Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Neuscorrectie.......Ja of Nee???

Pagina's : [1] 2 3

Esma_Bosnia
14-07-2005, 13:01

Hoi dames, Ik weet dat het niet mag ik weet dat ik het niet eens mag afvragen aanmezelf of zeggen, maar het is echt een heel groot probleem in me leven ik ben 23 en al 13 jaar denk ik bijna iedere dag aan hoe ik een gelukkiger leven zal hebben als me neus er anders uitzag. Ik weet ook dat er ergere situaties zijn in leven maar ik wil graag gelukkig zijn met mezelf en dat ben ik opzich ook met alles anders in me gezicht de rest vind ik echt mooi en me lichaam moet paar kilo aankomen maar dat is kwestie van sporten en eten dus dat is niet een probleem. Ik ben ook nog paar jaar geleden op me neus gevallen wat het dus ook nog lelijker maakt maar ook slechter ademen dus ook medische reden, waarschijnelijk als ik het zou doen ook nog door verzekering vergoed wordt. Kijk dames ik zie het zo ik wil graag dat mijn toekomstige man mij niet alleen innerlijk maar ook uiterlijk mooi vind, geen een man vind een vrouw mooi als ze een lange en ook nog gebroken neus heb ookal is ze voorderest wel mooi. Wat mijn vraag is: Wat zou jij doen in deze situatie ? zou je het proberen te accepteren of zou je wat eraan doen (ookal gaat het tegen de wetten in) door medische reden en ook om een gezond huwelijk te behouden ? Ik zit er echt heel erg mee 1 kant zegt nee niet doen ! vermink jezelf niet! maar de andere kant zegt weer hoe zal ik ooit gelukkig door het leven gaan als mijn (toekomstige) man mij niet mooi vind door mijn neus... Misschien zitten meerdere meiden hiermee??? Groetjes Esma

Old_Oem_Ishaaq
14-07-2005, 13:23
Ik zou het NIET hebben gedaan. Alles moet je zien als beproeving...en een minder mooie neus hebben is niet 't einde van de wereld. Verder draait t uiteindelijk toch om je innerlijk. Het gaat om je taqwa en aglaaq...en je toekomstige zal ook niet perfect zijn. Wees Allah dankbaar voor alles

nasty16angel
14-07-2005, 14:24
niet doen straks word het nog erger aan je gezicht moet je nooit en nooit iets veranderen

Muslima20
14-07-2005, 14:53
salaam esma, Ik zou het niet doen meid........een meid uit mijn omgeving, heeft ook een neuscorrectie gedaan en ik zeg je eerlijk het zag er erger uit dan voorheen :jammer: .......En iedereen noemt haar nu michael jackson :hihi: ..... Denk er goed over na en meid dit is iets waar je later spijt van gaat krijgen :jammer: wasalaam alaikoum, :kus:

khadija_oujda
14-07-2005, 14:56

nieeeet doennn.!!

haliema1980
14-07-2005, 20:03
meid, een mooie neus is geen garantie voor een goed huwelijk , een knap uiterlijk ook niet. Mn marokkaanse buurvrouw; wollah een beauty om te zien en daarnaast een moslima met een grote imaan: laat dus dr schoonheid alleeen aan haar man zien) is een paar maanden geleden door haar man in de steek gelaten voor een Nederlandse vrouw die echt spuug en spuuglelijk is. het was een collega van hem en hij is erg op haar innerlijk gevallen ook al was zijn eigen vrouw zooo mooi. Dus ik wil maar zeggen uiteindelijk gaat het om die klik tussen jouw en je aanstaande man en niet de vorm van je neus. Mijn eigen man zou me never voor een mooiere vrouw verlaten ook al zou ze Miss World zijn en hij werkt tijdelijk in een winkel en geloof mij maar die wordt regelmatig benaderd door meiden die mooier zijn dan mij, maar dan blijft hij zeggen dat hij me de mooiste en perfecte vrouw vindt met wie hij de rest van zn leven wil doorbrengen Bovendien heeft hij ook een hele grote imaan. Dus als je een jongen trouwt die een grote imaan heeft dan weet je dat hij uiteindelijk jouw imaan belangrijker vindt dan de vorm van je neus. Moehiem die het niet

vania
15-07-2005, 12:14
ik heb de binnenkant van mijn neus laten opereren omdat ik steeds last had van verstoppingen en kaak/neus holte ontstekingen. mijn kraakbeen stond ook scheef. dit bemoeilijkt de ademhaling en had tot gevolg dat ik veel hoofdpijn had. je zou een afspraak kunnen maken met een KNO arts en de mogelijkheden bespreken. ik heb aan de vorm van mijn neus niets laten doen. ik kan niet oordelen zonder je neus gezien te hebben en kan je dus ook geen advies geven om de vorm van je neus te laten veranderen. de operatie was wel pijnlijk maar ik zou het morgen weer doen. ik heb bijna geen onstekingen meer en stukken minder hoofdpijn. veel succes

nadira_2
15-07-2005, 13:22
je moet toch zelf die keuze maken maar weet wel dat je neus veranderen het ergste is wat je kunt doen volgens het geloof als je iets wil veranderen. want eenmaal veranders en je kan niet meer terug.

maroc_mix_zina
15-07-2005, 13:35
Je mag je neus absoluut niet verandere (het onderdeel van de neus was de moeilijkste gedeelt die Allah swt heeft gedan, je mag het absoluut niet veranderen en je mag ook niet over iemaand anders zijn neus lachen noch praten) Als ik jou was zou ik er diep na gaan denken en je zelf mooi vinden wat je ook lelijk vind (ik heb ook een gedeelt dat ik lelijk vind maar dat ga ik ook niet veranderen hoe graag ik het ook wil) De shjataan zet je aan het twijfelen dus leive meid gewoon niet meer aan denken en je zelf accepteren hoe je bent en er uit ziet :hadj:

nadira_2
15-07-2005, 13:59
Je mag je neus absoluut niet verandere (het onderdeel van de neus was de moeilijkste gedeelt die Allah swt heeft gedan, je mag het absoluut niet veranderen en je mag ook niet over iemaand anders zijn neus lachen noch praten) Als ik jou was zou ik er diep na gaan denken en je zelf mooi vinden wat je ook lelijk vind (ik heb ook een gedeelt dat ik lelijk vind maar dat ga ik ook niet veranderen hoe graag ik het ook wil) De shjataan zet je aan het twijfelen dus leive meid gewoon niet meer aan denken en je zelf accepteren hoe je bent en er uit ziet :hadj: ja precies dat is wat ik ook heb gehoord. dus niet doen asjeblieft kijk maar naar mensen die lichamelijk niet in orde zijn en die veel ergere dingen hebben die verminkt zijn.ik denk dat je dan beter blij kunt zijn dat je nog gezond bent.

Magrebia
15-07-2005, 15:26
Ik zou het ook zeker niet doen, behalve als je er om medische redenen echt ontzettend veel last van hebt (zoals vania hierboven heeft beschreven). En jouw toekomstige gaat je heus niet afwijzen omwille van je neus hoor! Dat zou wel erg zijn.

leila_tetouania
15-07-2005, 15:35
meid als jou man jou niet accepteert om je neus dan zou ik dat geen liefde noemen, hij verdient je zeker niet!!! Het uiterlijk is maar een omhulsel van een goed/slecht innerlijk.... Als het innerlijk goed is dan verbleekt het uiterlijk daarnaast....trwns het uiterlijk zal toch vergaan, op een dag ben je oud en gerimpeld alleen je goede daden en je goede innerlijk blijven dan over.....denk er goed over na meid en veel succes met je besluit. :)

Misss_Tetouan
15-07-2005, 18:05
pr0beer het gwn te accepteren;)

Jamica
17-07-2005, 19:25
Pusti taj nos, majke ti!!!

Moraliste
17-07-2005, 20:10

Volgens mij heeft ze haar neus gebroken. Waarom zou ze haar neus niet mogen herzetten?

Pagina's : [1] 2 3