Bekijk originele versie : Bruidsvisagiste biedt zich aan!
Hallo dames,
Ik ben een bruidsvisagiste en maak bruidjes op. Ik ben GEEN neggafa.
Het verschil met een neggafa en mij is dat een neggafa ook kleding heeft en de hele poespas. Ik doe puur en alleen de make-up. Ik doe evt. ook de haren, bruidskapsels dus.
Wat ik doe is ideaal, voor als je bijvoorbeeld een verlovinkje wilt houden, maar niet al te groot. Maar op zo'n dag wil je natuurlijk wel mooi en proffesioneel zijn opgemaakt.
Dat is dus een beetje het idee achter mijn functie.
Wat ik doe is bovendien ook ideaal voor gelegenheden. Dus je hoeft niet perse bruid te zijn, maar je kan ook mooi opgemaakt willen zijn voor een bepaalde gelegenheid.
Wil je meer info, laat dan een berichje achter.
Tot horens.
ps. Sardina is niet degen die ik ben, ik leen haar account om dit berichje te plaatsen. Ben een goeie kennis van dr.
Saloua1978
22-03-2003, 23:00
Hoi sardina,
Klinkt heel interessant. ik ga binnenkort trouwen maar ik zou je graag op mijn bruiloft willen huren om mijn zussen en schoonzussen op te maken en te kappen. Is dat mogelijk?
Zo ja, hoeveel reken je ongeveer per persoon als ze hun make-up en haren door jou laten doen?
Liefs,
Sal
ja meid,wat zijn de prijzen?
ja wat zijn de prijzen want ik heb ook een bruiloft van mijn nicht maar heb geen tijd om nog een goede kapper te zoeken en dat soort dingen
halima180
23-03-2003, 23:48
ik wil ook wel informatie ,mijn zusje gaat binnenkort verloven en ik heb ook iemand nodig om mijn haar te doen.zou je me wat meer informatie kunnen geven:imane180@hotmail.com
tetouania2011
31-03-2003, 14:10
Hoe duur is het ?
miss_kreta
20-04-2003, 13:34
Origineel gepost door Sardina
Hallo dames,
Ik ben een bruidsvisagiste en maak bruidjes op. Ik ben GEEN neggafa.
Het verschil met een neggafa en mij is dat een neggafa ook kleding heeft en de hele poespas. Ik doe puur en alleen de make-up. Ik doe evt. ook de haren, bruidskapsels dus.
Wat ik doe is ideaal, voor als je bijvoorbeeld een verlovinkje wilt houden, maar niet al te groot. Maar op zo'n dag wil je natuurlijk wel mooi en proffesioneel zijn opgemaakt.
Dat is dus een beetje het idee achter mijn functie.
Wat ik doe is bovendien ook ideaal voor gelegenheden. Dus je hoeft niet perse bruid te zijn, maar je kan ook mooi opgemaakt willen zijn voor een bepaalde gelegenheid.
Wil je meer info, laat dan een berichje achter.
Tot horens.
ps. Sardina is niet degen die ik ben, ik leen haar account om dit berichje te plaatsen. Ben een goeie kennis van dr.
Zoals je ziet zijn we allen benieuwd naar de prijzen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.