Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn zoontje wil niet op de pispot

Pagina's : [1] 2

suhanna
12-07-2005, 14:26

mijn zoontje wil niet op de pispot? :( ik heb al twee verschillende pispotten gekocht maar het heeft niets uitgemaakt :jammer: met mijn eerste zoontje was het geen probleem het heeft een weekje geduurt. maar met de deze lukt het gewoon niet. hij vraagt mij om pipi te doen dan neem ik hem mee naar de pot dan zegt hij terug nee en na 5sec ligt het op de grond. als er dames zijn die mij kunnen helpen met wat raad te geven :kus: tenks al vast :goedzo:

Safah83
12-07-2005, 14:32
mijn zoontje wil niet op de pispot? :( ik heb al twee verschillende pispotten gekocht maar het heeft niets uitgemaakt :jammer: met mijn eerste zoontje was het geen probleem het heeft een weekje geduurt. maar met de deze lukt het gewoon niet. hij vraagt mij om pipi te doen dan neem ik hem mee naar de pot dan zegt hij terug nee en na 5sec ligt het op de grond. als er dames zijn die mij kunnen helpen met wat raad te geven :kus: tenks al vast :goedzo: Misschien gewoon op ""de grote mensen wc" proberen...dat vinden die kleintjes best spannend...en als hij het daar doet een hele grote feestje van maken met een dansje en een leidje en een sprongetje :hihi: Serieus dat helpt echt, k heb ervaring met kids...

suhanna
12-07-2005, 14:48
Misschien gewoon op ""de grote mensen wc" proberen...dat vinden die kleintjes best spannend...en als hij het daar doet een hele grote feestje van maken met een dansje en een leidje en een sprongetje :hihi: Serieus dat helpt echt, k heb ervaring met kids... ik heb wel zo'n wc verkleiner staan met trapje, ken je het? het is nog van mijn eerste zoontje geweest zo heeft hij het ook geleerd. maar bij deze meneertje lukt het mij gewoon niet :jammer: dan heb ik nog en pot gehaald, dacht zo eentje met muziek mss dat hij het dan leuk gaat vinden. weetje hij zat er gewoon op voor de fun :hihi: dan heb ik en normaaltje gehaald en het ander weg gestop :traan1: amai dan was het erger hij wouw er gewoon weg niet op. nu heb ik een badkamer met allemaal pispotten staan waar hij nog in geen èèn heeft geplast. maar ga het ander terug omhoog hallen(de wc verkleiner)nog eens probeeren

Safah83
12-07-2005, 14:51
ik heb wel zo'n wc verkleiner staan met trapje, ken je het? het is nog van mijn eerste zoontje geweest zo heeft hij het ook geleerd. maar bij deze meneertje lukt het mij gewoon niet :jammer: dan heb ik nog en pot gehaald, dacht zo eentje met muziek mss dat hij het dan leuk gaat vinden. weetje hij zat er gewoon op voor de fun :hihi: dan heb ik en normaaltje gehaald en het ander weg gestop :traan1: amai dan was het erger hij wouw er gewoon weg niet op. nu heb ik een badkamer met allemaal pispotten staan waar hij nog in geen èèn heeft geplast. maar ga het ander terug omhoog hallen(de wc verkleiner)nog eens probeeren :hihi: Gaat niet bij alle kinderen even makkelijk inderdaad... Hoe oud is je zoontje nu?

suhanna
12-07-2005, 15:30

:hihi: Gaat niet bij alle kinderen even makkelijk inderdaad... Hoe oud is je zoontje nu? ho!! al twee jaar hij is laat bij de eerste was het op zijn jaar en half toen ik hem besneeden had. ik heb hem ook op de zelfde leeftijd besneden maar het was nog te koud voor het af te leren. en nu ben ik al van mei bezig toen hij 2 werd.

mam758
12-07-2005, 15:33
heeft er iemand tips ik ben ook bezig maar lukt niet echt hij geeft ook niet aan wanneer hij moet en als ik m op de wc doe doet die zo:piiiiiiiiiissssssssst klaar maar dan heeft die nog niks gedaan snap je dus alle tips zijn welkom hij is al 2 en n half

suhanna
12-07-2005, 15:49
heeft er iemand tips ik ben ook bezig maar lukt niet echt hij geeft ook niet aan wanneer hij moet en als ik m op de wc doe doet die zo:piiiiiiiiiissssssssst klaar maar dan heeft die nog niks gedaan snap je dus alle tips zijn welkom hij is al 2 en n half :hihi: ook al zo eentje als dat van mij persies. maar wie weet gaat het bij jou wel sneller he. ik ben al 2maand bezig wil het snel af leren hij moet naar school in september en krijg en derde bij in december dan is het nog moelijker.

Selly
12-07-2005, 16:04
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik dweil me rot. Ze geeft aan dat ze naar de wc wil en dan doet ze niks, 5 tellen daarna doet ze het in haar broek :maf: Dus tipssssssssssssss :confused: ps ik doe haar meteen op de gewone wc, geen potje.

mam758
12-07-2005, 16:07
ik ga m vanaf morgen n onderbroek aan doen met daaroverheen n luierbroekje heb ik hier op marokko.nl gelezen scheelt dweilen;)

Selly
12-07-2005, 16:10
Ja maar heeft dat wel nut?? Ik vergeet bijvoorbeeld elke minuut te vragen of ze naar de wc moet met als gevolg dat ze het dus gewoon in haar luierbroekje of zo doet. Volgens mij is zindelijkheidstraining het moeilijkste van de kinderjaren of zie ik dat te pessimistisch in????? Voor mijn gevoel gaat ze het nooit leren (zei de ongeduldige)

tangia21
12-07-2005, 16:15
mijn zoontje word dus in augustus 2 jaar en als ik naar de wc moet dan zegt hij de hele tijd pipi..pipi :hihi: ik ben er nog niet echt mee bezig om hem naar de wc te leren gaan....ik moet maar eens snel beginnen :moe:

ceuta
12-07-2005, 16:16
ALS ZE al aangeven dat ze moeten plassen dan ben je al heel erg ver!! Ik heb mijn zoontje geleerd met stikcers ,als ie plaste kreeg hij er een..Mijn zoontje durfde eerst ook iet op de pot toen heb ik zijn lievelings knuffel laten plassen en ben heel blij gaan doen en die knuffel een sticker gegeven :maf2: HAhaha echt gestoord maar het werkte en toen hj 2 jaar en 8 maanden was ie zindelijk dag en nacht hamdoulillah vooral snachts vind ik echt super goed .Hij is snchats 15 jaar erder dan mij hihihi ik was als meisje een bedplasser :maf:

mam758
12-07-2005, 16:20
ik vind t echt moeilijk elke keer probeer ik t maar hij heeft nog nul keer in de wc geplast:( maar ja volhouden maar inshallah voor hij naar de creche gaat

Selly
12-07-2005, 16:21
Mijn dochter geeft al een half jaar ofzo aan dat ze op de wc wil en zodra ze een vieze luier krijgt dan moet tie ook a la minuut af. Dus ik dacht die zal het wel snel leren, not. Ze schrikt wel als ze het op de grond doet. Wat doen jullie als ze het niet in de pot doen maar op de grond?? moet je boos worden of gewoon erover heen kijken en zonder gemopper opruimen???

ceuta
12-07-2005, 16:25

Mijn dochter geeft al een half jaar ofzo aan dat ze op de wc wil en zodra ze een vieze luier krijgt dan moet tie ook a la minuut af. Dus ik dacht die zal het wel snel leren, not. Ze schrikt wel als ze het op de grond doet. Wat doen jullie als ze het niet in de pot doen maar op de grond?? moet je boos worden of gewoon erover heen kijken en zonder gemopper opruimen??? Ik denk dat boos worden juist avenrchs werkt.

Pagina's : [1] 2