Bekijk originele versie : graag jullie hulp djadjaa koemoelah
salaamoe aleikom zusters en broeders,
Ik ben op zoek :confused: naar het boek Verhalen van de profeten, van Sayyid Aboel Hasan Ali Nadwi van uitgeverij noer. Ik heb verschillende zaken in Rotterdam geprobeerd maar ze hebben hem niet :traan1: . Ik ga donderdagmorgen met vakantie en wil het boek meenemen. Kan aub iemand mij vertellen waar ik het boek alsnog kan krijgen :( . Allah yar7am waldiekom.
Najat84
pindarotsje
12-07-2005, 23:17
salaamoe aleikom zusters en broeders,
Ik ben op zoek :confused: naar het boek Verhalen van de profeten, van Sayyid Aboel Hasan Ali Nadwi van uitgeverij noer. Ik heb verschillende zaken in Rotterdam geprobeerd maar ze hebben hem niet :traan1: . Ik ga donderdagmorgen met vakantie en wil het boek meenemen. Kan aub iemand mij vertellen waar ik het boek alsnog kan krijgen :( . Allah yar7am waldiekom.
Najat84
Wa aleikum salaam,
Je kunt ook hem ook via internet bestellen bij marocstore.
http://www.marocstore.nl/
Ik zelf heb 't in Rotterdam aangeschaft. Dan heb ik 't wel over vorig jaar het was bij een zaak aan 'eind van de kruiskade als ik 't goed heb. Net 1 halte voor Matthenesserweg naast een winkeltje van voorheen Stichting al Aqsa ofzo.
Salaamoe aleikom,
Bedankt ouidatha en pindarotsje voor jullie reactie. Ik heb bij die winkel die voorheen Aqsa heette en nu Maktaba gekeken en zij hebben het boek niet. En een boek bestellen heb ik niet voor donderdagochtend in huis! :traan1:
Ik wil zo graag dat boek meenemen om te lezen in de vakantie. Ik ben veel thuis en het boek is prachtig. Ik heb dus alle tijd om te lezen. Help mij aub.
Salaam
Najat84
Islam4You
13-07-2005, 10:02
probeer amsterdam :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.