Bekijk originele versie : Ouders kunnen er wat van!
hallo allemaal,
Zijn jullie ouders de afgelopen 2 dagen (sinds de oorlog is begonnen, eigenlijk sinds bush president is geworden) ook zoveel aan het schelden, tegen bush (en terecht). Elke keer als ze hem zien op tv is het raak.
Ik heb zoveel scheldwoorden gehoord de afgelopen 2 dagen dat ik gewoon een SCHELDBOEK kan beginnen.
Een ding zeg ik je wel ouders kunnen me toch schelden!
Vergeleken met hun kunnen wij niks.
Liefs alimah
Shining_Star
21-03-2003, 18:51
ze hebben alle reden om te schelden!! :D
ps heb je er problemen mee dan? :confused:
SweetRose
21-03-2003, 19:01
Meer dan ooit....Terecht ook nog :boos:
ajoww safi nu begin ik te schelden...en ik kan er wat van hoor melig:
salaam,
ja wolah bij mij ook, hij heeft al veel negatieve dua's gekregen, niet alleen van mijn ouders ook van ouders van vriendinnen, ze zouden ens moeten uitkomen,....
Origineel gepost door blingblingfreek
ze hebben alle reden om te schelden!! :D
ps heb je er problemen mee dan? :confused:
Of ik er problemen mee heb? Tuurlijk niet, hij verdient het dubbel en dwarst. Het was me alleen opgevallen dat het bij meer familie zo was, dat de ouders aan het schelden/vloeken zijn.
Alleen moeten ze "dua"nu nog allemaal uitkomen, inshallah.
Van mij mogen ze een raker in bush **** stoppen, dan gaat hij voelen.
Dikke kus alimah
Toufik19
22-03-2003, 14:04
dit komt omdat de meeste ouders onwetend zijn.als ze wat meer over de islam zouden weten zouden ze dit in hun hart afkeuren en niet via scheldwoorden ,vervloekingen,etc.de profeet(vzmh) deed dit ook niet.toen hij verdreven werd door de bewoners van het stadje Tifa,vroeg hij Allah swt om de onwetende bewoners van het stadje te vergeven voor hun onwetendheid ipv hen te vervloeken etc.
Origineel gepost door Toufik19
dit komt omdat de meeste ouders onwetend zijn.als ze wat meer over de islam zouden weten zouden ze dit in hun hart afkeuren en niet via scheldwoorden ,vervloekingen,etc.de profeet(vzmh) deed dit ook niet.toen hij verdreven werd door de bewoners van het stadje Tifa,vroeg hij Allah swt om de onwetende bewoners van het stadje te vergeven voor hun onwetendheid ipv hen te vervloeken etc.
daar had ik nog niet aan gedacht, sorry, we moeten bereid zijn mensen te kunnen vergeven, maar dat is momenteel onze grootste zwakte denk ik !!
Salaam eleykoem wr wb
oke dua doen voor de mensen voor onze moslim broeders en zusters dat is heel goed
maar iemand vervloeken
dat doe ik niet ik vraag eerder aan Allah swt of hij buch wil leiden tot het goede en dat hij in mag zien dat dit niet goed is,maar het oordelen laat ik aan Allah swt over.
bovendien probeer ik niet te schelden, maar zoek toevlucht bij Allah swt
walikom salaam wr wb
Shafia
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.