Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Britse moslims worden vernederd!

Pagina's : [1] 2 3

Untergang
14-07-2005, 16:55

Ik las net het volgende artikel: Pakistanen vormen arme ethnische groep LONDEN - De Pakistaanse gemeenschap in Groot-Brittannië, waaruit de daders van de aanslagen in Londen mogelijk voortkwamen, is een van de grootste en armste etnische gemeenschappen in het land. De Pakistanen zijn de grootste groep van de 1,5 miljoen mensen tellende moslimgemeenschap. Ongeveer 675.000 mensen van Pakistaanse afkomst wonen in Groot-Brittannië, meer dan de helft van de zuid-Aziatische bewoners van het land. De eerste generatie kwam in de jaren vijftig als gastarbeider naar de voormalige koloniale heerser. Hoewel de Pakistanen inmiddels tientallen jaren in Groot-Brittannië wonen, zijn ze armer en minder goed opgeleid dan de gemiddelde Brit. Ongeveer 80 procent van de ethnische Pakistanen en Bangladesen heeft een inkomen dat minder dan de helft van het nationaal gemiddelde inkomen bedraagt. Pakistaanse moslims zouden volgens een overheidrapport drie keer zoveel kans hebben op werkloosheid als Hindoes in het land. De Britse kranten hebben geschokt gereageerd op de verdenking dat de zelfmoorddaders uit Groot-Brittannië kwamen. De media wezen erop dat de vier verdachte daders veel meer verwesterd waren dan hun ouders en veelal niet te onderscheiden waren van andere jongeren. Deskundigen zoeken een verklaring in een groeiende onrust onder migrantenjongeren. Ze zouden op zoek zijn naar een eigen identiteit en die vinden in de islam. Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22764131/Pakistanen_vormen_arme_ethnische_groep.html) Conclusie: Britse moslims krijgen geen werk OMDAT ze moslim zijn. Britse moslims worden vernederd!

Einherjer
14-07-2005, 16:56
Christenen in the kingdom of Allah(saoedi-arabie) worden ook vernederd.Oog om oog..tand om tand.

a.damse
14-07-2005, 17:25
Ik las net het volgende artikel: Pakistanen vormen arme ethnische groep LONDEN - De Pakistaanse gemeenschap in Groot-Brittannië, waaruit de daders van de aanslagen in Londen mogelijk voortkwamen, is een van de grootste en armste etnische gemeenschappen in het land. De Pakistanen zijn de grootste groep van de 1,5 miljoen mensen tellende moslimgemeenschap. Ongeveer 675.000 mensen van Pakistaanse afkomst wonen in Groot-Brittannië, meer dan de helft van de zuid-Aziatische bewoners van het land. De eerste generatie kwam in de jaren vijftig als gastarbeider naar de voormalige koloniale heerser. Hoewel de Pakistanen inmiddels tientallen jaren in Groot-Brittannië wonen, zijn ze armer en minder goed opgeleid dan de gemiddelde Brit. Ongeveer 80 procent van de ethnische Pakistanen en Bangladesen heeft een inkomen dat minder dan de helft van het nationaal gemiddelde inkomen bedraagt. Pakistaanse moslims zouden volgens een overheidrapport drie keer zoveel kans hebben op werkloosheid als Hindoes in het land. De Britse kranten hebben geschokt gereageerd op de verdenking dat de zelfmoorddaders uit Groot-Brittannië kwamen. De media wezen erop dat de vier verdachte daders veel meer verwesterd waren dan hun ouders en veelal niet te onderscheiden waren van andere jongeren. Deskundigen zoeken een verklaring in een groeiende onrust onder migrantenjongeren. Ze zouden op zoek zijn naar een eigen identiteit en die vinden in de islam. Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22764131/Pakistanen_vormen_arme_ethnische_groep.html) Conclusie: Britse moslims krijgen geen werk OMDAT ze moslim zijn. Britse moslims worden vernederd! Er staat ook in dit artikeltje dat veel van deze Pakistanen minder goed opgeleid zijn dan de gemiddelde Brit. Jouw conclusie is eenzijdig en voorbarig.

Untergang
14-07-2005, 17:32
Er staat ook in dit artikeltje dat veel van deze Pakistanen minder goed opgeleid zijn dan de gemiddelde Brit. Jouw conclusie is eenzijdig en voorbarig. Dat maakt het alleen maar erger! Ze worden dus ook op scholen gediscrimineerd!

Immanuel
14-07-2005, 17:33

Christenen in the kingdom of Allah(saoedi-arabie) worden ook vernederd.Oog om oog..tand om tand.Hallo Einherjer, Dat vind ik geen juiste benadering. Het onrecht in Islamitische landen rechtvaardigt ons niet zelf ook onrecht te plegen. Wij mogen ons daaraan niet spiegelen. Immanuel

Peej
14-07-2005, 17:35
Ik las net het volgende artikel: Pakistanen vormen arme ethnische groep LONDEN - De Pakistaanse gemeenschap in Groot-Brittannië, waaruit de daders van de aanslagen in Londen mogelijk voortkwamen, is een van de grootste en armste etnische gemeenschappen in het land. De Pakistanen zijn de grootste groep van de 1,5 miljoen mensen tellende moslimgemeenschap. Ongeveer 675.000 mensen van Pakistaanse afkomst wonen in Groot-Brittannië, meer dan de helft van de zuid-Aziatische bewoners van het land. De eerste generatie kwam in de jaren vijftig als gastarbeider naar de voormalige koloniale heerser. Hoewel de Pakistanen inmiddels tientallen jaren in Groot-Brittannië wonen, zijn ze armer en minder goed opgeleid dan de gemiddelde Brit. Ongeveer 80 procent van de ethnische Pakistanen en Bangladesen heeft een inkomen dat minder dan de helft van het nationaal gemiddelde inkomen bedraagt. Pakistaanse moslims zouden volgens een overheidrapport drie keer zoveel kans hebben op werkloosheid als Hindoes in het land. De Britse kranten hebben geschokt gereageerd op de verdenking dat de zelfmoorddaders uit Groot-Brittannië kwamen. De media wezen erop dat de vier verdachte daders veel meer verwesterd waren dan hun ouders en veelal niet te onderscheiden waren van andere jongeren. Deskundigen zoeken een verklaring in een groeiende onrust onder migrantenjongeren. Ze zouden op zoek zijn naar een eigen identiteit en die vinden in de islam. Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22764131/Pakistanen_vormen_arme_ethnische_groep.html) Conclusie: Britse moslims krijgen geen werk OMDAT ze moslim zijn. Britse moslims worden vernederd! Hmm, jij trekt wel weer erg snel de bekende slachtofferconclusies. Ligt werkelijk het aan de Engelsen dat de moslims minder kans op werk hebben? Engeland is nog een veel multicultureler land dan Nederland. Men gaat daar zeer goed met verschillende etniciteiten om. Hindoes uit India en Moslims uit pakistan komen uit een vrijwel identieke situatie. Arme landen met weinig opleidingsniveau. Maar de Indiërs (ook die Sikhs met tulbanden en al) zlagen er wel in om werk te vinden en te slagen. En ze worden ook gewoon aangenomen door de Engelsen. zou het misschien niet een heel klein beetje kunnen liggen aan een mogelijk gebrek aan inzet van de Pakistanen dat ze geen baan krijgen. Ik denk dat dit helemaal geen ene donder met religie te maken heeft. de meeste Indiërs gaan als hindoes ook niet naar de Anglicaanse kerk, maar ze krijgen wel makkelijker werk. Je moet dus niet zeiken dat het wéér de moslims zijn die gediscrineerd worden. Misschien lopen sommige Pakistanen er gewoon de kantjes vanaf.

Einherjer
14-07-2005, 17:36
Hallo Einherjer, Dat vind ik geen juiste benadering. Het onrecht in Islamitische landen rechtvaardigt ons niet zelf ook onrecht te plegen. Wij mogen ons daaraan niet spiegelen. Immanuel Klopt..T is ook een onjuiste redenering.Was verblind door woede..door een uitspraak elders op het forum. :(

Praetorian
14-07-2005, 17:40
Hmm, jij trekt wel weer erg snel de bekende slachtofferconclusies. Ligt werkelijk het aan de Engelsen dat de moslims minder kans op werk hebben? Engeland is nog een veel multicultureler land dan Nederland. Men gaat daar zeer goed met verschillende etniciteiten om. Hindoes uit India en Moslims uit pakistan komen uit een vrijwel identieke situatie. Arme landen met weinig opleidingsniveau. Maar de Indiërs (ook die Sikhs met tulbanden en al) zlagen er wel in om werk te vinden en te slagen. En ze worden ook gewoon aangenomen door de Engelsen. zou het misschien niet een heel klein beetje kunnen liggen aan een mogelijk gebrek aan inzet van de Pakistanen dat ze geen baan krijgen. Ik denk dat dit helemaal geen ene donder met religie te maken heeft. de meeste Indiërs gaan als hindoes ook niet naar de Anglicaanse kerk, maar ze krijgen wel makkelijker werk. Je moet dus niet zeiken dat het wéér de moslims zijn die gediscrineerd worden. Misschien lopen sommige Pakistanen er gewoon de kantjes vanaf. Het is ook niet te rijmen dat ze om die reden een georganiseerde aanslag gaan plegen. Onzin. Misschioen zijn ze misbruikt door andere lieden die een ander doel voor ogen hebben. Arme Pakistani kunnen geen explosieven kopen.

Untergang
14-07-2005, 17:42
Hmm, jij trekt wel weer erg snel de bekende slachtofferconclusies. Ligt werkelijk het aan de Engelsen dat de moslims minder kans op werk hebben? Engeland is nog een veel multicultureler land dan Nederland. Men gaat daar zeer goed met verschillende etniciteiten om. Hindoes uit India en Moslims uit pakistan komen uit een vrijwel identieke situatie. Arme landen met weinig opleidingsniveau. Maar de Indiërs (ook die Sikhs met tulbanden en al) zlagen er wel in om werk te vinden en te slagen. En ze worden ook gewoon aangenomen door de Engelsen. zou het misschien niet een heel klein beetje kunnen liggen aan een mogelijk gebrek aan inzet van de Pakistanen dat ze geen baan krijgen. Ik denk dat dit helemaal geen ene donder met religie te maken heeft. de meeste Indiërs gaan als hindoes ook niet naar de Anglicaanse kerk, maar ze krijgen wel makkelijker werk. Je moet dus niet zeiken dat het wéér de moslims zijn die gediscrineerd worden. Misschien lopen sommige Pakistanen er gewoon de kantjes vanaf. In Nederland is het met de Marokkanen hetzelfde. En die komen niet uit Pakistan, of wel? :hihi: Jouw redenering klopt dus niet.

a.damse
14-07-2005, 17:46
Dat maakt het alleen maar erger! Ze worden dus ook op scholen gediscrimineerd! Weer een veel te snelle en te voorbarige conclusie. Er zijn meerdere redenenen te bedenken waarom mensen een onderwijsachterstand kunnen hebben. Wat dacht je bijvoorbeeld van het opleidingsniveau van de ouders? Om maar een voorbeeld te noemen. Ik ben niet echt goed op de hoogte van de situatie in Groot Brittannie. Ik weet dus ook niet in hoeverre de Britse maatschappij racistisch is. Jij wel?

hapymary
14-07-2005, 17:51
In Nederland is het met de Marokkanen hetzelfde. En die komen niet uit Pakistan, of wel? :hihi: Jouw redenering klopt dus niet. hier kom je op wachten

Marrakick
14-07-2005, 17:56
Wat een gruwelijke onzin weer! "Pakistaanse moslims zouden volgens een overheidrapport drie keer zoveel kans hebben op werkloosheid als Hindoes in het land." Pakistanen met Hindoes vergeleken hebben DEZELFDE kans, maar Pakistaanse MOSLIMS NIET. Het is in Nederland hetzelfde. Marokkanen hebben dezelfde kans als autochtonen, maar Marokkaanse MOSLIMS NIET! Dat heb ik al vaak verklaard. Ik eis van mijn eigen personeel betrokkenheid boven ALLES. De zaak komt op één, de rest moeten ze zelf weten. Bij mensen waar Allah op één komt, ook goed, maar dat wordt nooit mijn personeel. Dat is namelijk vrijheid. Iedereen mag zelf kiezen, IK dus ook! Ik kies voor niet-moslims.

Peej
14-07-2005, 18:03
In Nederland is het met de Marokkanen hetzelfde. En die komen niet uit Pakistan, of wel? :hihi: Jouw redenering klopt dus niet. Jij slaat de spijker op zijn kop met je opmerking over Marokkanen . Mijn redenering klopt dus wel. Want in Nederland zijn er momenteel erg veel Marokkaanse straatjongens die de kantjes er vanaf lopen. En dus ook geen baan krijgen. Terwijl veel moslims van andere herkomst wel een baan hebben.

Scottie
14-07-2005, 18:19
Ik las net het volgende artikel: Pakistanen vormen arme ethnische groep LONDEN - De Pakistaanse gemeenschap in Groot-Brittannië, waaruit de daders van de aanslagen in Londen mogelijk voortkwamen, is een van de grootste en armste etnische gemeenschappen in het land. De Pakistanen zijn de grootste groep van de 1,5 miljoen mensen tellende moslimgemeenschap. Ongeveer 675.000 mensen van Pakistaanse afkomst wonen in Groot-Brittannië, meer dan de helft van de zuid-Aziatische bewoners van het land. De eerste generatie kwam in de jaren vijftig als gastarbeider naar de voormalige koloniale heerser. Hoewel de Pakistanen inmiddels tientallen jaren in Groot-Brittannië wonen, zijn ze armer en minder goed opgeleid dan de gemiddelde Brit. Ongeveer 80 procent van de ethnische Pakistanen en Bangladesen heeft een inkomen dat minder dan de helft van het nationaal gemiddelde inkomen bedraagt. Pakistaanse moslims zouden volgens een overheidrapport drie keer zoveel kans hebben op werkloosheid als Hindoes in het land. De Britse kranten hebben geschokt gereageerd op de verdenking dat de zelfmoorddaders uit Groot-Brittannië kwamen. De media wezen erop dat de vier verdachte daders veel meer verwesterd waren dan hun ouders en veelal niet te onderscheiden waren van andere jongeren. Deskundigen zoeken een verklaring in een groeiende onrust onder migrantenjongeren. Ze zouden op zoek zijn naar een eigen identiteit en die vinden in de islam. Bron: De Telegraaf (http://www.telegraaf.nl/buitenland/22764131/Pakistanen_vormen_arme_ethnische_groep.html) Conclusie: Britse moslims krijgen geen werk OMDAT ze moslim zijn. Britse moslims worden vernederd!Hoezo, mogen ze de metro niet meer in? Wat dacht je van die ruim 60 gezinnen waarvan de doden nog steeds in de tunnels liggen? Van die ruim 700 verminkten. Geen armen, geen benen, derdegraads brandwonden? http://img175.imageshack.us/img175/9738/londonarm1pg.th.jpg (http://img175.imageshack.us/my.php?image=londonarm1pg.jpg)In het midden ligt een arm (roze vlek op grond) Heb jij geen hart? Of kun je je, net zoals Mohammed B. niet voorstellen wat de pijn en het verdriet is als iemand zo ellendig aan zijn eind komt? Scottie.

DrHaat
14-07-2005, 18:24

Hallo Einherjer, Dat vind ik geen juiste benadering. Het onrecht in Islamitische landen rechtvaardigt ons niet zelf ook onrecht te plegen. Wij mogen ons daaraan niet spiegelen. ImmanuelPrecies. Wij moetenm onzelf niet tot dat lage niveau verlagen.

Pagina's : [1] 2 3