Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel dat...

Pagina's : [1] 2

Asri
21-03-2003, 23:37

...je een vlieg was. Zou je dan ook gaan posten op YasminaNL? Just asking -Y-

Classy.Lady
21-03-2003, 23:39
Nee...ik zou op jou hoofd gaan posten dan...:D

IenieMienie
21-03-2003, 23:40
dan zou ik ergens in marokko op een pokadiejoe zitten schijten hoe schrijf je pokadiejoe eigenlijk ??

SaraZena
21-03-2003, 23:42
Origineel gepost door IenieMienie dan zou ik ergens in marokko op een pokadiejoe zitten schijten hoe schrijf je pokadiejoe eigenlijk ?? :D :D

Asri
21-03-2003, 23:44

Origineel gepost door IenieMienie dan zou ik ergens in marokko op een pokadiejoe zitten schijten hoe schrijf je pokadiejoe eigenlijk ?? Bocadillo :D -Y- P.s wat een zieke gedachtes hebben jullie allemaal :jammer: Behalve Jebli :D Ik zou gewoon posten, alleen zou ik moeilijker de toetsen indrukken

IenieMienie
21-03-2003, 23:45
even serieus hoe schrijf je pokadiejoe bokadioe of pokadejo ach whatever :rolleyes:

IenieMienie
21-03-2003, 23:50
Origineel gepost door Asri Bocadillo :D -Y- P.s wat een zieke gedachtes hebben jullie allemaal :jammer: Behalve Jebli :D Ik zou gewoon posten, alleen zou ik moeilijker de toetsen indrukken aha bocadillo dus :D hoezo vreemde gedachtes ?? is toch zo, het leven van een vlieg zit nou eenmaal zo in mekaar, hele dag door schijten op broodjes en gebakjes.... heb je net een batieto a la tefeh en benan bestelt komt er zo een rotvlieg op het randje van je beker zitten :wat?!: vervelende dingen zijn dat zeg .... die van marokko zijn echt vies; heel dik met vleugels die een diameter hebben van 50 meter

Asri
22-03-2003, 00:30
Origineel gepost door IenieMienie aha bocadillo dus :D hoezo vreemde gedachtes ?? is toch zo, het leven van een vlieg zit nou eenmaal zo in mekaar, hele dag door schijten op broodjes en gebakjes.... heb je net een batieto a la tefeh en benan bestelt komt er zo een rotvlieg op het randje van je beker zitten :wat?!: vervelende dingen zijn dat zeg .... die van marokko zijn echt vies; heel dik met vleugels die een diameter hebben van 50 meter Maarre stel dat je een vlieg bent met een stel hersenen als een mens. wat zou je doen dan? -Y-

IenieMienie
22-03-2003, 00:35
Origineel gepost door Asri Maarre stel dat je een vlieg bent met een stel hersenen als een mens. wat zou je doen dan? -Y- dan zou ik soliciteren bij weekends miljonairs naar de functie "vliegensvluggevraag"

Asri
22-03-2003, 00:37
Origineel gepost door IenieMienie dan zou ik soliciteren bij weekends miljonairs naar de functie "vliegensvluggevraag" :haha: Origineel :D -Y-

RealCasawia
22-03-2003, 00:38
Ghehehehehe........ :D NEE

IenieMienie
22-03-2003, 00:39
Origineel gepost door Asri :haha: Origineel :D -Y- ik ben één en al origineel :D kijk je weleens naar sesamstraat ?

Laysa
22-03-2003, 00:43
Origineel gepost door IenieMienie dan zou ik soliciteren bij weekends miljonairs naar de functie "vliegensvluggevraag" hahaha mijn buik .....http://www.nbproducties.nl/smilies/blijeknipoog.gif

Asri
22-03-2003, 00:43
Origineel gepost door IenieMienie ik ben één en al origineel :D kijk je weleens naar sesamstraat ? Nee. Heb je een eigen show ofsjo? -Y-

IenieMienie
22-03-2003, 00:48

wat bedoel jij met mijn buik??? dikke buik ?? asri ken je dat niet ?????? jij kijkt zeker ook nooit naar Z@PELLIN

Pagina's : [1] 2