworden vergeleken met een jaar geleden :(

Morrocan_Rose
17-07-2005, 17:48
ik slaap ookaltijd met los haar.. Vroeger wikkelde me moeder een panty om mn haar heen (alleen mn staart he) groeide best snel enzo maa nu ik zie nie echt of t groeit of nie mnhaar krult erg veel in maar als ik t uitrek zie k ongv hoelang t is.. maar ik heb geen tips:kweetnie: haha die panty...jaa die ken ik nog. Die deed mn ma ook altijd om mn haar. Dan had je een hele harde 'stok' aan je hoofd. Maar als je 's ochtends opstond...zijdezacht haar! :goedzo: En dat zonder allerlei shit erin te doen. Nu is mn haar daar te kort voor. En ik ga binnekort trouwen...en denk niet dat mn man die panty al te charmant zal vinden :maf: xx M®

Le-Sud
17-07-2005, 17:53
haha die panty...jaa die ken ik nog. Die deed mn ma ook altijd om mn haar. Dan had je een hele harde 'stok' aan je hoofd. Maar als je 's ochtends opstond...zijdezacht haar! :goedzo: En dat zonder allerlei shit erin te doen. Nu is mn haar daar te kort voor. En ik ga binnekort trouwen...en denk niet dat mn man die panty al te charmant zal vinden :maf: xx M® :hihi: sliep wel eens irri ja die panty:o vraag of je man ff panty voor je zet:lol: hm nee ff serieus:o ik weet t nie:kweetnie: mayb een lossere vlecht proberen of is t daar ook te kort voor

Morrocan_Rose
17-07-2005, 18:00
:hihi: sliep wel eens irri ja die panty:o vraag of je man ff panty voor je zet:lol: hm nee ff serieus:o ik weet t nie:kweetnie: mayb een lossere vlecht proberen of is t daar ook te kort voor Ja voor 'n vlecht is ie te kort omdat het in laagjes geknipt is. En die panty door mn man laten zetten...haha...ik kan het m vragen...eerst romantisch uit laten trekken en dan om mn haren wikkelen. :hihi: En als ik me tijdens het slapen omdraai krijgt hij een blauw oog :maf: Schandalig :D xx M®

Le-Sud
17-07-2005, 18:03
:haha: hahaha ja :lol: komt goed inchallah:o nog mabrouk enso:o

Morrocan_Rose
17-07-2005, 18:05
:haha: hahaha ja :lol: komt goed inchallah:o nog mabrouk enso:o Layebarek fiek :kus: En jah...er zijn ergere dingen om ons druk over te maken. Hij moet het maar doen met mn droge bos in de ochtend :hihi: En nog bedankt voor de tips ;) xx M®

MizzChahrazad
17-07-2005, 18:09
Ik draag me haar altijd los is beter want je haar leeft ook en moet ademen zeg maar.... -xxx-Chahrazad

NisriN
17-07-2005, 18:09
Ik slaap met een staart, want als ik met haren los ga slapen, heb ik de volgende dag een enorm bos haar met klitten. :hihi: Nisren.

Morrocan_Rose
17-07-2005, 18:13
Ik draag me haar altijd los is beter want je haar leeft ook en moet ademen zeg maar.... -xxx-Chahrazad Dat is waar. Helemaal als je een hoofddoek draagt zoals ik...dan is het wel lekker als je haar kan ademen 's nachts! xx M®

Morrocan_Rose
17-07-2005, 18:14
Ik slaap met een staart, want als ik met haren los ga slapen, heb ik de volgende dag een enorm bos haar met klitten. :hihi: Nisren. Inderdaad. Droog en klitten....arme borstel van me :hihi: xx M®

NisriN
17-07-2005, 18:16

Inderdaad. Droog en klitten....arme borstel van me :hihi: xx M® Maar mijn haar is niet droog, gelukkig maar. En die bos die ik dan heb, heb ik wel zo uitgekamd. :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7