Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Amerika zal ontwaken en beseffen dat de Islam niet haar 'vijand' is

Pagina's : [1] 2 3

Dorian
11-07-2005, 21:13

Vanuit het perspectief van het gekende politieke en culturele conflict, zullen toekomstige onderzoekers kunnen vaststellen dat de algehele neergang van Amerika eigenlijk begon met de Iraansche gijzelingscrisis onder het presidentschap van Jimmy Carter. Dit was Amerika’s eerste directe confrontatie met de radicale Islam, een verlies dat Amerika nooit te boven kwam. Jimmy Carter was een man van zijn tijd, een sjacheraar uit Georgia met de vereiste connecties, een pindaboer wiens voorvaderen hun spirituele en biologische erf en goed ver achter zich lieten om een paradijs te bevolken, hoewel dit reeds tot een Babylon verworden was in Carters tijd. De verzwakking van Amerika vond plaats in de jaren 1960-1970 toen het sprookje van de politieke correctheid algemene populariteit verwierf. Het Amerikanisme en zijn opponent, de radicale Islam, hebben toch enige zaken gemeen. Beide vertegenwoordigen perifere bewegingen binnen de menselijke geschiedenis en filosofie die alle voorgaande leren afwijzen. Terwijl Amerika verrotte door haar hebzucht en genotzuchtigheid, kan men de radicale Islam bekritiseren vanwege zijn totalitair afwijzen van elk gezond verstand en matigheid inzake spirituele zaken. Op het moment dat we de ultieme confrontatie van beide dolgedraaide machten afwachten, bemerken we dat Amerika’s geheime wapen voornamelijk spitstechnologie en weelde is, terwijl de radicale Islam zich zal beroepen op wrede vastberadenheid en hun ultieme verlangen naar de dood om aan het aardse te verzaken. Er is echter nog een cruciale derde factor die de komende slag niet zal beïnvloeden, maar bepalen. Dat is de joodsche factor. Het huidige Amerika is vergeven van de jooden. Niet zomaar een waaier van alle soorten jooden die de wereld bevolken, maar voornamelijk vermogende en invloedrijke jooden. Zelfs nog erger dan in het Interbellum Duitsland worden alle sleutelposities binnen media, banken, universiteiten, medicinale en juridische beroepen buitenproportioneel door jooden gemonopoliseerd. En dan laten we regeringskabinetten en ministeries nog buiten beschouwing. Alhoewel één van de oorzaken van het komende conflict berust in de globale afwijzing van het decadente Amerikanisme (waarover sommige moslim-auteurs een al bij al accurate analyse verschaffen), moet men een doorslaggevende factor zoeken in de joodsche manipulatie van het Amerikaansche buitenlandbeleid en in de Amerikaanse agressie tegen alle “schurkenstaten” die Pisraëls officiële racisme en etnocentrisme resoluut weten af te wijzen. De jooden die de Amerikaansche buitenlandsche politiek stipuleren hebben een lijn in het mulle zand getrokken, met de blanke sabel. Wie de lijn overschrijdt, wordt collectief bestraft. De Amerikanen – traditioneel ignorant wat betreft historische en geografische kwesties – zullen zelfs ten strijde trekken voor Am Israel. Terwijl de Amerikaansche jongens in Irak afgeslacht zullen worden, zullen de jooden zich op de terrassen van hun paleizen overgeven aan etnocentrische genotzuchtigheid. Iedereen met een klein beetje historisch inzicht weet dat, ondanks de vele talenten, de jood ook een enorme zwakheid vertoont. Hij kan nooit “genoeg” zeggen en zijn honger stillen. Nooit beseft hij dat hij teveel eist van de gastlanden en dat de basale hypocrisie van simultaan racisme onder jooden aanmoedigen en antiracisme onder niet-joden aanmoedigen, wel eens iemand zal opvallen. Uit liefde en bezetenheid voor de kunst van het parasiteren, weet het joodse organisme zich maar zelden tijdig en strategisch terug te trekken. Na een tijdje denkt hij zelfs onzichtbaar te zijn voor de gojse buitenwereld en zal alle remmen losgooien. Hoe hoger de maandelijkse tributen en aflaten, hoe minder aandacht hij zal schenken aan de volksmassa die zich voor zijn paleis verzamelt om hem in stukjes te kunnen snijden. In de komende veldslag zal ineens worden bewezen dat de jood geen loutere aanwinst is, maar een verzekering voor de VS. Eens de Amerikaansche militaire, financiële en sociale nederlaag in zicht zal zijn, zullen de Amerikanen zich tot “hun” jooden keren: senatoren, bankiers, leraren, leveranciers van hoogstaande cultuur, auteurs van opiniecolumns. Net zoals de Duitsche jooden in 1934 daadwerkelijk verrast waren dat hun professionele vaardigheden niet langer een garantie waren voor hun overleven, zo zullen ze even onthutst zijn als de cyclische loop van de geschiedenis zich ook op Amerikaansche bodem zal afspelen. De joden zullen de massa smekenom ''moraliteit'', ''waardigheid'', ''menselijkheid'', terwijl ze zich ervan onbewust zullen zijn dat hun uiteindelijke en onafwendbare vernietiging geenszins van menselijke makelij is. De details kunnen weliswaar verschillen van historische precedenten, maar de essentie zal identiek zijn, louter volgens de ijzeren maatstaf die jood en niet-jood maar niet kunnen vatten. Men zal zich de scènes van gruweldaden reeds kunnen voorstellen. In de grootsteden zullen de jooden uit de ramen van de hoogste gebouwen gegooid worden. In het hele land zal een golf van bevrijding en euforie opwellen. Bankkluizen zullen geledigd worden en de overgebleven jooden zullen samengedreven worden in veewagons net zoals in de voorbije eeuwen. In de Zuidelijke Amerikaansche staten, het thuisland van de stammen van Jimmy Carter, zullen de jooden in de trailer parks van de geschoffeerde blanke onderklasse worden samengedreven en in de schamele krotten worden opgesloten. Het geroep om onschuldigheid van enkelen en verbaasdheid van allen, zal niet worden overstemd door de voorouderlijke gebeden, maar door het tandengeknars van de gemaltraiteerde volksmassa’s. Ongevoelig voor enig gesmeek zullen de ontwaakte Amerikanen het vuur aansteken, zich goed beseffend dat hun eens onoverwinnelijk geachte natie voorgoed vernederd is. De krokodillentranen van visionaire enkelingen zullen niets aan dit onoverkomelijke bloedbad kunnen doen. Dit gerechtvaardigde revanchisme zal weliswaar door latere, ignorante generaties met misprijzen worden afgekeurd; de historische wetmatigheden zijn echter niet vatbaar in universele morele termen. Dorian, de Islam is niet de vijand van het Westen....

eduardo
11-07-2005, 21:32
Israel heeft 110 atoomkoppen. En die zullen gebruikt worden ook. Overigens vergeet je er bij te vertellen dat in jouw theorie ook Arabieren Untermenschen zijn.

Deniro
11-07-2005, 22:33
Vanuit het perspectief van het gekende politieke en culturele conflict, zullen toekomstige onderzoekers kunnen vaststellen dat de algehele neergang van Amerika eigenlijk begon met de Iraansche gijzelingscrisis onder het presidentschap van Jimmy Carter. Dit was Amerika’s eerste directe confrontatie met de radicale Islam, een verlies dat Amerika nooit te boven kwam. Jimmy Carter was een man van zijn tijd, een sjacheraar uit Georgia met de vereiste connecties, een pindaboer wiens voorvaderen hun spirituele en biologische erf en goed ver achter zich lieten om een paradijs te bevolken, hoewel dit reeds tot een Babylon verworden was in Carters tijd. De verzwakking van Amerika vond plaats in de jaren 1960-1970 toen het sprookje van de politieke correctheid algemene populariteit verwierf. Het Amerikanisme en zijn opponent, de radicale Islam, hebben toch enige zaken gemeen. Beide vertegenwoordigen perifere bewegingen binnen de menselijke geschiedenis en filosofie die alle voorgaande leren afwijzen. Terwijl Amerika verrotte door haar hebzucht en genotzuchtigheid, kan men de radicale Islam bekritiseren vanwege zijn totalitair afwijzen van elk gezond verstand en matigheid inzake spirituele zaken. Op het moment dat we de ultieme confrontatie van beide dolgedraaide machten afwachten, bemerken we dat Amerika’s geheime wapen voornamelijk spitstechnologie en weelde is, terwijl de radicale Islam zich zal beroepen op wrede vastberadenheid en hun ultieme verlangen naar de dood om aan het aardse te verzaken. Er is echter nog een cruciale derde factor die de komende slag niet zal beïnvloeden, maar bepalen. Dat is de joodsche factor. Het huidige Amerika is vergeven van de jooden. Niet zomaar een waaier van alle soorten jooden die de wereld bevolken, maar voornamelijk vermogende en invloedrijke jooden. Zelfs nog erger dan in het Interbellum Duitsland worden alle sleutelposities binnen media, banken, universiteiten, medicinale en juridische beroepen buitenproportioneel door jooden gemonopoliseerd. En dan laten we regeringskabinetten en ministeries nog buiten beschouwing. Alhoewel één van de oorzaken van het komende conflict berust in de globale afwijzing van het decadente Amerikanisme (waarover sommige moslim-auteurs een al bij al accurate analyse verschaffen), moet men een doorslaggevende factor zoeken in de joodsche manipulatie van het Amerikaansche buitenlandbeleid en in de Amerikaanse agressie tegen alle “schurkenstaten” die Pisraëls officiële racisme en etnocentrisme resoluut weten af te wijzen. De jooden die de Amerikaansche buitenlandsche politiek stipuleren hebben een lijn in het mulle zand getrokken, met de blanke sabel. Wie de lijn overschrijdt, wordt collectief bestraft. De Amerikanen – traditioneel ignorant wat betreft historische en geografische kwesties – zullen zelfs ten strijde trekken voor Am Israel. Terwijl de Amerikaansche jongens in Irak afgeslacht zullen worden, zullen de jooden zich op de terrassen van hun paleizen overgeven aan etnocentrische genotzuchtigheid. Iedereen met een klein beetje historisch inzicht weet dat, ondanks de vele talenten, de jood ook een enorme zwakheid vertoont. Hij kan nooit “genoeg” zeggen en zijn honger stillen. Nooit beseft hij dat hij teveel eist van de gastlanden en dat de basale hypocrisie van simultaan racisme onder jooden aanmoedigen en antiracisme onder niet-joden aanmoedigen, wel eens iemand zal opvallen. Uit liefde en bezetenheid voor de kunst van het parasiteren, weet het joodse organisme zich maar zelden tijdig en strategisch terug te trekken. Na een tijdje denkt hij zelfs onzichtbaar te zijn voor de gojse buitenwereld en zal alle remmen losgooien. Hoe hoger de maandelijkse tributen en aflaten, hoe minder aandacht hij zal schenken aan de volksmassa die zich voor zijn paleis verzamelt om hem in stukjes te kunnen snijden. In de komende veldslag zal ineens worden bewezen dat de jood geen loutere aanwinst is, maar een verzekering voor de VS. Eens de Amerikaansche militaire, financiële en sociale nederlaag in zicht zal zijn, zullen de Amerikanen zich tot “hun” jooden keren: senatoren, bankiers, leraren, leveranciers van hoogstaande cultuur, auteurs van opiniecolumns. Net zoals de Duitsche jooden in 1934 daadwerkelijk verrast waren dat hun professionele vaardigheden niet langer een garantie waren voor hun overleven, zo zullen ze even onthutst zijn als de cyclische loop van de geschiedenis zich ook op Amerikaansche bodem zal afspelen. De joden zullen de massa smekenom ''moraliteit'', ''waardigheid'', ''menselijkheid'', terwijl ze zich ervan onbewust zullen zijn dat hun uiteindelijke en onafwendbare vernietiging geenszins van menselijke makelij is. De details kunnen weliswaar verschillen van historische precedenten, maar de essentie zal identiek zijn, louter volgens de ijzeren maatstaf die jood en niet-jood maar niet kunnen vatten. Men zal zich de scènes van gruweldaden reeds kunnen voorstellen. In de grootsteden zullen de jooden uit de ramen van de hoogste gebouwen gegooid worden. In het hele land zal een golf van bevrijding en euforie opwellen. Bankkluizen zullen geledigd worden en de overgebleven jooden zullen samengedreven worden in veewagons net zoals in de voorbije eeuwen. In de Zuidelijke Amerikaansche staten, het thuisland van de stammen van Jimmy Carter, zullen de jooden in de trailer parks van de geschoffeerde blanke onderklasse worden samengedreven en in de schamele krotten worden opgesloten. Het geroep om onschuldigheid van enkelen en verbaasdheid van allen, zal niet worden overstemd door de voorouderlijke gebeden, maar door het tandengeknars van de gemaltraiteerde volksmassa’s. Ongevoelig voor enig gesmeek zullen de ontwaakte Amerikanen het vuur aansteken, zich goed beseffend dat hun eens onoverwinnelijk geachte natie voorgoed vernederd is. De krokodillentranen van visionaire enkelingen zullen niets aan dit onoverkomelijke bloedbad kunnen doen. Dit gerechtvaardigde revanchisme zal weliswaar door latere, ignorante generaties met misprijzen worden afgekeurd; de historische wetmatigheden zijn echter niet vatbaar in universele morele termen. Dorian, de Islam is niet de vijand van het Westen.... Off topic.....maar eh ben jij niet "Ridder van de Orde van Cicero"....en/of..... "Den Nederduytchen Draeck" op een ander forum? ;) Niet vervelend bedoeld, gewoon benieuwd. On topic: ISreal is inderdaad ene gevaar voor de wereldvrede. En niet zo een kleintje ook niet. De geschiedenis van Israel bestuderen, is als een oude schuur opentrekken waar van alles uit komt gekropen.....en wara nog van alles uit ZAL kruipen. Het is verschrikkelijk...........en god knows wat ons nog te wachten staat. Als ik mijn vingers drie keer aan een hete pan brand, ga ik geen vrierde keer voelen of het echt heet was.....maar de wereld is dom en voelt nog een vierde en vijfde en zesde keer aan de pan/Israel. Het wachten is op ene nucleaire Lavon Affair, of een USS Liberty schandaal in het kwadraat. :kwaad: Gegroet, Deniro! :bril:

Deniro
11-07-2005, 23:09
Israel heeft 110 atoomkoppen. En die zullen gebruikt worden ook. Overigens vergeet je er bij te vertellen dat in jouw theorie ook Arabieren Untermenschen zijn. DAt weet ik, een fors gedeelte daarvan is trouwens gericht op Europa. De Israelische elite haat Europa met heel hun hart en op Amerika zijn ze ook niet zo dol, maar er valt wat te "melken", dus glimlachen ze braaf tegen deze gehoorzame melkkoe. Eens in de zoveel tijd, hint de Israelische overheid (uiteraard informeel) aan haar mogelijkheden om Europa te kunnen vernietigen. Dat doet ze via allerlei informele tussenpersonen, om een diplomatieke rel te voorkomen. Zoals onlangs door profesor Martin van Crefeld, die hintte al dat ISreal niet zal aarzelen deze wapens tegen Europa te gebruiken. Het is een levensgevaarlijke staat en wat belangrijker is en wat keer op keer bewezen is, is dat het niet redeneert volgens de redeneerwijze van "ons" (de andere mensen van alle andere naties). Voor de Israeli elite is maar één ding belangrijk: "Is het goed voro Israel, ja of nee?"

Tsedek
11-07-2005, 23:31

Wat een leugenachtig geblaat weer, Robert

Deniro
11-07-2005, 23:50
Wat een leugenachtig geblaat weer, Robert Waarom Tsedek?

an3sdej
11-07-2005, 23:58
De überkneuzen zijn dit forum weer binnengemarcheerd. :hihi: :goedzo: Dorian onze huis nazi überkneus :goedzo:

Tsedek
12-07-2005, 00:26
Waarom Tsedek? 1. Valt me echt!! zwaar van je tegen dat je je ophoudt met dit anti-semitisch gebler van de poster :traan1: 2. Je zit bij die atoomkoppen? Hebt ze geteld? Staan gericht op Europa? Verlies je de sleutel van de ignition niet, Robert? :lekkerpuh

Deniro
12-07-2005, 00:38
1. Valt me echt!! zwaar van je tegen dat je je ophoudt met dit anti-semitisch gebler van de poster :traan1: 2. Je zit bij die atoomkoppen? Hebt ze geteld? Staan gericht op Europa? Verlies je de sleutel van de ignition niet, Robert? :lekkerpuh 1.Mwah, ik ben het er niet 100% mee eens, maar erop ingaan vind ik zeker geen probleem. 2. Ik geloof PRof. Martin Van Creveld's dreigementen wel.

Tsedek
12-07-2005, 00:52
1.Mwah, ik ben het er niet 100% mee eens, maar erop ingaan vind ik zeker geen probleem. 2. Ik geloof PRof. Martin Van Creveld's dreigementen wel. 1. & 2. - je weet dat als je alleen de chocola van het koekje aflikt uiteindelijk het hele koekje doorbreekt? De dingen die je aanneemt van de Nationale Alliantie waar meneer prof. Martin van Creveld's dreigementen op gepropagandeert worden - zullen zich op een gegeven moment tegen je kenteren - want de Nationale Alliantie staat niet bepaald bekend voor hun liefde voor Moslims ! Als ze interviews gaan propaganderen over de Arabieren, neem je ze dan ook als "voorbeeld"? :confused: "Cute News"!!! - Interview met Martin van Creveld - uit Elsevier (http://www.nationalealliantie.com/scripts/cutenews/mainframe.php)

Deniro
12-07-2005, 01:06
1. & 2. - je weet dat als je alleen de chocola van het koekje aflikt uiteindelijk het hele koekje doorbreekt? De dingen die je aanneemt van de Nationale Alliantie waar meneer prof. Martin van Creveld's dreigementen op gepropagandeert worden - zullen zich op een gegeven moment tegen je kenteren - want de Nationale Alliantie staat niet bepaald bekend voor hun liefde voor Moslims ! Als ze interviews gaan propaganderen over de Arabieren, neem je ze dan ook als "voorbeeld"? :confused: "Cute News"!!! - Interview met Martin van Creveld - uit Elsevier (http://www.nationalealliantie.com/scripts/cutenews/mainframe.php) O ik heb betere bronnen dan een hoopje Neo Nazis, al zal er natuurlijk best overlapping zijn in news items die zij en ik interessant vinden. Waarom kom je met die voorbeeld aan trouwens? Ik geef je toch geen Nazi bron? Ik geef je niet eens een bron.

Tsedek
12-07-2005, 01:13
O ik heb betere bronnen dan een hoopje Neo Nazis, al zal er natuurlijk best overlapping zijn in news items die zij en ik interessant vinden. Waarom kom je met die voorbeeld aan trouwens? Ik geef je toch geen Nazi bron? Ik geef je niet eens een bron. Probeer google en zie what shows up first!

Deniro
12-07-2005, 01:22
Probeer google en zie what shows up first! Ik had het uit een boek, volgens mij "olive and gun huppeldepup"(of zoiets :) ). Wat een stemmingmakerij zeg Tsedek. "Jij bent antisemiet, want de interview waar jij naar verwijst, is ook in de Nationale Alliantie site terug te vinden".....ook al is het een Elsevier interview. Gimme a breake

Tsedek
12-07-2005, 01:30
Ik had het uit een boek, volgens mij "olive and gun huppeldepup"(of zoiets :) ). Wat een stemmingmakerij zeg Tsedek. "Jij bent antisemiet, want de interview waar jij naar verwijst, is ook in de Nationale Alliantie site terug te vinden".....ook al is het een Elsevier interview. Gimme a breake Nee, je bent geen anti-semiet ;) maar, als anti-semitische bronnen jou goed uitkomen en toevallig jouw anti-Israelische gevoelens kunnen promoten - deins je er niet voor terug van ALLE middelen gebruik te maken... Huppeldepup :cool:

oink
12-07-2005, 01:33

Dorian, de Islam is niet de vijand van het Westen.... En ook de joden niet want zij waren al een kopje kleiner gemaakt, of wil je dit soms ontkennen?

Pagina's : [1] 2 3