Bekijk originele versie : Zand en steen
Beste vrienden,
een verhaal vertelt over twee vrienden die door de woestijn liepen. Op een moment tijdens de reis kregen ze ruzie, en de ene vriend sloeg de ander in het gezicht. Degene die geslagen werd was gekwetst, maar zonder iets te zeggen schreef hij in het zand: 'VANDAAG SLOEG MIJN BESTE VRIEND MIJ IN HET GEZICHT.'
Ze liepen verder totdat zij een oase vonden, waar zij besloten een bad te nemen. Degene die was geslagen, raakte vast in modder en dreigde te verdrinken, maar de vriend redde hem. Nadat hij was bijgekomen, schreef hij op een steen: 'VANDAAG REDDE MIJN BESTE VRIEND MIJN LEVEN.'
De vriend die had geslagen en zijn beste vriend had gered vroeg hem: 'Nadat ik je had geslagen, schreef je in het zand en nu schrijf je op een steen, waarom?' De andere vriend antwoordde: 'Als iemand ons pijn doet moeten we het in zand opschrijven waar de wind van vergeving het kan uitwissen. Maar als iemand iets goeds doet voor ons, moeten we het in steen graveren, waar geen wind het ooit kan uitwissen.
' LEER OM JE PIJN IN HET ZAND TE SCHRIJVEN EN OM JE GOEDE ERVARINGEN IN STEEN TE GRAVEREN.'
Men zegt dat er een minuut nodig is om bijzondere mensen te vinden, een uur om hen te waarderen, een dag om van hen te houden, maar daarna een heel leven om hen te vergeten
Kende 'm al, maar hij blijft mooi.
Zijn dat jouw ogen? :p
Ik kende 'm nog niet maar zeker mooi!!!!!
Veel liefs, Louisa
En oh ja,.. ik wilde ook nog even kwijt dat ik graag van dit soort dingen lees, en van zulke topic zie. Ben blij Liloesh dat je het op de site hebt gezet. Als je nog meer van zulke hebt zijn ze bij mij van harte welkom;) Beter dan die andere topic's hier die alleen maar over sex en dergelijke gaat.
Liefs, Louisa
Origineel gepost door Cina
Kende 'm al, maar hij blijft mooi.
Zijn dat jouw ogen? :p
ja meid...ik was 4-5 jaar I'm cute hé :D
En oh ja,.. ik wilde ook nog even kwijt dat ik graag van dit soort dingen lees, en van zulke topic zie. Ben blij Liloesh dat je het op de site hebt gezet. Als je nog meer van zulke hebt zijn ze bij mij van harte welkom Beter dan die andere topic's hier die alleen maar over sex en dergelijke gaat.
Choekran meid...Zal ik zeker doen ;)
Allah heeft mij ontdekt.
Hij heeft mij tot leven gewekt.
Hij heeft ons deze mooie wereld geschonken.
Maar vele vanons zijn hierin verdronken.
Ik ben een nieuw leven begonnen.
Ik heb van de slechte gewonnen.
Sinds kort ben ik tot het gebed gekeerd.
Dit zal ik nooit verlaten ik heb het bezweerd.
Hij heeft ons deze wereld gegeven.
Om te genieten van onze leven.
Niet om het te vergooien.
En voor het tellen van dooien.
Hij heeft ons op deze wereld gezet om ons te testen.
De vraag was wie zijn slecht en wie behoren er tot de besten.
Allah zal je met eerbied zien staan.
Als je je hield aan de regels van de Koran.
Verspil je tijd niet langer.
Wees niet de doelloze rondhanger.
De islam zal zich uitbreiden.
En dat kan niemand van jullie vermijden.
Zijn macht is groot.
Hij beslist over het leven en de dood.
Wees niet bang voor je verleden.
Bekeer je tot de islam vanaf heden.
Hij zal je INS"ALLAH vergeven.
Sindsdien zal je perfect leven.
De duivel heeft veel invloed op jou als mens.
Gezelschap van jou in de hel is zijn wens.
Laat jou kracht groter zijn dan zijn invloed.
Dan rust je na je leven comfortabel en goed.
Doe niets wat je lichaam schaadt.
Doe niets waardoor je de kans op het paradijs verlaat.
A salaam alikoem Wr Wb Zusters en broeders
Prachtig!!
Ps. Lieve oogjes :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.