Bekijk originele versie : Waarom draag jij nog geen hoofddoek??
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
mimi3000
21-03-2003, 19:11
en kom met een goeie reden!! :kwaad:
lala_fatima
21-03-2003, 19:13
Allah heeft me het licht NOG niet laten zien....maar inshaalah zal dat gauw gebeuren
Ik draag 'm al alhamdoelilah :)
Origineel gepost door lala_fatima
Allah heeft me het licht NOG niet laten zien....maar inshaalah zal dat gauw gebeuren
welk licht?
mimi3000
21-03-2003, 19:18
ja welk licht????
De reden dat ik nog geen hoofddoek draag is omdat ik bepaalde eigenschappen van mezelf moet veranderen voordat ik het waardig ben een hoofddoek met stijl en klasse te dragen en daarmee te islam te re- presenten...
IK ben er druk mee bezig en insallah komt er binnekort van!!
Ghatar_tangawia
21-03-2003, 19:20
Ik draag hem elhamdoelillah ook al heel lang :)
En mimi lieverd...veel succes verder en inschallah draag je hem zo gauw mogelijk.
MoCrOcHiCa
21-03-2003, 19:21
ik draaag hem ook. en 1 tip!!!
draag hem met proud of draag hem NIET
:D
lala_fatima
21-03-2003, 19:25
Origineel gepost door angel21
welk licht?
:)
het licht............
nou kijk het is dus zo...we leven zeg maar in een donkere wereld en als we het licht zien dat realiseren we ons dat dat hoofdoekje er ook bij hoort ....en dan weten we zeker dat we het willen dragen..... en dus niet denken dat we het licht zien terwijl we nog in een donkere wereld zijn want dan draag je die hoofdoek om jezelf ervan te overtuigen dat je ooit het licht gaat zien terwijl je nog in een donkere wereld bent
donkere wereld is dus haraamdingen doen, slechte hart enz
hmm ik hoop dat jullie het nu snappen
(ik ben geen moslima)
(Maar je vraag was ongetwijfeld aan moslimse dames gericht, dus daarom staat dit tussen haakjes.)
Eén tip: zoek zelf het licht...:)
lala_fatima
21-03-2003, 19:28
Origineel gepost door Cina
Eén tip: zoek zelf het licht...:)
ik zal snel het licht vinden inshaalah.. :)
ik zal snel het licht vinden inshaalah.. :)
Inshallah :)
Ik zal 'em binnenkort gaan dragen ..Ik moet er klaar voor zijn en dat ben ik nu niet :)
-Y-
Guadaloupe
21-03-2003, 19:34
Origineel gepost door mimi3000
ja welk licht????
De reden dat ik nog geen hoofddoek draag is omdat ik bepaalde eigenschappen van mezelf moet veranderen voordat ik het waardig ben een hoofddoek met stijl en klasse te dragen en daarmee te islam te re- presenten...
IK ben er druk mee bezig en insallah komt er binnekort van!!
InshaAllah
Allah Ma3ak ;)
echt er is niets mooier dan je compleet voelen....tenminste sinds ik mn hijaab draag, voel ik mij compleet....alhamdoulilah
lala_fatima
21-03-2003, 19:34
Origineel gepost door Asri
Ik zal 'em binnenkort gaan dragen ..Ik moet er klaar voor zijn en dat ben ik nu niet :)
-Y-
wuhahahahaha, jij zal er nooit klaar voor zijn :D
nu vraag ik me wel af waarom een man een hoofdoek wil dragen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.