Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ben ik gedoemd te mislukken?

Pagina's : [1] 2

Alhocimatje
13-07-2005, 18:10

in een jaar tijd, in een scheiding zitten, je baan verliezen, 5 kilo aankomen!, depri zijn, non stop ruzies thuis! kortom ben ik een mislukkeling? ik denk het wel! p.s. ik wil geen medelijden ofzo, maar ik geloof echt dat het leven heeeeeeeeeeeel moeilijk kan zijn

batata112
13-07-2005, 18:12
in een jaar tijd, in een scheiding zitten, je baan verliezen, 5 kilo aankomen!, depri zijn, non stop ruzies thuis! kortom ben ik een mislukkeling? ik denk het wel! p.s. ik wil geen medelijden ofzo, maar ik geloof echt dat het leven heeeeeeeeeeeel moeilijk kan zijn n3em zeker te weten. En daarom moet men zich aansluiten bij de winnaars want daarbij is succes verzekerd mits men zich aan de spelregels houdt. Allah's Rahma is groot niet normaal we moeten iher eigenlijk elke seconde bij stilstaan

sihamkleuter
13-07-2005, 18:15
het leven is heeeeel moeilijk voor de een wat moeilijker dan voor de ander.... vetrouwen op Allah is het enige wat je erdoor heenkan helpen. (en af en toe je emoties laten gaan!!!!) Allah me3a sabirien

Aliyyah
13-07-2005, 18:18
Niet iedereen het het makkelijk, meid. En dat wil niet zeggen dat het met jou te maken heeft. Vertrouw in allah en moge allah ons bij staan bij onze problemen.... dikke kus islamwoman

faarah
13-07-2005, 18:30

het leven kan je nu tegenzitten maar onthou een ding: na regen komt altijd zonneschijn. wat je zegt over je problemen kan ik goed begrijpen. bij dit soort dingen moet je altijd aan mensen denken die het veel erger als jou hebben b.v mensen in afrika met aids? aan de mensen van wie hun broeder,zuster,vader,moeder of kind is overleden. het leven is kort en daar moet je het beste van maken. ik wens je heel veel succes meid.

Mohammed23
13-07-2005, 18:37
Gehoorzaam je man luister naar hem praat met hem dan komt alles goed ... alles kan maar jij doet het wel.

Alhocimatje
13-07-2005, 18:39
thanks voor jullie reacties! ik weet dat we geduld moeten tonen, maar soms heb je gewoon van die momenten... :(

sihamkleuter
13-07-2005, 19:16
Gehoorzaam je man luister naar hem praat met hem dan komt alles goed ... alles kan maar jij doet het wel. over misplaatste reacties gesproken :rolleyes: Volgens mij heb je haar bericht niet eens gelezen :moe:

safia_magrabia
13-07-2005, 19:36
thanks voor jullie reacties! ik weet dat we geduld moeten tonen, maar soms heb je gewoon van die momenten... :( sellem aleikom alhocimatje, inshallah kom je een mooie tijd tegemoet, ze zeggen na regen komt zonneschijn en wie weet beproeft allah ta'ala jou en zal hij jou belonen inshallah met een mooie tijd , je moet zo maar denken allah ta'ala wil het beste met mij , en alles heeft zijn redenen , ik hoop dat je , je wat beter voelt inshallah. :goedzo: kortom inshallah beloont allah ta'ala jou voor je sabr en moeilijke tijden :) wa aleikom sellem

stilleverlangen
13-07-2005, 19:42
Elke nadeel heeft z'n voordeel ;) Probeer niet alles negatief te bekijken. Je bent gescheiden, maar je bent wel van die man af ;) Je bent aangekomen, beter dan extreem afvallen door problemen en er ziek van worden. Je bent je baan kwijt, misschien gewoon tijd voor een nieuwe frisse start! ;) Kop op!

stilleverlangen
13-07-2005, 19:43
Elke nadeel heeft z'n voordeel ;) Probeer nu niet alles negatief te bekijken. Je bent gescheiden, maar je bent wel van die man af ;) Je bent aangekomen, beter dan extreem afvallen door problemen en er ziek van worden. Je bent je baan kwijt, misschien gewoon tijd voor een nieuwe frisse start! ;) Kop op!Alles komt inshallah goed!

Allure_80
13-07-2005, 20:02
Het is idd zwaar als je binnen een jaar tijd, de ene klap na de andere krijgt. Maar het leven zit vol met beproevingen en tegenslagen. Ik begrijp best dat het deprimerend wordt op de den duur, maar laat de hoop op een beter toekomst niet varen. Vertrouw op Allah, vertrouw op Zijn macht en kracht en wees geduldig. Allah is met de geduldigen. Hij ziet je, Hij kan in je hart kijken, Hij weet wat er in je omgaat en alleen Hij kan je verlichten en je pijn/verdriet verdraagzaam maken. Richt je op Hem... En nog iets: als de ene deur gesloten wordt, wordt er op dat zelfde moment een andere geopend. Lees mijn ondertekening: "Weet dat wat aan jou is voorbijgegaan, jou niet moest overkomen en weet dat wat jou is overkomen, niet aan jou voorbij kon gaan" Ik wens je heel veel sterkte, meid! Allure

Rzinia
13-07-2005, 20:07
vaak komen na slechte tijden mooie tijden, alleen slechte tijden zijn zwaar en als je ook nog eens depri bent zie je alles al donker. meid veel sterkte inshAllah met Allahs hulp sla je je er doorheen :)

saadia29
13-07-2005, 20:12
Elke nadeel heeft z'n voordeel ;) Probeer niet alles negatief te bekijken. Je bent gescheiden, maar je bent wel van die man af ;) Je bent aangekomen, beter dan extreem afvallen door problemen en er ziek van worden. Je bent je baan kwijt, misschien gewoon tijd voor een nieuwe frisse start! ;) Kop op! :goedzo: Beter gelukkig gescheiden, dan ongelukkig getrouwd.

onschuldige22
13-07-2005, 20:14

beste zuster mag ik ook vragen waarom je gescheiden bent.Lag het aan jou of lag het aan de man.

Pagina's : [1] 2