Bekijk originele versie : Wil Bijkomen Maar Hoe???????
DOUNIA22
22-03-2003, 11:35
Salam iedereen,
Wel het zit zo,het is nu al bijna 2 jaar dat ik probeer bij te komen maar het lukt me maar niet,heb alles al geprobeerd zonder resultaat.Iedereen zegt dat ik een mooi lijntje heb maar ik vind persoonlijk dat er nog kilo's bij (ongeveer 6 kilo)kunnen maar de vraag is hoe.Misschien zijn er onder jullie ook met dit probleem en weten jullie wel wat ik nog kan proberen want het werkt echt wel op mijn zenuwen.Ik wil best wat molliger zijn vind dat heel mooi.
Als jullie me kunnen helpen zou ik het echt apreciëren.
Bedankt en tot later inschallah
Dikke knuffel Dounia
xxxxxx
Hey, ik zit met net 'tzelfde probleem, iedereen praat maar over hoe vermageren, maar ze vergeten dat mensen soms ook willen verdikken. Wat ik een hele tijd geprobeerd heb is gewoon meer eten. Ik eet niet zo veel en dat heeft wel wat geholpen tot op een bepaald niveau. Dus altijd mijn bord leeggeten, minstens 4 keer serieus eten per dag (dus zeker geen maaltijden overslaan), elke dag altijd wel een paar extra boterhammen,... Snoepen of zo helpt helemaal niet bij me. Ik ben op die manier op 6 maand tijd 4 kilo bijgekomen, maar 't probleem is dat ik die dan zo snel weer kwijtraak. Dus ik zou voorstellen bij een diëtiste te gaan om zo een volledig verdikkingsprogramma te volgen. Als iemand nog tips heeft, zijn die altijd welkom.
ladymarueca
22-03-2003, 19:55
ik heb dat probleem ook wel een beetje ik wil ook wel wat aankomen.
maar wat ik heb gehoord is dat je s'avonds moet eten, voordat je gaat slapen maar ja ik weet het niet hoor.
maar ja wie kan ons helpen!!!
xxxxx of a lady
dan krijg je alleen een dikke buik,dat heb ik ook al geprobeerd,eten voor het slapengaan en het leverde me een buikje op en een zwaartegevoel smorgens.
alarabia786
22-03-2003, 20:31
k zit ook met hetzelfde probleem. Ben 1.64m en het meeeste dat ik tot nu toe gewogen heb is 50kg, maar het probleem is dat ik veel sneller kilo's kwijtraak dan dat ik er bijkom. Zo weeg ik na een griepje of een weekje stress algauw een drie kilo minder...
Dus khoop echt dat iemand ons kan helpen!
Beslama
DESPERADA
22-03-2003, 22:54
Salaam aleikom..
Al de Marokkaanse dokter geprobeerd dames..?! Marokkaanse moeders hebben voor ieder probleem wel wat (Kruiden/recepten die je iedere avond moet eten?)....
In Marokko worden de dames met het jaar alsmaar dikker...?! Duss misschien wel een jaartje daar gaan...? Ik val alleen maar af in Marokko....?! Dus das ook geen optie
Ten eerste kun je het beste gezond blijven eten. Van vet kom je misschien sneller aan maar is niet goed voor de gezondheid. Eet regelmatig en sla zeker het ontbijt niet over. Eet tussen maaltijden door ook wat bijvoorbeeld een boterham of wat fruit. Probeer maaltijden langzaam uit te breiden. Bijvoorbeeld meer groente en aardappelen bij de avondmaaltijd of bij de broodmaaltijd een extra boterham. Je krijgt dan vanzelf een grotere eetlust.
En sporten! Fitness bijvoorbeeld!
Bent_Fes
23-03-2003, 20:47
Sporten (fitness) is inderdaad een optie!
appelsap
23-03-2003, 20:52
:D ik kan jullie aanraden om shakes te nemen..ik gebruik dat zelf voor me fitnes om meer spieren te creeren ..maar het is ook voor gewichtstoename...http://www.americansports.nl/..kijk op deze site misschien vind je er wat producten om aan te komen :D
Als je wil bijkomen moet je veel MELK drinken. In melk zit vanalles. Iedere dag een glaasje melk met brood dan komen jullie vast wel bij.
Succes
Bij mij is het gelukt. Ik ben 4 kilo bijgekomen, sinds ik begonnen ben veel melk te drinken.
snoesje17
10-05-2008, 19:47
ik heb hetzelfde probleem ik weeg wel 59 kilo maar het ziet er niet naar uit wil ook wel wat molliger worden ik ben slank al zeg ik het zelf
graag tips hoe ik wat meer bij kan komen en kom niet met veel eten ik prop me gwn voel ik eet echt veel al zeg ik het zelf maar geen resultaat.
ladyjamila007
10-05-2008, 20:48
:moe: en ik wil afvallen
seNORIta_81
13-05-2008, 19:41
Bij mij helpt het innemen van bruistabletten (multivitamine van D&A) ik ben sindsdien wat aangekomen.
lina2003
13-05-2008, 21:57
Ik heb ook hetzelfde probleem, weeg al jaren hetzelfde er komt niets bij...heb me misselijk gegeten, heb vieze siroopjes uit Marokko gebruikt en andere vieze spul maar WALLOU
Zonnebloem26
14-05-2008, 13:02
Salaam alaikoem warahmatoellah wabarakatoehoe,
Ik zit met hetzelfde probleem en hoop dat iemand een volledig dieet kent om aan te komen of andere tips heeft. Veel eten, of veel snoepen etcetera helpt niet, dat heb ik al geprobeerd.
Kleine toevoeging: k weeg nu 52 en schommel al jaren tussen de 50 en 54 kilo (54 is het hoogste wat ik ooit gewogen heb) en ben ongeveer 1.63 maar wil graag 5 tot 10 kilo aankomen. Insallah.
Salaam alaikoem warahmatoellah wabarakatoehoe
10 kilo? Meen je dat?
Je bent niet zo lang dus ik zou zeker geen 10 kilo aankomen.
Max 5 kilo en zeker niet meer
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.