Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips voor !!!!!

nissrin
12-07-2005, 19:36

dames, Wij willen een videocamera kopen, en weten niet welke we willen kopen. Welke hebben jullie en welke merk vinden jullie een goede merk?? Heb je tips voor mij, meld ze hier aub. Thanks ladies. :)

mam758
12-07-2005, 19:39
ik zou voor n sony gaan is de beste hebben wij nl ook je hebt nu ook ipv videobandje dat je er nu n cd rom in doet kun je gelijk afspelen in je dvd lijkt me ook zeeeeeeeeeeer handig laat je informeren bij n electro zaak

OumHafs
12-07-2005, 19:40
dames, Wij willen een videocamera kopen, en weten niet welke we willen kopen. Welke hebben jullie en welke merk vinden jullie een goede merk?? Heb je tips voor mij, meld ze hier aub. Thanks ladies. :) Neem eens een kijkje op www.kieskeurig.nl daar kan je verschillende producten natrekken als het ware.

nissrin
12-07-2005, 20:35
ik zou voor n sony gaan is de beste hebben wij nl ook je hebt nu ook ipv videobandje dat je er nu n cd rom in doet kun je gelijk afspelen in je dvd lijkt me ook zeeeeeeeeeeer handig laat je informeren bij n electro zaak ja maar zeer prijzig ook,is wel handig inderdaad

nissrin
12-07-2005, 20:36

Neem eens een kijkje op www.kieskeurig.nl daar kan je verschillende producten natrekken als het ware. zal ik doen thanks