Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maroc meisjes en jongens op het rechte pad???

Pagina's : [1] 2

loella
25-04-2002, 16:17

EWA NES IK HEB IETS VOOR ALLE MOCRO MEISJES EN JONGENS! IK HOOR ALTIJD MOCRO MEISJES ZIJN ****TJES (NIET ALLEMAAL) DIE MEISJES DOEN VAN ALLES MET JONGENS MAAR SOMMIGE DUS SOMMIGE MOCRO JONGENS ZEGGEN DAN GELIJK ALLE MOCRO MEISJES ZIJN ****TJES! MAAR VERGEET NIET JONGENS DIE NEDERLANDSE CHIC BElT JE OOK EN VRAAGT OF JULLIE NOG SAMEN UITGAAN EN FF LEKKER WAT DRANK DRINKE! MAAR OOK DIT GELD NIET VOOR ALLE MOCRO JONGENS!!! IK HEB EEN PAAR WOORDEN AAN JULLIE TE ZEGGE MEISJES EN JONGENS!!!!! NEEM NIET HET VERKEERDE PAD BLIJF OP DE SNEL WEG NEEM GEEN AFSLAG. MAAR BLIJF RECHTDOORGAAN!!! JE BENZINE RAAKT NOOIT OP WANT JE BENZINE IS HET GELOOF WAAR IN JE IN GELOOFT EN ALLAH ZAL MET JE ZIJN!! THALLOU ALLEMAAL LATERZZZZ LOELAA VAN 15 JAAR

tetouani79
25-04-2002, 18:40
Hai Heel de wereld neemt dat pad van rechtdoor iedereen doet dat. Kortom saai ik zeg niet dat je je geloof moet vergeten maar er is meer dan alleen het geloof. Dus een afslagje hier en daar kan niet kwaad toch. Er is toch maar een eindbestemming en dat is SWT. :zwaai:

lelalaila
25-04-2002, 20:03
LOELLA MOOI GEZEGD!!!! EN TETOUANI MISSCHIEN KOMEN ZE OOK WEL IN DE FILE TE STAAN DUS DENKEN ZE WE NEMEN EFF EEN ANDERE AFSLAG ZIJN WE SNELLER BIJ DE DOOD!!!!!!!

Safira75
25-04-2002, 20:07
Origineel gepost door lelalaila LOELLA MOOI GEZEGD!!!! EN TETOUANI MISSCHIEN KOMEN ZE OOK WEL IN DE FILE TE STAAN DUS DENKEN ZE WE NEMEN EFF EEN ANDERE AFSLAG ZIJN WE SNELLER BIJ DE DOOD!!!!!!! Waarom zijn mensen die er vanuit gaan dat ze naar het paradijs gaan toch altijd zo bang om dood te gaan?

Muslimah
25-04-2002, 22:39

Origineel gepost door Safira75 Waarom zijn mensen die er vanuit gaan dat ze naar het paradijs gaan toch altijd zo bang om dood te gaan? salaam Als je van je eigen weet dat je een goede moslim bent dan moet je toch niet bang zijn voor de dood. Wanneer moet je bang zijn van de dood als je weet je dat in je leven heel wat slechts hebt gedaan. Dus ik denk dat degene die van zich zelf beseffen dat ze een goede moslim zijn helemaal niet bang moeten zijn van dood dat is nergens voor nodig vindt ik toch. groetjes

Tifah
28-04-2002, 13:58
Origineel gepost door Safira75 Waarom zijn mensen die er vanuit gaan dat ze naar het paradijs gaan toch altijd zo bang om dood te gaan? Heb je gelijk in Safira. Voor de dood hoef je niet bang te zijn, als het komt dan komt het. Ik zie het als angst voor het onbekende, als je dood gaat weet je niet wat je te wachten staat. En de angst voor de dood neemt toe als mensen je dingen vertellen over de hel etc. Er zijn zoveel mensen die dingen doen in het praktijk, precies zoals het in de Koran staat beschreven. Zoals de 5 zuilen... maar wie zegt dat deze mensen het paradijs zullen genieten hierna? Je kan alles doen wat er in de Koran staat, maar zodra jij geen "schoon" hart hebt, denk ik dat je het voor niets doet.

loella
28-04-2002, 15:15
Origineel gepost door lelalaila LOELLA MOOI GEZEGD!!!! EN TETOUANI MISSCHIEN KOMEN ZE OOK WEL IN DE FILE TE STAAN DUS DENKEN ZE WE NEMEN EFF EEN ANDERE AFSLAG ZIJN WE SNELLER BIJ DE DOOD!!!!!!! thanksssssssss thallai

Muslimah
28-04-2002, 17:27
Origineel gepost door hezbollaah Ik ben het er niet mee eens met jou uitspraken Een moslim mag niet naar de dood verlangen.. Een moslim mag dat pas doen tijdens de Dijhaad fisabililaah salaam hezbollaah Ik zeg niet dat je moet verlangen naar de dood, ik zeg dat er geen reden is om bang te zijn voor de dood als je weet dat je een goede moslim bent. groetjes

SweetRose
28-04-2002, 18:11
helaba iedereen wat ben ik blij dat ik IK ben! Ik heb van mijn leven nog NOOIT iets verkeerd gedaan en ik ben ook niet van plan omdat te doen!!! Ik heb zoveel aanbiedingen gekregen om een relatie te beginnen, maar NOPE, ik ben er ook nooit op ingegaan en ik wil dat ook niet! Ik heb zoveel kansen gehad om iets verkeerd te doen zonder dat iemand het te weten kwam! Maar ik kon het gewoon niet, ik heb te veel schrik van Allah en mijn ouders natuurlijk! Ik heb mijn bijnaam "Dutske" niet voor niets gekregen hé.... xxx Lots of love and hugs Stay one the right way..and that is Allah's Way

Muslimah
28-04-2002, 18:19
Origineel gepost door hezbollaah verkeerd begrepen i am soooooory :droef: groetjes Das nikske jong :) groetjes

SweetRose
28-04-2002, 18:26
Neen hezbollah, ik ben totaal geen partner aant zoeken en ik ben mijn eigen niet aan het promoten Mijn eerste avatar van Jennifer Lopez vond ik gewoon mooi...en het een heel onschuldige avatar was... En wat ik zeg dat ik nooit iets verkeerd doe, awel dan heb ik groot gelijk...ik weet het, in deze tijd is het nogal moeilijk te geloven dat er een meisje op het rechte pad is....maar toch kan het nog...bewijs: IK Trouwens, JA ik heb godvrees...misschien jij niet maar ik wel! ps: kijk eens naar jouw ondertiteling...denk jij dat ALLAH dat wilt hé...ik denk echt niet dat hij die terrosisme wilt...dus kijk eerst naar jouw eigen. Ruzie is het laatste wat ik wil met jou of met gelijk wie, maar aub, zorg er niet voor dat ik Down ben oké allé ciao xxx Lots of love and hugs

kizzie
28-04-2002, 18:33
zin 'n midar, als je met het slechte pad alleen het pad van een relatie buiten het huwlijk hebt, dan zou het kunnen dat je gelijk hebt. maar als je het over het pad van de islam zelf hebt. en dat je nooit iets verkeerds hebt gedaan. dan zou ik toch maar fff langs de dokter gaan!!!!!!!!!!! p.s. no hard feelings.

SweetRose
28-04-2002, 18:36
hey kizzie waarom zou ik langs de dokter gaan? der is toch niets mis met me!!!! ik amuseer mij ook hoor...MAAR...ik weet waar mijn grenzen staan...dat is wat sommige mensen aan me bewonderen!!! Der zijn totaal geen hard feelings waarom wel? Jij hebt je mening gezegd en ik respecteer die..dus zie ik ben gewoont TE Braaf voor mijn leeftijd!!!! xxx Lots of love and hugs

kizzie
28-04-2002, 18:38
roddel je???????? lieg je??????

SweetRose
28-04-2002, 18:41

Neen kizzie daar hou ik me niet mee bezig want het neemt tijd in beslag en het heeft geen nut en je komt toch alleen maar in de problemen als je liegt en roddelt!!!! Kizzie, stop er maar mee...ik ben gewoon braaf voor een 17-jarige!!!! Wat kan ik eraan doen dat ik zo ben..mijn zus en broers zijn ook zo...das toch positief hé!! xxx Lots of love and hugs

Pagina's : [1] 2