Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Werk Zoekend!!

miss_la_maroc
15-07-2005, 22:10

Ewaa,, Heb een vraagje!! WIe weet waar ze mensuh nodig hebben .. Deze summer.. Om te werken....

rja
15-07-2005, 23:34
Gewoon bij de uitzendburo's langsgaan of ze nog vakantiebanen hebben. Maar je bent wel een beetje laat, de vakanties zijn al begonnen.

miss_la_maroc
16-07-2005, 15:27
I know,, Ben Namelijk pas terug van vakantie... Ik had helemaal geen planne om te werken.. Maar nu ik terug ben gekomen.. En zie dat ieder1 s vertrokken en ik helemaal solo ben.. Tjaaah d8 ik moet wel wat he.. :( Dan maar werk zoeke..!!

lipglossy
16-07-2005, 19:16
ja dat is zeker een aanrader in cafeetje's of restaurant's verdient goed en je krijgt dikke fooi

rja
16-07-2005, 21:36

I know,, Ben Namelijk pas terug van vakantie... Ik had helemaal geen planne om te werken.. Maar nu ik terug ben gekomen.. En zie dat ieder1 s vertrokken en ik helemaal solo ben.. Tjaaah d8 ik moet wel wat he.. :( Dan maar werk zoeke..!! Ik heb vakantiewerk ingevuld bij Google. http://www.google.com/search?sourceid=mozclient&ie=utf-8&oe=utf-8&q=vakantie+werk Als gesponsorde llink stond er dit : http://www.studentenvacature.nl/default.aspx?vakantiewerk/index.aspx. Oogst tijd is het nog niet, anders had je kunnen helpen bij de oogst.

Nassiramoi
16-07-2005, 21:54
hey, waar ik werk hebben ze mensen nodig maar ik denk dat het te ver voor je is omdat het een aardig eindje van rotterdam af is. maar dan nog wens ik je veel succes met het zoeken naar een baante. groetjes xxx nassira

miss_la_maroc
16-07-2005, 22:06
nassiramoi... Is dat in rotterdam waar jij werkt!!

miss_la_maroc
16-07-2005, 22:12
Scheveningen... Lijkt me egt een aanrader om te werken.. maar denk nie dat ik elke dag van rotterdam naar scheveningen ga reizen.. Geen OV.. geeen abo!! dus dat heeft geen zin.. Gwn ergens in Rotterdam..!!En waar je nie so ervaring voor moet hebben :)

lipglossy
16-07-2005, 22:40
in een leuk cafeetje ga kijken in de stad waar alle cafeetje's naast elkaar zitten of in een leuke kleding winkel of ga promotiewerk doen of ga flyeren flyeren heb ik gedaan en dat was echt heeeeeeeeeeeeel leuk om te doen :D