Bekijk originele versie : Mohammed 6 Komt Naar Nederland
bron ANP
Eindhoven-
Volgende week Dinsdag 01-04-2003 zal Mohammed 6 de koning van Marokko ons land bezoeken. De reden van dit bezoek is om jongeren te motiveren om te investeren in Marokko. Onder het motto "" jeugd is de toekomst'' Gaat hij een aantal hoogescholen bezoeken. Zeker is dat de bestuurder van Marooko Eindhoven gaat bezoeken. Fontys hoogescholen reageren heel verast op dit nieuws maar voelen zich wel vereerd. " Wij zijn blij dat hij voor onze school heeft gekozen. Wij hebben een hoop goed gemotiveerde Marokkaanse jongeren die het uitstekend doen bij ons en op hun stage adressen'' aldus de adjunkt directeur van Fontys hoogescholen.
PerfectTangawia
21-03-2003, 16:14
Origineel gepost door cambou
bron ANP
Eindhoven-
Volgende week Dinsdag 01-04-2003 zal Mohammed 6 de koning van Marokko ons land bezoeken. De reden van dit bezoek is om jongeren te motiveren om te investeren in Marokko. Onder het motto "" jeugd is de toekomst'' Gaat hij een aantal hoogescholen bezoeken. Zeker is dat de bestuiurder van Marooko Eindhoven gaat bezoeken. Fontys hoogescholen reageren heel verast op dit nieuws maar voelen zich wel vereerd. " Wij zijn blij dat hij voor onze school heeft gekozen. Wij hebben een hoop goed gemotiveerde Marokkaanse jongeren die het uitstekend doen bij ons en op hun stage adressen'' aldus de adjunkt directeur van Fontys hoogescholen.
HOW NICE..................
TANGAWIA
Origineel gepost door doenja_18
ja dusssssssss??????????? :jammer:
het is maar een mededeling
ik ga zeker kijken ik wil hem wel zien onze king
en dannnnnnnnnnnnnnnnnn??????????????? :jammer:
vekeerde been uit bed gestapt?????
fatiha85
21-03-2003, 16:18
en dannnnnnnnnnnnnnnnnn??????????????? :jammer:
Wat zeur jij nou???
Hij verteld ons alleen maar dat de koning komt hoor!!!
Je hoeft niet zo bot tegen hem te doen.
SaraZena
21-03-2003, 16:20
joepieeeeeeeeeee.
:rolleyes:
LB!
NEEEE :D
ben blij je weer zien te lachen
fatiha85
21-03-2003, 16:23
Ik maak me niet druk om de koning, het gaat mij gewoon om het feit dat iemand hier iets komt vertellen en dan ga je gelijk zo bot doen, kom op zeg!
sho3lek??? ik dacht het niet he :kwaad:
wat nou koning?? ik begrijp jullie niet, wallah hoe vaak ga ik dit nog zeggen :jammer: ik snap niet hoe mensen dood leuk kunnen leven als jou zuster jou broeder aan het dood gaan zijn, verkracht worden en mensen maken zich druk om de KONING!!!!!!!!
Ik leef ook met ze mee maar wat moeten wij doen.
als je iets wil doen moet je niet chagie worden maar pak het vliegtuig naar de golf en ga strijden. Van mij mag je
maar ik blijf en ga w8en op the king
ik heb een koning in marokko en die kopmt hiep hoi ik heb een koning in marokko en die komt ik heb een koning in marokko een koning in marokko een koning in marokko en die komt......
van je hela hola lalalala
ik neem alles met een korreltje zout anders zou ik gestoord worden op marokko.nl
ik ben al gestoord maar toch
fatiha85
21-03-2003, 16:27
Nee ik ken jou niet nee en dat wil ik graag zo houden ja!
En het gaat er niet om wat cambou er van vindt het gaat er nu om wat ik ervan vindt, oke??
En precies ik ben een MENS en ik mag dus mijn mening uiten en als jij daar problemen mee hebt dan kan ik daar niks aan doen.
eeeeeeeeeeeeeeh stop drop
mensen niet gaan vechten op mijn topic!!!!!!
Kolonel_Major
21-03-2003, 16:33
Origineel gepost door cambou
bron ANP
Eindhoven-
Volgende week Dinsdag 01-04-2003 zal Mohammed 6 de koning van Marokko ons land bezoeken. De reden van dit bezoek is om jongeren te motiveren om te investeren in Marokko. Onder het motto "" jeugd is de toekomst'' Gaat hij een aantal hoogescholen bezoeken. Zeker is dat de bestuiurder van Marooko Eindhoven gaat bezoeken. Fontys hoogescholen reageren heel verast op dit nieuws maar voelen zich wel vereerd. " Wij zijn blij dat hij voor onze school heeft gekozen. Wij hebben een hoop goed gemotiveerde Marokkaanse jongeren die het uitstekend doen bij ons en op hun stage adressen'' aldus de adjunkt directeur van Fontys hoogescholen.
LET OP MENSEN..........DIT IS ONZIN !!!!!!!!! KIJK NAAR DIT STUK HIERBOVEN...........VOL MET SPELFOUTEN E.D. IS DOOR CAMBOU ZÉLF GESCHREVEN.......ZEKER EEN 1 APRIL GRAP
ALLEMAAL ONZIN DUS EN WIE ERIN TRAPT IS EEN EIKEL...........DOOD AAN CAMBOU......:auw: en aan MO VI :auw:
fatiha85
21-03-2003, 16:34
whahahahaha wallahila je laat me lachen!!!!!! (jeetje dat had ik niet verwacht)
ik ga niet met je in discussie helaas.............................
Nee ik heb ook geen tijd voor jou!
Ik heb wel wat beters te doen!!!
Origineel gepost door Kolonel_Major
LET OP MENSEN..........DIT IS ONZIN !!!!!!!!! KIJK NAAR DIT STUK HIERBOVEN...........VOL MET SPELFOUTEN E.D. IS DOOR CAMBOU ZÉLF GESCHREVEN.......ZEKER EEN 1 APRIL GRAP
ALLEMAAL ONZIN DUS EN WIE ERIN TRAPT IS EEN EIKEL...........DOOD AAN CAMBOU......:auw: en aan MO VI :auw:
ja vriend ik heb het overgeschreven van de krant ik kan niet zo snel goed typen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.