Bekijk originele versie : Waarom zijn de grote zussen altijd zo lastig?
AbaHoeCh
22-03-2003, 15:46
tfoeeeeeeeeeeeeeeee
ik haat mijn zus
ik was mij daar juist aan het voorbereiden voor de examens en ik had mijn radio op staan
ik ging effe een pakje chips halen want ik had honger en toen ik terug kwam vond ik dat zij mijn radio heeft afgezet en de hare heeft aangedaan.
TFOE!!!!!
ja irri he.
als mijn zus wakker word en ik nog lig te slapen doet ze radio aan licht aan en laat ze de deur open staan waardoor ik wakker word terwijl ik nog een paar uurtjes verder kan.
maar als ik eerder dan haar opsta effe de licht aan doe heel klein beetje dan zie ik haar gelijk mij met een boze blik aankijken van doe uit.
irri zus.:rolleyes:
Toufik19
22-03-2003, 15:49
de eeuwenoude kwestie der radios.dit was ook al bekend in de tijd van het Oude Beluziƫ.Koning Tru de 5de had eens een radio gekocht voor zijn zoon doch deze zoon verwaarloosde zijn radiotaken door zijn zuster(Margaretha de 4de) de radio te laten aanstaan.
meer info hierover in de lokale bibliotheek
AbaHoeCh
22-03-2003, 15:50
Origineel gepost door Toufik19
de eeuwenoude kwestie der radios.dit was ook al bekend in de tijd van het Oude Beluziƫ.Koning Tru de 5de had eens een radio gekocht voor zijn zoon doch deze zoon verwaarloosde zijn radiotaken door zijn zuster(Margaretha de 4de) de radio te laten aanstaan.
meer info hierover in de lokale bibliotheek
ik vraag toch geen info :confused:
ik wil gewoon mijn frustraties afreageren via yasmina
Nounousa
22-03-2003, 15:51
toufik, alles goed met je?
Tssss een zus is beter...zeker wel heb liever een zus
Ik heb een broer...NOG ERGER ja!! :kwaad: :kwaad: :( :(
AbaHoeCh
22-03-2003, 15:56
Origineel gepost door flour
irriteert je zus je zo erg? :p
het is niet de eerste keer hoor :kwaad:
:boos:
Origineel gepost door sarahci
Tssss een zus is beter...zeker wel heb liever een zus
Ik heb een broer...NOG ERGER ja!! :kwaad: :kwaad: :( :(
Juist ! Had ik maar een zus..:(
En wat d8 je van mij.. 2 BROERSS!!!! :wat?!:
Origineel gepost door loubiaa
Juist ! Had ik maar een zus..:(
En wat d8 je van mij.. 2 BROERSS!!!! :wat?!:
Echt een zus is beter :(
Broers oeffff,nutteloos :kwaad:
AbaHoeCh
22-03-2003, 15:58
Origineel gepost door Essie_Es
mijn zussen proberen de baas over mij te spelen....en denken dat ze altijd alles beter weten....en mn andere zus als ik haar afwijs om iets te doen of haar uitlul zzegt ze je denkt dat je heeel wat bent geworden.... :( terwijl zij NOOIT wat voor mij doet.....maar dan negeer ik haar gewoon :cool: maaar soms zijn ze ook wel handig SOMS hahahahhaahaha die tijd komt nog.....als ze gaan trouwen bijvoorbeeld...DAN HEB IK EEN EIGEN KAMER :D hahahahahhahahhahahaha :zwaai:
ja wollah bij mij is dat ook zo
ze willen mij gewoon niet met rust laten en letten op alles wat ik doe
maar als ze bv. van mij een trui willen lenen dan kunnen ze slijmen als de beste :kwaad:
LADYKARIMA
25-03-2003, 11:26
ZUSSEN ZIJN HEEEL HANDIG VOORAL ALS ZE GETROUWD ZIJN WIL IK WAT HEBBEN KIJK ZE LIEF AN GEEF ZE HINTJES EN VOILA IK HEB T HAHAHAHAHAHA WALLAH HET ZIJN SCHATTEN!LOVE YOU SISTERS! KUS KARIMA
Lady_moi
25-03-2003, 11:31
ik heb geen zus :huil: mja geeft nie 7 broers vallen ook nog mee :boos:
Lady_moi
25-03-2003, 11:38
broerssss :boos: Kill them all!!! :zweep:
Lady_moi
25-03-2003, 11:42
Origineel gepost door Najat_the_Don
:stomp:
you go girl!
Woelah jullie hebben gelijk!! Wij zijn thuis met 6 meisjes en 1 jongen. Hij terroriseert ons allen!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.