Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat gaan jullie vandaag doen????

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
22-03-2003, 10:53

salaaaaaaam iedereeen... wat zijn jullie vandaag van plan om te doen????? :cool:.

RaZer
22-03-2003, 10:56
ben naar de kapper geweest ga straks trainen dan beetje garen vanavond ga ik karten met wat vrienden en dan wat eten bij turk en dan naar huis dan wat even internetten en dan slapen. nederlands op zijn best :cool:

Lady_moi
22-03-2003, 10:56
ik plan niks :D

C_OUJDIA
22-03-2003, 10:57
Ik werd vandaag wakker met het idee dat het zondag was en dat ik heel de dag thuis blijf. Of wat jij zegt: 'oftewel hele dag achter de pc' Maar nu is het Zaterdag dus ga ik lekker zwemmen als ik iemand met me kan meeslepen :maf2:

RaZer
22-03-2003, 10:58

Origineel gepost door ouiam_tet1 ooooh :eek: jij hebt pas een leven man :ego: Ik eeen leven.. ben je gek zie het aantal berichten <----------- :jammer: ben gedoemd

shafia
22-03-2003, 10:59
salaam.... vandaag moet ik op mijn neefje passen tot vijf uur en ik denk dat ik even met hem naar het park ga ofzo en verder komt mijn broer vandaag (hij woont alleen) dus ik ga even voor hem koken en dat is het wel denk ik, saai he ja ik weet hihih walikom salaam shafia (en niet te vergeten de Salaat te verichten)

SA3IED
22-03-2003, 11:02
IK HEB NIKZ TE DOEN VANDAAG MAAR IK GA DENK IK NAAR DE STAD KIJK BUITEN WAT VOOR WEER HET IS MENSEN [ SUN IZ SHINING ]

sinaya20
22-03-2003, 11:03
Awel ik ga met mijn dochterlief shoppen en dan naar de bioscoop, ja wat kun je nog beters verlangen dan dit :D

mimi_tangaouia
22-03-2003, 11:05
Ik werk vandaag tot 17.00 en dan vertrek ik naar brussel ik ga naar me nicht gaan we gezellig vanavond daar naar de bioscoop ik blijf er slapen morgen ga ik er shoppen in reu du brabant en dan morgenavond terug naar huis

C_OUJDIA
22-03-2003, 11:06
Origineel gepost door ouiam_tet1 waar ga je zwemmen dan??? :confused: ik ga anders wel met je mee.. :p ooh ik wil naar de demonstratie maar ik bang dat het rwinaa gaat worden... :( Ik ga denk naar tropicana.En daarna lekker ff onder de zonnebank :D heerlijk Gister had ik gezegd tegen me Ma 'ik ga naar de demonstratie.' Ze keek me aan.Ik zei gelijk geen woord meer. Daarna volgde 'Hebelti woulla,maar bgiti temshi iwa seeri.' Maar ja als het een rwina wordt dan :maf2: ...

SA3IED
22-03-2003, 11:06
Origineel gepost door ouiam_tet1 hmmm welke stad??? als je in a'dam gaat iwa dan kun je ook even demonstreren... :D IK ZIT ROTTADAM DUS AMSTERDAM WORD MOEILIJK VANDAAG VORIGE DEMONSTRATIE WAZ IK ER WEL BIJ

sinaya20
22-03-2003, 11:07
Mijn dochtertje is 4,5 jaar, dus zal het een disneyfilm zijn of een kinderfilm uiteraard

C_OUJDIA
22-03-2003, 11:12
Origineel gepost door ouiam_tet1 hahaha ja m'n moeder wil ook niet dat ik ga :o maar ik ga ook niet ik durf niet man :( Hahaha,meskina. Tegen je moeders wil in,dan zal er zeker wat gaan gebeuren. :zweep: :D

RaZer
22-03-2003, 11:14
Origineel gepost door ouiam_tet1 oke maarre ik bedoelde je hebt vandaag een leven... ik wil je vandaag niet meer online zien razer :kwaad: :( :) :p oke naar welke turk ga je??? :o vandaag is een uitzondering... StudieF is binnen :D Ik zal niet online zijn. Blijf wel onzictbaar :) En zo nu en dan post ik even. Ik weet niet hoe ze daar heten maar wat ik wel weet is dat het eten lekker is en dat ze een platte achterhoofd hebben. :)

C_OUJDIA
22-03-2003, 11:16

Origineel gepost door RaZer vandaag is een uitzondering... StudieF is binnen :D Ik zal niet online zijn. Blijf wel onzictbaar :) En zo nu en dan post ik even. Ik weet niet hoe ze daar heten maar wat ik wel weet is dat het eten lekker is en dat ze een platte achterhoofd hebben. :) Is Studie binnen :boogie: :D

Pagina's : [1] 2 3 4