Bekijk originele versie : Onderrokken of jurken
Islam4You
12-07-2005, 20:44
Wie weet waar ik die kan kopen? Je kunt ze onder andere gebruiken voor onder een doorzichtige rok :o Ik heb bij de hunkemoller gekeken niets. :maf:
Weet iemand waar? Help aub met spoed zoek ik ze :traan1:
Bij de V&D al gekeken? ...
Islam4You
12-07-2005, 21:19
Bij de V&D al gekeken? ...
nee :) weet je zeker dat ze daar hebben? Ik heb niet zoveel tijd dus heb geen zin om daarheen te gaan voor niks :)
zeeman heeft ze ook, allen tot ongeveer de knie. ik heb zelf een hele lange gemaakt zonder mouwen en het is echt fijn en je voelt je ook erg prettig bij.
VoteForKerry_
13-07-2005, 00:22
ik heb ze bij de HM gehaald..heel schattig en lekker zittend...
Livera heeft ze ook een lingerie-pyjamawinkel.
K heb ze ook daar gehaald zwart en wit 1 tot de knie en 1 net boven de knie!
Genoeg keuze...
MoslimaMoslima
13-07-2005, 00:32
JE kan ook een goedkope flubber rokje halen bij de h en m voor 5 euro, van soepele, luchtige, gladde stof. Dat doet een vriendin van mij ook onder haar rokken..
nee :) weet je zeker dat ze daar hebben? Ik heb niet zoveel tijd dus heb geen zin om daarheen te gaan voor niks :)
Ik heb daar zelf een witte onderrok gekocht... inmiddels alweer 1,5 jaar terug. Maar als het goed is, verkopen ze het daar nog wel...
Islam4You
13-07-2005, 11:59
oke tnxs damesss
ik ga straks kijkje nemen
bloemetje4
13-07-2005, 14:04
Hoiiiiiiiiiiii,
Je moet naar de Dapermarkt gaan. Ik hen er daar 2 gekocht een zwarte en een bege,
ze hebben ook wit. ze zijn maar 3 euro en geloof me ze zijn echt goed en zitten ook lekker
en het is echt een super goeie kwaliteit.
Het is een kraampje midden in de markt er staat een nederlandse vrouw.
xxxxjes
bloemetje4
13-07-2005, 14:11
Oja het zijn onderrokjes die komen net boven je knie.en en jurkjes hebben ze denk ik ook
Boussa
Islam4You
13-07-2005, 19:43
Hoiiiiiiiiiiii,
Je moet naar de Dapermarkt gaan. Ik hen er daar 2 gekocht een zwarte en een bege,
ze hebben ook wit. ze zijn maar 3 euro en geloof me ze zijn echt goed en zitten ook lekker
en het is echt een super goeie kwaliteit.
Het is een kraampje midden in de markt er staat een nederlandse vrouw.
xxxxjes
ik heb vandaag een lange gekocht. hoe langer hoe duurder haha. was 8,50. en die hele lange tot je enkel was 9 euro ofzo maar dat vond ik weer te lang. tot je knie was 7 euro ofzo. wel duur eigenlijk terwijl ze bij de zeeman 4 euro waren maar die zijn al uitverkocht :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.