Bekijk originele versie : De sluier is een symbool van vrijheid!
cj_tetuani
22-03-2003, 01:20
De sluier is een symbool van vrijheid!
wie is mee eens en wie niet?
Classy.Lady
22-03-2003, 01:23
Hmmzz een symbool nie,maar t is wel een vorm vrijheid ergens...
PerfectTangawia
22-03-2003, 01:29
Origineel gepost door SadGirl2003
Hmmzz een symbool nie,maar t is wel een vorm vrijheid ergens...
JUIST MET JOU BEN IK HET EENS.. en het is zeker vrijheid.. de mannen krijgen respect voor je als je je sluier goed draagt op straat.. wordt je minder lastig gevallen en dat is al vrijheid..
TANGAWIA
Classy.Lady
22-03-2003, 01:42
Dat is wel zo..Je hoeft niet perse bepaalde straatjes te ontwijken etc.
Heel relax..
Maar ook best wel weirdo ergens...K bedoel maar...Een hoofddoek is ok,maar wil niet zeggen dat je meer bent dan een meid zonder...
zij verdient ook gewoon die respect en vrijheid...
Om terug te keren op het onderwerp...Zo zie je maar dat Allah swt niks verplicht steld wat voor ons moeilijk zou zijn..
Ya3nie je krijgt er zoveel voor...Mits je het goed draagt en de islamitische leefwijze naleeft...
Groetjes,
Sadgirl2003
PerfectTangawia
22-03-2003, 01:51
Origineel gepost door SadGirl2003
Dat is wel zo..Je hoeft niet perse bepaalde straatjes te ontwijken etc.
Heel relax..
Maar ook best wel weirdo ergens...K bedoel maar...Een hoofddoek is ok,maar wil niet zeggen dat je meer bent dan een meid zonder...
zij verdient ook gewoon die respect en vrijheid...
Om terug te keren op het onderwerp...Zo zie je maar dat Allah swt niks verplicht steld wat voor ons moeilijk zou zijn..
Ya3nie je krijgt er zoveel voor...Mits je het goed draagt en de islamitische leefwijze naleeft...
Groetjes,
Sadgirl2003
KLOPT... en nu ga ik lekker slapen.. slaap lekker iedereen....
TANGAWIA
Classy.Lady
22-03-2003, 01:53
Slaap lekker meissie..
salaam,
dat heb ik ook vaak gehoord, dat zehme hijab niet verplicht is om te dragen, maar volgens mij is ie wel verplicht, ik weet het bijna zeker!!
Classy.Lady
22-03-2003, 15:01
Origineel gepost door Essie_Es
ik begrijp het ff niet wil jij zegge dat Allah elhizjaab niet verplicht heeft? :confused:
Euh waar staat dat?
Ik ben 100% overtuigd van dat het verplicht is...Sterker nog,ik kan er betreffende ayat erbij halen!
In soerat noer en ahzab staan die ayat's en als je wil haal ik die ook erbij...
Ik zei juist dat Allah swt niks voor ons verplicht zou stellen,wat moeilijk voor ons zou zijn of schadelijk..Snappie?
Classy.Lady
22-03-2003, 20:07
Origineel gepost door Essie_Es
oooh op die manier :D hahahahahaahhaaha gelukkig heb ik je niet meteen aangevallen :haha: maar je hebt gelijk nu ik het via de andere optie bekijk ;)
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.