Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geslaaagd!

Pagina's : [1] 2

f_mouslima2
14-07-2005, 10:09

:gefeli: mijn mannetje..BEN ZOOO HAPPY en trots op hem :love: hij heeft t eindelijk gehaald Elhamdolillaaaaah :banana: :banana: :zwaai:

mam758
14-07-2005, 10:11
Gefeliciteerd Meid :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: waarvoor is hij geslaagd :confused:

UndercoverAngel
14-07-2005, 10:23
Gefeliciteerd, maar waarvoor is hij geslaagd! :D .:UcA:.

Dreamlover
14-07-2005, 10:25
Mabrouk! Al weet ik niet voor wat hij geslaagd is :D

f_mouslima2
14-07-2005, 10:25

Ma3liesh.. ook al weten jullie dat niet.. dans maar gewoon mee :banana:

sihamkleuter
14-07-2005, 10:27
:banana: :banana:

f_mouslima2
14-07-2005, 10:27
voor deel 1 vn rij-instructeur nu nog deel 2 inshallah..

Dreamlover
14-07-2005, 10:29
voor deel 1 vn rij-instructeur nu nog deel 2 inshallah.. amien! Als ie er klaar mee is inshallah ga ik dan bij hem rijden, krijg ik een fikse korting omdat ik je marokko.nl-mede-positie vd marokkaanse vrouw-lid ben :ego: :hihi:

UndercoverAngel
14-07-2005, 10:29
voor deel 1 vn rij-instructeur nu nog deel 2 inshallah.. Hij krijgt toch zeven examens? Mijn broer heeft de eerste drie gehaald, afgelopen maandag had hij 2&3 dat was rijden en nog wat. Hij had beloofd elke keer dat hij een examen haalt taart te kopen, dus we smullen heel wat af. :hihi: .:UcA:.

f_mouslima2
14-07-2005, 10:31
amien! Als ie er klaar mee is inshallah ga ik dan bij hem rijden, krijg ik een fikse korting omdat ik je marokko.nl-mede-positie vd marokkaanse vrouw-lid ben :ego: :hihi: waaaaaaaaaaaahaha jij bent leuk!! 3la titel geeft ze zichzelf ook nog!! gewoon n m.nl-freak noem ik dat :ego:

Dreamlover
14-07-2005, 10:34
waaaaaaaaaaaahaha jij bent leuk!! 3la titel geeft ze zichzelf ook nog!! gewoon n m.nl-freak noem ik dat :ego: Ook goed haha als ik die korting maar krijg :hihi: :engel:

f_mouslima2
14-07-2005, 10:38
Hij krijgt toch zeven examens? Mijn broer heeft de eerste drie gehaald, afgelopen maandag had hij 2&3 dat was rijden en nog wat. Hij had beloofd elke keer dat hij een examen haalt taart te kopen, dus we smullen heel wat af. :hihi: .:UcA:. ja inderdaad zoiets ja. Dat rijden was t moeilijks, omdat ze zo op iedere detail letten.. perfect parkeren, t achteruit rijden moet perfect zijn.. echt van die handelingen waar je gewoon geen fout mag en kan permiteren! hij heeft t vorig jaar mei niet gehaald, alleen omdat ie bij n stoplicht achter n vrachtwagen ging staan.. :kwaad: die trekt ze3ma langzaam op en zo houd hij t verkeer op.. de andere baan was nog voller maar goed.. in september ging hij met tegenzin en had er al zo iets van..hoef niks te doen haal t toch niet..heeft ie ook weer niet gehaald. En toen had ie er echt genoeg van (hij betaald ook nog bij iedere examen, of herkansing zo'n 2 a300 euro he!) en is er helemaal meegekapt.. heb m overgehaald er toch mee door te gaan(hij was toch al zo veel geld aan kwijt!) nu had ie dus niks geleerd of geoefend.. hij stond en ging erheen.. en ALHAMDOLILLAH.. nu dus wel geslaagd! en nu nog deel 2 dus, 6 weken n soort vn stage.. en dan klaar.. :banana: :banana:

f_mouslima2
14-07-2005, 10:40
Ook goed haha als ik die korting maar krijg :hihi: :engel: tuulijk meid.. no problemos.. wie weet krijg ik dan wel n deel vn de opbrengst.. ik haal ze3ma de klanten binnen :stout: maaaaaaaaaar: allereest wil IK mn rijbewijs!!!! :ego:

Dreamlover
14-07-2005, 10:56
tuulijk meid.. no problemos.. wie weet krijg ik dan wel n deel vn de opbrengst.. ik haal ze3ma de klanten binnen :stout: maaaaaaaaaar: allereest wil IK mn rijbewijs!!!! :ego: Haha wie weet ja :hihi: Nou je hebt alle tijd, ik begin inshaAllah pas over anderhalf jaar ofzo.. :D

Dreamlover
14-07-2005, 10:57

nu had ie dus niks geleerd of geoefend.. hij stond en ging erheen.. en ALHAMDOLILLAH.. nu dus wel geslaagd! en nu nog deel 2 dus, 6 weken n soort vn stage.. en dan klaar.. :banana: :banana: Zo! Echt goed, alhamdoulillah!

Pagina's : [1] 2