Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Levenslang voor moslimgeestelijke in VS

TIGRIS
14-07-2005, 19:52

AMSTERDAM - Een rechtbank in Virginia heeft woensdag levenslange gevangenisstraf opgelegd aan een Amerikaanse moslimgeestelijke die zijn volgelingen na de aanslagen van 11 september 2001 had opgeroepen zich aan te sluiten bij de Taliban om tegen het Amerikaanse leger te vechten. De geestelijke, Ali al-Timimi, zei in een verklaring voor de rechtbank dat hij geen schuld wilde bekennen, noch om clementie wilde vragen, " eenvoudig omdat ik onschuldig ben". Al-Timimi had grote invloed op een groep jonge islamitische 'paintball'-enthousiastelingen in Noord-Virginia. Volgens de autoriteiten was het spel een dekmantel om te oefenen voor een heilige oorlog. Bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22765981/Levenslang_voor_moslimgeestelijke_in_VS.html) Ik speel ook af en toe paintball..........onschuldige spel. Ik speel de leider van de mudjaheden.......ook roep ik ze om naar Irak te gaan. Heeft AIVD&CIA me ontziend?? :D Zullen we partijtjes paitball spelen tussen Mudjaheden,Kafirs,Joden,Homo's :hihi:

Blade20
14-07-2005, 20:06
Mwa, hij is een inwoner van de VS onbder oorlogstijd die dus de haat aanwakkert voor de VS. Ik ga er dan even niet van uit dat ie 'paintball' aan het spelen was op een onschuldige manier. maar op de manier waarop bepaalde Moslims ook 'piloot' aan het spelen waren in een simulator. Dat heet landverraad en wordt normaalgenomen niet in dank afgenomen. (en vaak bestraft). Mwa, dat het levenslang is moet niet echt als een verrasing komen. dat komt in de VS immers wel vaker voor als straf.

hapymary
14-07-2005, 21:54
ik schilder ook wel eens ballen krijg ik nu ook levenslang??

moslima4_life
14-07-2005, 22:13
AMSTERDAM - Een rechtbank in Virginia heeft woensdag levenslange gevangenisstraf opgelegd aan een Amerikaanse moslimgeestelijke die zijn volgelingen na de aanslagen van 11 september 2001 had opgeroepen zich aan te sluiten bij de Taliban om tegen het Amerikaanse leger te vechten. De geestelijke, Ali al-Timimi, zei in een verklaring voor de rechtbank dat hij geen schuld wilde bekennen, noch om clementie wilde vragen, " eenvoudig omdat ik onschuldig ben". Al-Timimi had grote invloed op een groep jonge islamitische 'paintball'-enthousiastelingen in Noord-Virginia. Volgens de autoriteiten was het spel een dekmantel om te oefenen voor een heilige oorlog. Bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22765981/Levenslang_voor_moslimgeestelijke_in_VS.html) Ik speel ook af en toe paintball..........onschuldige spel. Ik speel de leider van de mudjaheden.......ook roep ik ze om naar Irak te gaan. Heeft AIVD&CIA me ontziend?? :D Zullen we partijtjes paitball spelen tussen Mudjaheden,Kafirs,Joden,Homo's :hihi: ze behoren bush op te pakken!

marktwain
14-07-2005, 22:37

Als je in een land woond die oorlog voert en je roept op om tegen dat land te vechten,dan vraag je er zelf om. opgeruimt staat netjes. bubba zorgt wel voor zijn sterretje als hij in de bak zit daar.lol

LesDennis
15-07-2005, 00:32
ik schilder ook wel eens ballen krijg ik nu ook levenslang?? Nee, niet met ballen, maar pas op met paaseieren :D